Ja, maar jij bent natuurlijk ook een ouwe snoeperd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:41 schreef blessed19 het volgende:
waarom ben ik weer te laat?had namelijk wel popotan in gedachte!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent natuurlijk ook een ouwe snoeperd...
ik heb wel de eerste 12 afleveringen gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ben jij zeker snel afgehaakt
je moet de humor wel aanspreken, jah
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb wel de eerste 12 afleveringen gezien
ROT OP MET JE KUTWIJF AAN EEN HAND!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef outcast_within het volgende:
*tik tik
pardon meneer humor euh mag ik even iets tegen u zeggen?
HIJ BEGON!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef mschol het volgende:
*zucht* zijn we nou weer in de eeuwige midori GG vs midori MnH strijd bezig??
ccs dvd is nog steeds niet binnen
Shit, je hebt me door.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ah stiekem je bericht wijzigen he!
photobucket?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Frag_adder het volgende:
Oh dat meen je niet, Hmmm een foto maken gaat me wel lukken maar kan iemand helpen met uploaden? Dat heb ik dus nog nooit gedaanEn ik wil graag gele kikkers vermijden
Ik heb dit net even gevonden op een Wiki pagina.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef mschol het volgende:
de arimasu
iemand die kan uitleggen waardat voor wordt gebruikt..
in shakugan no shana episode 15 wordt dit door wilhelmina gebruikt, continue, wordt er lichtelijk gek van
quote:Wilhelmina always uses de arimasu, the uncontracted form of desu normally seen only in writing, to end her sentences.
ik weet um ik weet um denk ik, ik kan alleen geen foto's van iets intressants makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
Een hele snelle dit keer, en zelf gemaakt:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huw? jij had het erover dat je humor moest aanspreken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ROT OP MET JE KUTWIJF AAN EEN HAND!
er is maar 1 echte midori! *klaar*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |