abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:22:30 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50369986
maar DBZ was dan ook een tekenfilm uit de jaren 90
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:25:24 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50370106
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar DBZ was dan ook een tekenfilm uit de jaren 90
volgens mij bestond dat in de 80'er jaren ookal..
ik vond het iig best leuk om te kijken en toen was ik al best wat ouder
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:35:02 #128
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_50380746
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef Party_P het volgende:
Dragonball Z heeft ook een langlopend verhaallijn, maar dat is weer over-the-top aan langdurig geweld. Zo kan ik ook wel 100 afleveringen maken
100? Probeer honderden. Alleen de Z sage bestaat al uit ettelijke 100 afleveringen. Onder de animefans staat Dragonball Z bekend als Grag-on-ball Z. Het is een amusante serie, maar de grafische kwalitieit is beperkt en er word teveel met fillers gestunt die absoluut niet te priumen zijn. Zeg maar zoals de laatste 100 afleveringen van Naruto voordat Shippenduu begon.
I mean no harm
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:36:30 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50380806
DBZ had toch iets van 293 afleveringen ofzo?
pi_50381191
Dutcktales



met Turbo McKwek



  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:53:50 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50381445
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
DBZ had toch iets van 293 afleveringen ofzo?
Dragon Ball 153
Dragon Ball Z 276
Dragon Ball GT 64

(volgens wikipedia)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:14:09 #132
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_50384672
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:41 schreef Party_P het volgende:
Tekenfilms van tegenwoordig zijn niet leuk meer. Vooral het geweld. Maar dat was in de jaren 80 er ook al, maar op een heel andere manier.
In deze tijd heb je ook meestal vaak die waardeloze tiener problemen tekenfilms. Zoals ' as told by Ginger ' en "beugelbekkie" en misschien nog wel meer soort gelijken. Het draait uiteindelijk allemaal om het zelfde clue en is voorspelbaar. Het lijkt mij dat de tekenfilms uit 80' begin 90' meer fantasie hebben.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:55:54 #133
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_50386227
Bob in the bottle.





Ome willem



Three little ghost







Deze waarvan ik de nederlandse titel niet ken. Duitse = "Eine fröhliche Familie



?? The little bits ?? {kleine dwergen}



Das Mädchen von der Farm/Nathalie. Heeft volgens mij op ned2 gedraaid





Anne mit den roten haren. huhh heeft deze wel in Nederland gedraaid? Ik herken het nog wel





Heidi





Wickie





[ Bericht 27% gewijzigd door Shayndel op 13-06-2007 19:27:28 ]
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_50392859
Net ook in ander topic gezet...
-----------------------------------

Alleen die tune van die tekenfilm was uitermate KUT


Transformers


Jason and the Wheeled Warriors... (enge serie, van die planten die monsters werden )
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:33:19 #135
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_50393129
The Littles!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:51:11 #136
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50417821
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef Shayndel het volgende:
Bob in the bottle.

[afbeelding]

Transformers g.ji joe

pi_50418275
he nu we het hier toch over hebben: een maat zeurt me de oren van mn kop over een of ander tekenfilmserie: Het ging dus over wezen die op draken reden en hun basis hadden in een groot soort oerboom?? mij zegt het in ieder geval niets, iemand een idee?
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:35:22 #138
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_50424163
Bouli



Dommel



Pieter Post



The Raccoons



Maple Town



Babar



Plons de kikker



Samson en Gert. Gert Verhuls begon zijn carriere als omroeper van de BRTN2 en kondigde progamma's aan. Later leek het hem leuk om tijdens omroepen van kinderprogamma's (oa plons en tiktak) er een hond (1989) bij te doen en te zien hoe het verliep. Na 1990 kregen ze een eigen show



Sinbad



Hallo Spencer



Taotao



Count Duckula



Kissyfur

~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:17:15 #139
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_50426194
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dragon Ball 153
Dragon Ball Z 276
Dragon Ball GT 64

(volgens wikipedia)
Idd, als je ervan uitgaat dat iedere aflevering 20 minuten duurt ben je 9860 minuten bezig met kijken ofwel 164 uur en 20 minuten ofwel bijna 7 dagen en nachten lang kijken non-stop. En als je dat overleeft zonder in slaap te vallen of dood te gaan van uitputting heb je de hele saga non-stop gezien.
I mean no harm
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:58:30 #140
3767 Herald
Come get some
pi_50459860
Ah het maandelijks jaren 80 tekenfilms verheerlijk topic is er weer. Met deze keer een TS die tenminste snapt hoe stupide die tekenfilms eigenlijk waren. Maar helaas nog altijd een boel nozems die de verhaallijnen van Masters of the Universe briljant vinden vanwege de karakterontwikkelingen.

Een van de mooiste argumenten is natuurlijk dat er vroeger niet zoveel geweld was op GIJoe, Rambo, Thundercats, Teenage Mutant Ninja Turtles, Transformers, Marshal Bravestar, StarCom, Visionairies, MASK, Jayce and the Wheelwarriors, Dinoriders, Bionic Six en alle andere toffe cartoons waar de protagonisten elkaar naar het leven staan na. En dan vervolgens jammeren dat er tegenwoordig series zijn als ZOOP en Huis van Anoebis zijn wat compleet geweldloos is.

En helemaal niemand had ouders in de jaren 80 die zeiden "ga eens buiten spelen" of "wat zijn jullie verwend met Sky Channel, Super Channel, Telekids, de woensdagkindermiddag op Veronica, de zondagochtend op de VPRO, vroeger hadden we maar één televisie in de straat waar we allemaal Swiebertje op zijn zwart-wits keken" . Misschien dat daarom die jaren 80 koters allemaal zijn ontspoord om nu massaal kijkbuiskinderen af te kraken "ze zitten alleen nog maar achter de computer" of "ze kunnen elke dag naar Jettix kijken, wij konden maar één keer in de week Transformers zien toen we klein waren, huil huil huil".

Ook leuk is het zeiken op het hedendaags nasynchroniseren maar wel Teddy Ruxspin de hemel inprijzen ondanks dat die kuttekenfilm net zo Nederlands gesproken werd.

Het begrip roze bril is niet bekend op FOK! geloof ik.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Redactie Frontpage donderdag 14 juni 2007 @ 19:24:29 #141
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50460819
De Wuzzels vond ik altijd geweldig en de Familie Robinson. Maar dat was van de EO, en soms lag dat wat al te dik er bovenop.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:33:16 #142
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_50470554
Tegenwoordig kijk ik graag naar Japanse Anime series.

Maar als ik eens opzoek waar redelijk veel van de genoemde tekenfilms vandaan komen, lijkt het niet echt iets van de laatste jaren te zijn dat ik naar Japanse series kijk.

Enkele waarvan ik heb kunnen bevestigen dat ze uit Japan kwamen:

- Vrouwtje theelepel
- Alfred jodocus kwak (in ieder geval in Japan geproduceerd)
- Transformers
- Tom Sawyer
- Boes
- Teddy Ruxpin (Als het goed is alleen geproduceerd daar)
pi_50516609
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Dizer het volgende:
Transformers .
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_50516909
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:55 schreef Shayndel het volgende:
Heidi

[afbeelding]

[afbeelding]
3 keer raden hoe mijn zusje heet dankzij mij
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_50521247
Bionic Six!

intro!
quote:
Bionic Six was an animated television series from 1987 produced by TMS Entertainment and distributed by Studios USA and MCA Television.The main character, 'Bionic-1', was a machine-enhanced human being using bionic technology, much like The Six Million Dollar Man. On one of Bionic-1's missions, his family had traveled with him and got buried alive under radioactive snow. The only way to save them was for Professor Sharp to implant bionic components. Each of the family members was given a specific Bionic Power, and they formed a team called the Bionic Six.

Jack Bennett was a test pilot who enjoyed cooking. His codename was Bionic-1 and his powers included super sight, optic beams and enhanced hearing. He was voiced by John Stephenson.
Mother-1 was the codename of Jack's wife, Helen Bennett, and she possessed psychic powers. She could also create optical illusions/holograms. She was voiced by Carol Bilger.
Eric Bennett was the blond, athletic son. His codename was Sport-1 and his power was electromagnetics. He could attract or repel metallic objects with tremendous force. This force was directional and by varying the shape of his hands or using one or two arms, Sport-1 could adjust the strength of attraction/repulsion. He frequently used a baseball bat. He was voiced by Hal Rayle.

Jack & Helen's only daughter was Eric's twin sister, Meg Bennett, a somewhat ditzy girl who loved music. Her codename was Rock-1 (as in "rock and roll") and she could shoot sonic beams from out of her shoulders. She could also run at incredible speeds (even faster than the rest of the team). She was voiced by Bobbi Block.
JD Bennett was Jack & Helen's intelligent, adopted African-American son. He enjoyed boxing. His codename was IQ and he had super-strength and super-intelligence. (JD was the only member with a codename that didn't include the number 1.) He was voiced by Norman Bernard.
The last Bennett, Bunji, was Jack & Helen's foster son. He was placed under their guardianship after his own father disappeared. Bunji was a cute, but troublemaking, Asian-American karate enthusiast. His codename was Karate-1 and he had martial arts skills and speed (made more formidable with his bionics). He was voiced by Brian Tochi. (more) (less)




pi_50521388
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Herald het volgende:
Ah het maandelijks jaren 80 tekenfilms verheerlijk topic is er weer. Met deze keer een TS die tenminste snapt hoe stupide die tekenfilms eigenlijk waren. Maar helaas nog altijd een boel nozems die de verhaallijnen van Masters of the Universe briljant vinden vanwege de karakterontwikkelingen.

[blabla]

Het begrip roze bril is niet bekend op FOK! geloof ik.
Jij moest zeker van je moeder altijd verplicht buiten spelen?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:27:16 #147
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50521522
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Iago het volgende:

[..]

Jij moest zeker van je moeder altijd verplicht buiten spelen?
neuh, wat mij betrefd heeft hij volkomen gelijk, het enige wat de huisige tekenfilms zo kut maakt is dat het nederlands gesynchroniseerd is(en in bijna alle gevallen ook door de zelfde stemmen), als deze ook in de amerikaanse versies gesynchroniseerd waren zou iets als Braceface of As Told by ginger gewoon op de zelfde voeten staan als de Jem of Candy Candy.

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 16-06-2007 16:33:43 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 17:04:26 #148
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50522357
bravestarr

[ Bericht 75% gewijzigd door dvdfreak op 16-06-2007 23:04:58 ]
  zaterdag 16 juni 2007 @ 18:07:21 #149
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_50524043
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Volgens mij was er ook nog zo'n familie 3 zussen en een moeder tijdens oorlog tijd en vader vocht mee. Weet de titel niet meer maar was ongeveer zelfde getekend.

En Ceddy/Cedric/Ceddie of zoiets zo'n meisje/jongen met blond haar, petje en grote blauwe ogen.
ik denk dat je candy bedoelt: http://users.skynet.be/Timo/index.htm

en op eo had je ook zon programma waarbij 1 vrouw bijbelverhalen vertelde aan de hand van plakplaatjes op n bord : er kan nog meer bij? heette dat geloof ik, ik geloof dat iemand dat bedoelde.

en foofur!

en door er was eens...het leven ben ik in de zorg terecht gekomen
pi_50524747
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Herald het volgende:
Ah het maandelijks jaren 80 tekenfilms verheerlijk topic is er weer. Met deze keer een TS die tenminste snapt hoe stupide die tekenfilms eigenlijk waren. Maar helaas nog altijd een boel nozems die de verhaallijnen van Masters of the Universe briljant vinden vanwege de karakterontwikkelingen.

Een van de mooiste argumenten is natuurlijk dat er vroeger niet zoveel geweld was op GIJoe, Rambo, Thundercats, Teenage Mutant Ninja Turtles, Transformers, Marshal Bravestar, StarCom, Visionairies, MASK, Jayce and the Wheelwarriors, Dinoriders, Bionic Six en alle andere toffe cartoons waar de protagonisten elkaar naar het leven staan na. En dan vervolgens jammeren dat er tegenwoordig series zijn als ZOOP en Huis van Anoebis zijn wat compleet geweldloos is.

En helemaal niemand had ouders in de jaren 80 die zeiden "ga eens buiten spelen" of "wat zijn jullie verwend met Sky Channel, Super Channel, Telekids, de woensdagkindermiddag op Veronica, de zondagochtend op de VPRO, vroeger hadden we maar één televisie in de straat waar we allemaal Swiebertje op zijn zwart-wits keken" . Misschien dat daarom die jaren 80 koters allemaal zijn ontspoord om nu massaal kijkbuiskinderen af te kraken "ze zitten alleen nog maar achter de computer" of "ze kunnen elke dag naar Jettix kijken, wij konden maar één keer in de week Transformers zien toen we klein waren, huil huil huil".

Ook leuk is het zeiken op het hedendaags nasynchroniseren maar wel Teddy Ruxspin de hemel inprijzen ondanks dat die kuttekenfilm net zo Nederlands gesproken werd.

Het begrip roze bril is niet bekend op FOK! geloof ik.
Ah eindelijk is het zeurpietje geariveerd. Zeurpietjes: je kent ze wel: continu op zoek naar topic waar users herinneringen ophalen van hun jeugd of praten met gelijkdenkenden over allerlei zaken. Zeurpiet begrijpt dat niet en laat dat ook gelijk merken ipv ze met rust te laten. Tuurlijk was het bagger, tuurlijk begreep je als kind niet dat het bagger was: Je vond de transformers stoer, Jacye was cool, je kon met wicky wegdromend verlangen naar avontuur etc. Soms is het juist leuk om een roze bril op te mogen zetten: moet je ook eens proberen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')