Filmpjequote:In de omgeving van Kerkrade is maandagavond een windhoos waargenomen. Voor zover bekend heeft die geen schade aangericht. Dit natuurverschijnsel komt meestal voor in de nazomer boven de zee.
Volgens weermannen komt een windhoos in Limburg maar zeer zelden voor. De windhoos in de Parkstad kwam uit het oosten en heeft zich daarna langzaam opgelost.
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Flinke klapperquote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Viltmakersdonk, De Maten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
foto 15min later dan in mijn vorige post. Deze foto is net 3min oud.
[..]
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Zie ik daar een shelf onderaan?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Jip, Zo ff foto'tje maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vanuit hier is die bui boven Overijssel ook mooi te zien.
Bij jou ook?
Ik heb een Sony Alpha-100, met de 18-70mm kitlens.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?
Strausslaan hiero, zuid
jij hebt al genoeg gehadquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Bwah, niks voor mij vandaag. Of dat kleine gare ding ten oosten Arnhem moet nog wat worden.
Maak die foto 2x zo donker en voeg wat flitsen toe. Dan zit je in Deventer. (maarja, da's om de hoekquote:
Ha! Die in het noord-oosten komt nu mijn kant op! Bite mequote:
OMGOMG!!!1 U seriouzszs??!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef picobyte het volgende:
Ghehe de zon gaat onder...
Die is hier een tijdje terug overheen getrokkenquote:
haha net als vrijdag ook helemaal niks zal wel met het water te maken hebben wij krijgen ze meestal pas in de nazomer die leuke buienquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is nou precies de trekrichting van de buien in brabant?
Ach,zeeland krijgt sowieso niks.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Die is hier een tijdje terug overheen getrokken![]()
Check de radar, met een beetje geluk krijgen we nog watquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is wat Oranje en ver weg wat gedonder, maar that's it
Mwoah... ik vond het niet super spectaculair. Kan zijn dat het zwaarte net langs me heen is getrokken.quote:
Mooie piscquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hier ook ff wat pisc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een juweeltjequote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hier ook ff wat pisc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je krijgt zeker wat. Ik hoop met je meequote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Check de radar, met een beetje geluk krijgen we nog wat [afbeelding]
Jah,jij woont niet zover hier vandaan he.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef hondenfokker het volgende:
hier ook:P
neerslag en veel ookquote:
klopt, het is in 5 minuten omgeslagen en nu noodweerquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Tussen Arnhem en Doetinchem spookt het aardig nu volgens de radar
Idd. Maar woon wel aan de 'goede' kant.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef Party_P het volgende:
Nice, en jij woont best een eindje weg van die bui.
Dat kun je wel stellen! (Doetinchem)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Komt dat ook richting Arnhem of niet? Want dan krijg ik de volle laagquote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Mr.Natural het volgende:
Kan er elk moment zijn!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Komt dat ook richting Arnhem of niet? Want dan krijg ik de volle laag![]()
Ik zag inderdaad ineens de richting van de wolken veranderen en toen wasquote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, het is in 5 minuten omgeslagen en nu noodweer
quote:
Ai... 't lijkt niet meer van de grond te komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven spuugt misschien een nieuwe bui de lucht in, zo op de radar te zien en deze keer is het recht boven me. Bij een temperatuur van 20,6°C moet het nog kunnen.
Hier nu ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef JoeKurr het volgende:
Vlak nadat ik mijn vorige bericht submitte begon het hier zachtjes te regenen.
Op de laatste radarbeelden lijkt de bui ook weer iets naar het Noordwesten te schuiven / uit te breiden.
Ik wacht geduldig af, lekker met een biertje op het balkon
Nee hoor, ten oosten van Eindhoven (en ten zuid-oosten) zijn 2 nieuwe buien met onweersactiviteit. Er zit alleen geen beweging in.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef Party_P het volgende:
Onweer is verdwenen van de radar
Regent aardig door hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |