boeit ook niet maar de gene met de lapo opent de nieuwe gewoon altijd en als er dan 2 hippie's blij gaan doen krijg je dus 3 topicsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef JoMo0 het volgende:
Boeien wie het topic opent.
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
boeit ook niet maar de gene met de lapo opent de nieuwe gewoon altijd en als er dan 2 hippie's blij gaan doen krijg je dus 3 topics
Das niet zo moeilijk omdat Vista het slechtste OS in 7 jaar isquote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, wat wordt dat Leopard cool. En inderdaad staat Vista gewoon weer terug in het vorige millennium
Vista is idd verourderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Man, wat wordt dat Leopard cool. En inderdaad staat Vista gewoon weer terug in het vorige millennium
Is het beter dan Win9x? Vista bedoel ik dan, voor Leopard is dat natuurlijk logisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk omdat Vista het slechtste OS in 7 jaar is
Mij ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.macrumorslive.com/
Het lijkt mij niet nodig om alle afbeeldingen te posten hier.
iddquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.macrumorslive.com/
Het lijkt mij niet nodig om alle afbeeldingen te posten hier.
Goh, een jaar geleden. Die kloterige iPhone heeft veel te veel van Apple gevergd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kende je toch al wel van de vorige Leopard demo?
Absoluut wel, relatief... hmmz...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Light het volgende:
[..]
Is het beter dan Win9x? Vista bedoel ik dan, voor Leopard is dat natuurlijk logisch.
Ook daar zou ik niet op rekenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef Geqxon het volgende:
"Anything that works with Quick Look works with iChat Theater"
Nice! Nu maar hopen op standaard XviD support.
Dan maar spannende hardware....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef Q. het volgende:
#10 Time Machine
kenden we ook al
Verrekte weinig echt spannende nieuwe dingen
Nieuwe dock, nieuwe desktop, nieuwe Finder. Dat is toch best tof.quote:
Daar moet ik je gelijk in geven. Toen ik mijn Macbook had, hoefde ik out-of-the-box niets te installeren, behalve XviD codecs. Dat zou voor veel mensen net het laatste restje oplossen, gok ik zo. Want tegenwoordig heeft iedereen zijn gepiraate spul in XviD.quote:
Gammaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Schiet op met die nieuwe iMacs!
Perian lost dat op. Je kunt echt niet van Apple verwachten dat ze ervoor zorgen dat je je illegaal verkregen films kunt kijken zonder gedoequote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Toen ik mijn Macbook had, hoefde ik out-of-the-box niets te installeren, behalve XviD codecs. Dat zou voor veel mensen net het laatste restje oplossen, gok ik zo. Want tegenwoordig heeft iedereen zijn gepiraate spul in XviD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |