boeit ook niet maar de gene met de lapo opent de nieuwe gewoon altijd en als er dan 2 hippie's blij gaan doen krijg je dus 3 topicsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef JoMo0 het volgende:
Boeien wie het topic opent.
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
boeit ook niet maar de gene met de lapo opent de nieuwe gewoon altijd en als er dan 2 hippie's blij gaan doen krijg je dus 3 topics
Das niet zo moeilijk omdat Vista het slechtste OS in 7 jaar isquote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, wat wordt dat Leopard cool. En inderdaad staat Vista gewoon weer terug in het vorige millennium
Vista is idd verourderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, wat wordt dat Leopard cool. En inderdaad staat Vista gewoon weer terug in het vorige millennium
Is het beter dan Win9x? Vista bedoel ik dan, voor Leopard is dat natuurlijk logisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk omdat Vista het slechtste OS in 7 jaar is
Mij ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.macrumorslive.com/
Het lijkt mij niet nodig om alle afbeeldingen te posten hier.
iddquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.macrumorslive.com/
Het lijkt mij niet nodig om alle afbeeldingen te posten hier.
Goh, een jaar geleden. Die kloterige iPhone heeft veel te veel van Apple gevergd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kende je toch al wel van de vorige Leopard demo?
Absoluut wel, relatief... hmmz...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Light het volgende:
[..]
Is het beter dan Win9x? Vista bedoel ik dan, voor Leopard is dat natuurlijk logisch.
Ook daar zou ik niet op rekenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef Geqxon het volgende:
"Anything that works with Quick Look works with iChat Theater"
Nice! Nu maar hopen op standaard XviD support.
Dan maar spannende hardware....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Q. het volgende:
#10 Time Machine
kenden we ook al
Verrekte weinig echt spannende nieuwe dingen
Nieuwe dock, nieuwe desktop, nieuwe Finder. Dat is toch best tof.quote:
Daar moet ik je gelijk in geven. Toen ik mijn Macbook had, hoefde ik out-of-the-box niets te installeren, behalve XviD codecs. Dat zou voor veel mensen net het laatste restje oplossen, gok ik zo. Want tegenwoordig heeft iedereen zijn gepiraate spul in XviD.quote:
Gammaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Schiet op met die nieuwe iMacs!
Perian lost dat op. Je kunt echt niet van Apple verwachten dat ze ervoor zorgen dat je je illegaal verkregen films kunt kijken zonder gedoequote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Toen ik mijn Macbook had, hoefde ik out-of-the-box niets te installeren, behalve XviD codecs. Dat zou voor veel mensen net het laatste restje oplossen, gok ik zo. Want tegenwoordig heeft iedereen zijn gepiraate spul in XviD.
Misschien weekje later in Nederland ofzo. Of ze doen het weer heel sneaky.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:05 schreef Xilantof het volgende:de NL-store is niet down ofzo
Zou er dan toch niets leuks aan hardware komen?
"But there is one more thing".quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn al een uur bezig. Ik denk niet dat er nog veel spectaculairs komt. Als ze nog iets echt nieuws en groots hadden te presenteren, hadden ze dat wel gedaan ipv features die ze een jaar geleden ook al af hadden.
Toen de nieuwe Macbook Pro was de nederlandse store toch ook niet down?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:05 schreef Xilantof het volgende:de NL-store is niet down ofzo
Zou er dan toch niets leuks aan hardware komen?
Whehe.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:08 schreef Q. het volgende:
Leopard shipping in October. Basic version, $129. Premium version, $129. Business version, $129, Enterprise version $129. Ultimate version, $129.
brilliantquote:Op maandag 11 juni 2007 20:08 schreef Q. het volgende:
Leopard shipping in October. Basic version, $129. Premium version, $129. Business version, $129, Enterprise version $129. Ultimate version, $129.
Geweldigquote:Leopard shipping in October. Basic version, $129. Premium version, $129. Business version, $129, Enterprise version $129. Ultimate version, $129.
Ik wacht gewoon lekker tot oktober.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef TwyLight het volgende:
ik heb nog geen enkele beta gedownload maar deze zeker wel!
Maar het maakt wel duidelijk waar Apple op uit is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit zou de slechtste OMT sinds tijden zijn dan...
En door die brakke iTunes port.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Safari on Windows? No offence, maar ik zie niet in waarom iemand dat wilt. De meeste Windows users hebben door Quicktime een behoorlijke afgunst tegen Apple software op hun XP of Vista bak...
Mac OS X is het tofste wat Apple heeft en dat is vanavond weer een stuk toffer gewordenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Aasgier het volgende:
Allemaal de schuld van die stomme telefoon dat er de laatste tijd bijna niks tofs uitkomt.![]()
Niemand want niemand wil datquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef magnifor het volgende:
Eerlijk is eerlijk, niemand zag het aankomen.
Safari naar windows. Wie had dat nou verwacht.
ja maar firefox sucks huge fucking ass op os xquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
tabs slepen kan toch al eeuwen met firefox?
Dat klopt maar als die telefoon er niet was had je nu allang Leopard op je computer draaien.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mac OS X is het tofste wat Apple heeft en dat is vanavond weer een stuk toffer geworden
Daarom heb ik ook wat moeite met de claim 'most innovative browser'. Maja.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Thnx voor de tip.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Het gaat hier over safari op windows. Wat heeft osx ermee te makenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja maar firefox sucks huge fucking ass op os xkut port
Ik snap het niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef TwyLight het volgende:
PWNED developers outside de conference geen betas![]()
![]()
pwnd
Simpel: als je Safari op je iPhone wilt, en betere Safari ondersteuning op zowel Macs als die telefoon, dan kun je maar beter zorgen dat het marktaandeel van Safari stijgt, en alle web developers de kans krijgen Safari te gebruiken. Dat is nu gelukt. Dus, Apple wil datquote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Tijn het volgende:
Dat Safari op Windows snap ik verder ook niet. Wie heeft daar nou interesse in? Mensen die geen IE willen gebruiken, pakken FF wel. En Safari kan verder niet iets spectaculairs wat FF niet kan, terwijl FF een handiger add-on systeem heeft.
Ik ook, maar denk van niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:14 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat er ook nog hardware updates aangekondigd gaan worden.
Alles wat Apple maakt is altijd het eerste, snelste, mooiste, veiligste, meest complete en innovatieve product op de markt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook wat moeite met de claim 'most innovative browser'. Maja.
developers need computersquote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Het is wel duidelijk dat dit een echt DEVELOPERS congres is nu.
Het is best een goeie oplossing om toch custom apps op de iPhone toe te laten zonder het risico op virussen en malware te vergrotenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
Je kunt met AJAX, dus zonder SDk, je eigen apps voor de iPhone in elkaar zetten. Met volledige toegang tot alle functionaliteit. Daar gaan een hoop mensen blij mee zijn vermoed ik.
Voor de show/het effect/omdat dat altijd is bij een Keynote? De nederlandse store schijnt nog up te zijn, dus geen hardware update lijkt me zo.quote:
MacWorld is in...?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Q. het volgende:
Ja, ik ga niet wachten tot MacWorld voor nieuwe toffe hardware producten die ik toch niet ga kopen hoor.
Oei, da's lang. Magoed, d'r zal nog wel een Leopard launch dinges zijn toch?quote:
En ook nog een widescreen iPod with touch controlsquote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
doe er een toetsenbord bij en ik heb een 10" widescreen subnotebook
Echt jammer, zo krijgen ze zo weer een achterstand op hardware-gebied. Echt heel jammer.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
Alle hardware moet wijken voor de iPhone. Da's duidelijk.
OSX86 erop knallenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar een mooie sony vaio kopen ofzo....
Hey, zowel de MacBooks als de Pro's zijn heel recent nog geupgrade hoor. Alleen die arme iMac users.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar een mooie sony vaio kopen ofzo....
Och, daar is het afgelopen jaar ook weinig spannends bij gekomenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef magnifor het volgende:
Kwa software (leopard) is het zeker geslaagd, maar kwa hardware teleurstellend.
Och, kweenie. De laptops zijn zeer goed bij (de MBP's helemaal), de imac's zijn okay, de mini gaat er toch uit en voor de diehard is er de Pro. Redelijk spelersveld toch? Als de iPhone hype gaat liggen zullen we wel bedolven worden onder de hardware gok ik zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt jammer, zo krijgen ze zo weer een achterstand op hardware-gebied. Echt heel jammer.
Ik wacht rustig af, mijn MacBookje is nu 1 jaar en 4 dagen in mijn bezit en nog lang niet aan vervanging toe.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, kweenie. De laptops zijn zeer goed bij (de MBP's helemaal), de imac's zijn okay, de mini gaat er toch uit en voor de diehard is er de Pro. Redelijk spelersveld toch? Als de iPhone hype gaat liggen zullen we wel bedolven worden onder de hardware gok ik zo.
het ontbreken van een kleinere pro blijft ernstig jammer vind ik. Ik ben blij met mijn macbook core2duo, maar ik vind het ontbreken van en behoorlijke grafische kaart echt een gemis.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, zowel de MacBooks als de Pro's zijn heel recent nog geupgrade hoor. Alleen die arme iMac users.
Ik heb het kreng net een paar maanden, dus ik vind alles best.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af, mijn MacBookje is nu 1 jaar en 4 dagen in mijn bezit en nog lang niet aan vervanging toe.
Heb jij een Core2Duo?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb het kreng net een paar maanden, dus ik vind alles best..
Die komt er wel binnenkort denk ik.quote:
Jups.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Tijn het volgende:
Die hardware kan me echt de komende jaren gestolen worden. Ik heb m'n MBP nog *lang* niet afgeschreven
Nou ja, Apple Insider en ThinkSecret hadden inmiddels beide al gezegd dat ze de nieuwe iMac niet op WWDC verwachten, maar gewoon als losse upgrade ergens in juni. Het zou me niets verbazen als ze morgen in de store liggen zelfs, Apple kennende.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, zowel de MacBooks als de Pro's zijn heel recent nog geupgrade hoor. Alleen die arme iMac users.
Ik heb ook nog een CoreDuo. Prima CPUquote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me echt hopeloos ouderwets met mijn CoreDuo MacBook.
Dan moet je wel die met de 256mb kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Oh, als ik een nieuwe Mac zou kopen zou het een MacBookPro 15" zijn, ik merk dat ik ook best eens een spelletje wil spelen op mn MacBook en dat die 13" toch wel klein is soms.
Ja maar jij bent een ouwe saaie getrouwde lul met kind.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Ik vind 13 inch echt ideaal. Spellen zijn suf.
Check.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een ouwe saaie getrouwde lul met kind.
Far Cry in 1440x900 met alle settings op high draait primaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt weer een minder waardeloze grafische kaart
Dat kan allang joh: ff Saft installeren. Ideaal, dat slepen!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:14 schreef TwyLight het volgende:
EINDELIJK tabs slepen
Juist, die wil ik ook graag eens proberenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
Okay, waar kan ik die Safari beta downloaden?.
Dagje wachten, staat 'ie op Apple.com als QuickTime.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Jarno het volgende:
Kun je de keynote nog ergens terugkijken? Of moet ik wachten op YouTube oid?
apple.com/safari idiotquote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Juist, die wil ik ook graag eens proberen![]()
Als iemand 'm download, kan die me dan vertellen of je 'm NAAST de oude Safari kunt installeren ipv er overheen?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
Safari 3 Mac + PC staat inmiddels op http://www.apple.com/safari/
Als ze er nou 200 euro aftikten. Als een 'Mac made for Africa'quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef Q. het volgende:
Ik bedoel, kom op, dit kan je toch niet meer maken?
1,66-GHz Intel Core Duo
512 MB geheugen
60-GB harde schijf1
Eur 619,00
Die vind ik juist heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef super-muffin het volgende:
13 inch is best oké. Maar die toetsen van de MacBook zijn verschrikkelijk!
Bij mij ziet het er ook niet uit, nee....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Aasgier het volgende:
www.apple.com ziet er heel raar uit op mijn browser momenteel. Klopt niet echt.
Vista 64bit > explorer![]()
Dat zal wel allemaal lekker in te stellen zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind die nieuwe vorm van het Dock maar raar. Dat doorzichtige van de app-bar is wel vet
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor Twylight dat z'n icons compatible zijn
I hope so.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zal wel allemaal lekker in te stellen zijn.
Sowieso ga ik me tegen die tijd aan een verse installatie wagen.quote:Ik hoop maar voor Twylight dat z'n icons compatible zijn
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zal wel allemaal lekker in te stellen zijn.
Ik hoop maar voor Twylight dat z'n icons compatible zijn
Ik hoefde niet te rebootenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Tijn het volgende:
Dat je moet rebooten voor die Safari beta is echt ubertriest.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Tijn het volgende:
Dat je moet rebooten voor die Safari beta is echt ubertriest.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Ik moest ook rebooten. En Safari 3 voelt wel enorm log aan.
Oh, ik had het over de Windows-versiequote:
Screenshot!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Aasgier het volgende:
Safari werkt goed hier op vista 64bit.
Ook lekker snel. Alleen past de look van explorer beter bij vista dan safari.
Die spellingscontrole kan je uitzetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Silver moet in ieder geval aangepast worden voor safari 3
Ajax lijkt nog steeds niet goed te werken. En de spellingcontrolle is irritant
de uninstaller gebruiken die er bij zatquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Hoe krijg ik Safari 2 weer terug?
Dat komt omdat hij nu css gebruikt voor checkboxes en pull downs.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Rock-shocker het volgende:
, maar hij hij ziet er soms iets te OS9 uit. (checkboxes).
Eén radiobutton lager staat de versie zonder QT.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Geqxon het volgende:
"Safari+QuickTime for Windows XP or Vista"
Je gaat me zo niet zeggen dat ze dat gebundeld hebben
Jep, maar dan toch QT pushenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eén radiobutton lager staat de versie zonder QT.
Maakt me niet uit hoe het komt, ik vind het fucking lelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nu css gebruikt voor checkboxes en pull downs.
rechtermuisknop op een textvak -> spellingquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind niets over de spellingscontrolle in de voorkeuren?
Ja, blame de website designerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe het komt, ik vind het fucking lelijk.
Je kunt ze niet naast elkaar draaien. Althans, als je de standaard installer gebruikt, wordt Safari vervangen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als iemand 'm download, kan die me dan vertellen of je 'm NAAST de oude Safari kunt installeren ipv er overheen?
Handig om features in verschillende menu's onder te brengen ipv centraal.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
rechtermuisknop op een textvak -> spelling
Of Edit -> Spellingquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
rechtermuisknop op een textvak -> spelling
Dat menu ziet er niet uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Aasgier het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07241/safaripc.jpg]afbeelding][/url]
Bah! Weg, weg!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Aasgier het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07241/safaripc.jpg]afbeelding][/url]
En dan de Grote Vraag: hoe krijg je 2.0 terug?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt ze niet naast elkaar draaien. Althans, als je de standaard installer gebruikt, wordt Safari vervangen.
In werkelijk *elk* OS X programma zit de spellchecker in het edit-menu.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Handig om features in verschillende menu's onder te brengen ipv centraal.
Zoals ik al zei, met de uninstaller die op de zelfde .dmg staat als de installerquote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan de Grote Vraag: hoe krijg je 2.0 terug?
Safari3BetaUninstaller.pkg?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan de Grote Vraag: hoe krijg je 2.0 terug?
Ik ben het werkelijk nooit eerder tegen gekomen in safari. Stond voorheen standaard uit en nu standaard aan zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
In werkelijk *elk* OS X programma zit de spellchecker in het edit-menu.
Bingo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben het werkelijk nooit eerder tegen gekomen in safari. Stond voorheen standaard uit en nu standaard aan zeker?
Over drie kwartier is de Safari 3 beta binnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
Tering. Downloaden vanuit een VM schiet niet echt op zeg.
voor alle mac mini g4 1,25ghz wordt nog meer dan 400e gevraagd....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
Volgensmij zijn alle mini's op tweedehandsmac.nl net met 300 euro in prijs gestegen: *Collectors item*
Ik download nu met 10k/s. Maar ik gok dat het de servers van Apple zijn want ook vanuit OS X gaat het kut.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Over drie kwartier is de Safari 3 beta binnen.
Mjah dat schijnt voor iedereen zo issue te zijn... render snelheid. Maar ik heb bij surfen nou nooit de indruk dat dát de bottleneck is bij vertragingen.quote:
Is CSS op form elementen niet wat het W3C voorschrijft?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, beta 3 is wel grappig. Maar ik gooi 'm er toch maar weer af
Eigenlijk vind ik css op vaste elementen toestaan wel jammer. Was heel herkenbaar die apple pull down menu's.
Nou, ik merk dat bijvoorbeeld het laden van de MyAT een stuk sneller gaat in Safari 3 dan voorheen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah dat schijnt voor iedereen zo issue te zijn... render snelheid. Maar ik heb bij surfen nou nooit de indruk dat dát de bottleneck is bij vertragingen.
Ik denk het wel. Het is gewoon onderdeel van DOM.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is CSS op form elementen niet wat het W3C voorschrijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |