quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
pm sent
@strawberry:Dus.. ik had 'm goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis een wonder.
van de serie zelf.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:16 schreef wdn het volgende:
Dennou coil promo van wat?
Ik ben bij episode 4 (ureshii)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:22 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm ik heb de hele shakugan no shana gezien maar kan me het einde niet meer herinneren. Was het echt zo een kut einde? (zet eens in een spoiler tag aub)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: shakugan eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik haaat open eindes![]()
omg die link in je sig. :' ) Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, hell, ik weet niet eens hoe ze allemaal heten daar, maar die clip en dat nummer..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus.. ik had 'm goed?![]()
Tis een wonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef Frag_adder het volgende:
Iemand de laatste claymore gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een heerlijke serie. Goed getekend en men heeft leuke dingen bedacht (qua cybertech in de wereld). Die cyber-hond (densuke of zoiets) is leukquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef outcast_within het volgende:
van de serie zelf.
leuke promo ik ga die serie volgen denk ik
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef archgallo het volgende:
[..]Ah thanks, probeerde het ook al uit te zoeken. Scheelt weer een bezoekje aan wikipedia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5949quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef wdn het volgende:
Claymore was weer leuk![]()
Beetje politiekerig maar leuk.
[..]
Het is een heerlijke serie. Goed getekend en men heeft leuke dingen bedacht (qua cybertech in de wereld). Die cyber-hond (densuke of zoiets) is leuk
"Karin" is dat wat?
In the 21st century, a family of vampires settled down on the grounds of Japan and lived a modest life whilst sucking on the blood of humans discreetlyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5949
die karin?
die vond ik iig erg leuk.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef RipCore het volgende:
[..]
omg die link in je sig. :' ) Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, hell, ik weet niet eens hoe ze allemaal heten daar, maar die clip en dat nummer..Ze selecteren wel de labieltjes daarzo!
Hou van jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Ja, die gast (Brian) is echt erg af en toe. Eng gewoon.
? die word pas zaterdag uitgezonden. En dan duurt het nog een halveweek/week voordat ze gesubbed zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouch, right back at me.![]()
Ik wil LC!
Dan mag ik het nog wel willen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
? die word pas zaterdag uitgezonden. En dan duurt het nog een halveweek/week voordat ze gesubbed zijn
10 is vandaag uitgekomen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouch, right back at me.![]()
Ik wil LC!
Subs are for pussy'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
? die word pas zaterdag uitgezonden. En dan duurt het nog een halveweek/week voordat ze gesubbed zijn
wel toevallig dat jij daar op reageert ....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
En voor mensen die geen Japans kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |