ik wil ook mee doenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
nog maar een avond met spellen en alcohol als je proefwerkweek enzo voorbij is?
Ik was een keer naar Lowlands met een groepje waarvan ik de enige was die niet blowde. Ergens midden in de nacht kwam er ineens een analyse uit een van die lui die wel stoned waren:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik drink niet, ik ben al dronken en stoned genoeg van mezelf.
goed idee, na de proefwerkweek en mijn eindgesprek..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wil ook mee doen.
Spelletjes spelen met Tangarine.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
"Aha, ik snap al waarom jij niet blowt, volgens mij maak jij je eigen thc aan"![]()
Die reactie had ik dodag ook toen ik hoorde dat ik deze week mijn stageverslag + eindproduct al in moet leverenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef teigan het volgende:
[..]
goed idee, na de proefwerkweek en mijn eindgesprek..
Verdorie, ik moet over een week mijn eindverslag al inleveren....Paniek in de tent
hoi. Vertel eens wat over je zwembad, want Alex zegt er niks over?quote:
one beer a day keeps the doctor awayquote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blowen is slecht voor je, alcohol goed.
Hij weet dat ik niet slijmquote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou op te slijmen.
hij is al van mij.
Meer = beter.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef robertoo het volgende:
[..]
one beer a day keeps the doctor away
Waterpijp roken is goed, al stop ik dan wel appeltabak in ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik drink echt zelden alcohol en ik rook ook niet. Blowen wil ik nog wel eens proberen, maar dan wel dmv een waterpijp en niet roken
.
Ik had vanmiddag zulks een geluk trouwens. Ging een flesje water kopen op het CS. Kostte 2 euro, dus ik doe er een 2 euro munt in, maar toen ik weg liep, zag ik in het wisselgeldbakje ineens 2 euro liggen. Dus ik had gratis water!.
bedoel je mij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij weet dat ik niet slijm.
Bovendien snap ik niet dat iemand een vriend wil die gaat lopen claimen![]()
![]()
Nou. Hij is rond en er kan water in.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoi. Vertel eens wat over je zwembad, want Alex zegt er niks over?.
Ik heb ook altijd 'gratis' water uit de kraan.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik drink echt zelden alcohol en ik rook ook niet. Blowen wil ik nog wel eens proberen, maar dan wel dmv een waterpijp en niet roken
.
Ik had vanmiddag zulks een geluk trouwens. Ging een flesje water kopen op het CS. Kostte 2 euro, dus ik doe er een 2 euro munt in, maar toen ik weg liep, zag ik in het wisselgeldbakje ineens 2 euro liggen. Dus ik had gratis water!.
Arme jongenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bedoel je mij?. Ik claim niet. Hij is gewoon van mij
. That's a fact
.
Nah! Ik ben best aangenaam gezelschap, heurquote:
Ik hoop dan maar dat hij niet de hele tijd bij andere mensen wordt weggetrokkenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah! Ik ben best aangenaam gezelschap, heur.
Waarom zegt DaD niks trouwens? Joehoe?
Nee hoor. Ik liet hem op de meet toch ook met rust?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat hij niet de hele tijd bij andere mensen wordt weggetrokken![]()
![]()
Klinkt eigenlijk best wel lang al. 2 uur.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef maok het volgende:
Zullen we trouwens na dit topic weer een beetje rustiger aan doen? Deze bestaat nog geen 2 uur en is alweer bijna vol![]()
Niks mis met snelle topics!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef maok het volgende:
Zullen we trouwens na dit topic weer een beetje rustiger aan doen? Deze bestaat nog geen 2 uur en is alweer bijna vol![]()
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zichquote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
[..]
Ik was een keer naar Lowlands met een groepje waarvan ik de enige was die niet blowde. Ergens midden in de nacht kwam er ineens een analyse uit een van die lui die wel stoned waren:
"Aha, ik snap al waarom jij niet blowt, volgens mij maak jij je eigen thc aan"![]()
Maar ik drink wel soms
Dan mag ik hem dus ook hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik liet hem op de meet toch ook met rust?.
Roken en blowen is niet leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zich
wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Faelivrin het volgende:
Wie wilde er ook alweer foto's van mij een paar uur terug?
Mwah.. Je post wat en dan zitten er al 6 reacties tussen.quote:
Hoe weet jij dat nou? Je hebt ut nog nooit gedaan.quote:
Kan dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zich
quote:
Ja, joehoe. Ik zit even stil in een hoekje een arrogant ding te wezen, niet goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah! Ik ben best aangenaam gezelschap, heur.
Waarom zegt DaD niks trouwens? Joehoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |