abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 17 juni 2007 @ 01:23:38 #26
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50535859
Geniaal die gast, ben nog steeds fan! Smooth Criminal is met afstand het beste nummer van hem, maar Liberian Girl is ook geweldig! En The Wall is ook een juweeltje, is echte disco. Hij heeft zoveel verschillende stijlen muziek gemaakt, geweldig! Wel jammer dat hij nu zo wordt verguisd. Ohja, ik heb zelfs nog een een soort Barbiepop van hem, met twee verschillende sets kleding die hij droeg in de clips van Beat it en Black or white. En met twee soundchips van beide nummers, die je in zijn rug stopt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_50540539
Hij stond op eenzame hoogte in de jaren 80, wat een mega artiest.

Ik kan eigenlijk geen artiest van tegenwoordig opnoemen die zo grootst is als Michael Jackson toen was.

Onvoorstelbaar dat die man zo diep is gezonken
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 18 juni 2007 @ 14:04:42 #28
162432 6nootjes
Nogal wiedes
pi_50576382
Ik was helemaal leip van MJ in de jaren '80! Ik heb nog steeds al zijn muzieknummers, vanaf the Jackson 5 tot aan zeg maar History. Zijn laatste werk vind ik toch wat minder als ik eerlijk ben.

Jaren '80 staat voor mij gelijk aan MJ. Dagen van te voren werd de nieuwste clip al aangekondigd. Dat was spannend! Hele familie voor de buis, want de nieuwste clip van 15 miljoen gulden kwam op tv!

Mijn dochter (7 jaar) zei laatst toen MJ op tv was: Oh kijk mama, daar is die meneer weer die zo op een mevrouw lijkt. Of is het een mevrouw? Of weet die mevrouw/meneer het zelf niet meer?

Ach, wat poepig:


Kleine jongetjes worden groot:


Een andere look::


Heel apart gedrag vertonen hoort er ook bij::


MJ van klein naar groot::


pi_50610709
Nog steeds chille muziek! Was helemaal gek van MJ in the 80's. Zo gek dat ik zelfs de film Moonwalker heb gehuurd.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_50843486
Michael Jackson. Mijn idool. Jammer dat ik de 80s niet zelf heb meegemaakt, aangezien ik het graag allemaal mee had willen maken. Tegenwoordig wordt ie natuurlijk behoorlijk verafschuwd..

Binnenkort nieuw album van 'm.

http://www.youtube.com/watch?v=1ntIlkPNkMc

Billie Jean live in 1984. Legendarisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')