Dat zijn ze idd niet gewend hier, in de GAM SCquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zijn ze idd niet gewend hier, in de GAM SCZullen wij het niveau is flink op krikken
![]()
Jawohl. B&H druk, KLB druk, Bi0 druk.quote:
Hier ook druk druk druk. Mijn eigen echte leven ookquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawohl. B&H druk, KLB druk, Bi0 druk.
Maarrrrrrr, verder gaat ie lekker![]()
En met u? [afbeelding]
Niks voor jou, modje?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Poit het volgende:
Ik voel me trouwens wel heel stoer zo tussen al die modjes![]()
Dadelijk geven we af en ben je ook blauwquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Poit het volgende:
Ik voel me trouwens wel heel stoer zo tussen al die modjes![]()
Ah, het echte levenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier ook druk druk druk. Mijn eigen echte leven ook.
Maar verder ook lekker!
Ben ik niet verantwoordelijk genoeg voorquote:
Tis toch geen ziekte toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dadelijk geven we af en ben je ook blauw![]()
!
Wrom? Ik was/ben ook een baggeraarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ik niet verantwoordelijk genoeg voor
Neuhquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Poit het volgende:
Vraag me stiekem wel af of ze door een waterkraan kunnen
Ja, vooral dat laatste, maar zowiezo post vrijwel alleen maar actief in de SC en lurk af en toe wat.. Ben echt niet bekend met de gehele Fok! policyquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Ik was/ben ook een baggeraar![]()
![]()
Er gaat wel een hoop tijd in zitten![]()
Wij doen ook maar wat johquote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste, maar zowiezo post vrijwel alleen maar actief in de SC en lurk af en toe wat.. Ben echt niet bekend met de gehele Fok! policy![]()
Was jij een baggeraarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wrom? Ik was/ben ook een baggeraar![]()
![]()
Er gaat wel een hoop tijd in zitten![]()
Oi, de eerste mod die niet met verschijnsel Biogarde bekend isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was jij een baggeraarIk ook een beetje
Naja, ik had me aanvallen. Als ik nu zo'n aanval krijg ren ik snel bij de computer weg, of reageer ik mezelf af op een .txt bestandje
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was jij een baggeraarIk ook een beetje
Naja, ik had me aanvallen. Als ik nu zo'n aanval krijg ren ik snel bij de computer weg, of reageer ik mezelf af op een .txt bestandje
![]()
" Gekke reaguurder "quote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Baggeraar klinkt zo negatief.Er moet een meer positievere benaming komen.
OMGquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oi, de eerste mod die niet met verschijnsel Biogarde bekend is![]()
M'n notes gezien?![]()
En dan hebben diverse mods een hoop niet weten te noten doordat ze m'n reactie's per ongeluk verwijderden of niet wisten wat ze er mee aan moesten. 4 bijna bans, en diverse waarschuwingenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGIk klikte en zag direct een plaatje van een naakte oma
Toen heb ik het maar weer weggeklikt omdat ik alweer genoeg wist over je bagger verleden
![]()
Dekselse kwajongenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan hebben diverse mods een hoop niet weten te noten doordat ze m'n reactie's per ongeluk verwijderden of niet wisten wat ze er mee aan moesten. 4 bijna bans, en diverse waarschuwingen![]()
Maarrrrrrrr ik ben genezen. Af en toe nog heel even los, maar dan wel binnen de policy.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Poit het volgende:
Maar even serieus jongens.. M'n vlees begint raar te ruiken, waar is de BBQ??
Ik ben nog nooit gebandquote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kom op iedereen die hier post moet minimaal 4x gebanned zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |