Klinkt eigenlijk best wel lang al. 2 uur.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef maok het volgende:
Zullen we trouwens na dit topic weer een beetje rustiger aan doen? Deze bestaat nog geen 2 uur en is alweer bijna vol![]()
Niks mis met snelle topics!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef maok het volgende:
Zullen we trouwens na dit topic weer een beetje rustiger aan doen? Deze bestaat nog geen 2 uur en is alweer bijna vol![]()
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zichquote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
[..]
Ik was een keer naar Lowlands met een groepje waarvan ik de enige was die niet blowde. Ergens midden in de nacht kwam er ineens een analyse uit een van die lui die wel stoned waren:
"Aha, ik snap al waarom jij niet blowt, volgens mij maak jij je eigen thc aan"![]()
Maar ik drink wel soms
Dan mag ik hem dus ook hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik liet hem op de meet toch ook met rust?.
Roken en blowen is niet leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zich
wie niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Faelivrin het volgende:
Wie wilde er ook alweer foto's van mij een paar uur terug?
Mwah.. Je post wat en dan zitten er al 6 reacties tussen.quote:
Hoe weet jij dat nou? Je hebt ut nog nooit gedaan.quote:
Kan dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, ik heb dat dus echt. neit altijd even handig op zich
quote:
Ja, joehoe. Ik zit even stil in een hoekje een arrogant ding te wezen, niet goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah! Ik ben best aangenaam gezelschap, heur.
Waarom zegt DaD niks trouwens? Joehoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |