leraar , we zitten hier wel in nederland hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Crashcat het volgende:
Voordat ik Japans studeerde keek ik al zeker 7 jaar anime en japanse shows.
Ik moet tijdens de les voornamelijk kanji's, grammatica en het schrijven leren. Tot nu toe is mijn woordenschat nog genoeg om de sensei te verrassen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wel toevallig dat jij daar op reageert ....
tijd zegt niet alles, een vriend van me heeft in anderhalf jaar meer gezien dan ik in die 7 jaar dat ik kijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef koffiegast het volgende:
Kom ik met me nog geeneens 1 jaar anime kijken
ik kijk nu ongveer 1 jaar anime en ik moet zeggen dat ik soms wel woorden op vang die ik weet / denk te weten maar ik zal het gok ik nooit volgen zonder subsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:54 schreef zquing het volgende:
[..]
leraar , we zitten hier wel in nederland he
mjah, ik moet zeggen dat ik na al die jaren kijken toch wel dingen een beetje kan volgen zonder subs
ik moet het weten war haal je die smileys vandaan XD>?!?!?!? sommige zijn echt te melig voor woordenquote:
Ik had in een van de voorgaande delen een rapidshare linkje geplaatst...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ik moet het weten war haal je die smileys vandaan XD>?!?!?!? sommige zijn echt te melig voor woorden
thank you ^^vquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik had in een van de voorgaande delen een rapidshare linkje geplaatst...
Zal het nog een keer uppen voor je.
-edit
Onion emo's
Huh? Die was toch te makkelijk en geldde niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:53 schreef Frag_adder het volgende:
Het is nu aan onze aardbei om een foto te plaatsen
die van mij was ook vet snel geradenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Die was toch te makkelijk en geldde niet?
Goldenboyquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Het plaatje is van een scene die me bij is gebleven, uit een bepaalde serie. Ben benieuwd.
[afbeelding]
Kon zelf even geen foto maken. Sorry daarvoor.
Ja..quote:
check your pm.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goldenboy
---
@utrecht promo team. Goed bezig
dan moet ik het toch vragen....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:11 schreef Baka-san het volgende:
Haiz,
Voor de mensen die laatst wel geinteresseerd waren in een Anime Club in Uttie (Utrecht)...
Wij houden woensdag 20 juni een anime avond ^^ dus als je zin hebt, kan je langskomen
Meer informatie staat op de website: http://jpcu.vreakerz.com
[afbeelding]
en onze mooi flyer gemaakt in word ^^
======
Het is in een universiteitsgebouw, 4e verdiepings..naast lokaal 453
[afbeelding] (backentrance)
[afbeelding]
(front entrance)
Met bus 12s, 12 en 11 vanaf Utrecht Centraal Station kan je er komen. Je moet dan uitstappen bij padualaan, tegenover de Hogeschool van Utrecht. Je ziet dan als je 360 graden rondkijkt, een rood/bruin achtig gebouw (zie foto), en daar achter is het BBL gebouw.. ^^
Ik weet niet of je de anime "Karin" kent... maar er is een aflevering dat wel een beetje shounen-ai isquote:Op zondag 17 juni 2007 12:13 schreef Hopey het volgende:
Ola ik ga mijn oude anime liefde weer eens oppikken. Iemand aanraders van (afgeronde) anime van de afgelopen jaar?
Heb eindelijk van Kyou Kara Maou de laatste 15 eps gevonden. Ik ben echt zo zielsgelukkig. Kennelijk heb ik een thing voor Shōnen-aiVampires vind ik ook leuk.. hmmm. Er zou een serie moeten komen met vampieren die een beetje van de shōnen-ai zijn. Yummm
Maak me gek.
![]()
![]()
Oh god, maak me gek jongenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de anime "Karin" kent... maar er is een aflevering dat wel een beetje shounen-ai is(met vampiers ja)
Ow het antwoord is JA! Dus mag ik verwachten dat je komtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
dan moet ik het toch vragen....
Is er DDR? zi ja dan kan ik wel een demo koen geven =3
(Hatake_Kakashi van DDRNL =3 )
ik zit alleen niet in Utrecht op school ik weet niet in hoever dit een probleem kan worden ^^;;;quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Baka-san het volgende:
[..]
Ow het antwoord is JA! Dus mag ik verwachten dat je komt![]()
Voor de herhaling: Anime-Avond @ leuvenlaan 4 BBL in Utrecht om 17.00!
meer informatie: http://jpcu.vreakerz.com ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |