Wat een juweeltjequote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hier ook ff wat pisc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je krijgt zeker wat. Ik hoop met je meequote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Check de radar, met een beetje geluk krijgen we nog wat [afbeelding]
Jah,jij woont niet zover hier vandaan he.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef hondenfokker het volgende:
hier ook:P
neerslag en veel ookquote:
klopt, het is in 5 minuten omgeslagen en nu noodweerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Tussen Arnhem en Doetinchem spookt het aardig nu volgens de radar
Idd. Maar woon wel aan de 'goede' kant.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef Party_P het volgende:
Nice, en jij woont best een eindje weg van die bui.
Dat kun je wel stellen! (Doetinchem)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Komt dat ook richting Arnhem of niet? Want dan krijg ik de volle laagquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Kan er elk moment zijn!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Komt dat ook richting Arnhem of niet? Want dan krijg ik de volle laag![]()
Ik zag inderdaad ineens de richting van de wolken veranderen en toen wasquote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, het is in 5 minuten omgeslagen en nu noodweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |