Menchov afzeiken..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, Rabo won vorig jaar zelfs enkel met buitenlanders touretappes, geen hollands glorie, ondanks de goede Boogerd.
Oscar Freire en Flecha zijn dan wel leuke buitenlandse renners.
Rasmussen is op zich ook wel oké,
Dan heb je natuurlijk ook nog Brown, een kamikazepiloot die af en toe eens wil winnen![]()
Maar een Menchov da's qua renner geen feest, in dat opzicht een goede vervanger van Leipheimer![]()
En Ardila....................![]()
Hij doelde volgens mij meer op het feit dat Menchov een vrij kleurloze renner is, nog net geen Cadel Evans maar het scheelt toch niet veel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:36 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Menchov afzeiken..![]()
Volgens mij won de beste man vorig jaar nog un etappe.. en doet hij dit jaar mee voor het podium..
Mooi van Niermann![]()
Moerenhout rijdt toch overal een beetje voor spek een bonen
Menchov is (in grote bergetappes) toch stukken aanvallender dan Evans.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef Venga het volgende:
[..]
Hij doelde volgens mij meer op het feit dat Menchov een vrij kleurloze renner is, nog net geen Cadel Evans maar het scheelt toch niet veel.
Is nog niet helemaal zeker hoor. Sporza heeft dit bericht de wereld in gestuurd en volgens mij alleen maar op bezig van hun eigen verwachtingen. De ploeg van Rabo wordt pas na het NK bekend gemaakt, dus het lijkt me wat vroeg dit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef Biggs. het volgende:
Volledige selectie is bekend:
Dekker
Weening
Niermann
Boogerd
De Groot
Flecha
Freire
Menchov
Rasmussen
Reserves:
Moerenhout
Horillo
Inderdaad, al betwijfel ik of de ploegleiding hem dit jaar niet wat meer controlerend laat rijden. Vorig jaar probeerde hij het een aantal keren en dan moest hij het verder op de berg nadat hij terug gehaald was lossen. Maar goed, het zou natuurlijk mooi zijn als hij in de aanval gaat en het wel een keer beloond gaat worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Menchov is (in grote bergetappes) toch stukken aanvallender dan Evans.
Ik zie wel bevestiging:quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal zeker hoor. Sporza heeft dit bericht de wereld in gestuurd en volgens mij alleen maar op bezig van hun eigen verwachtingen. De ploeg van Rabo wordt pas na het NK bekend gemaakt, dus het lijkt me wat vroeg dit.
Overigens zou ik er wel mee kunnen leven als dit de ploeg zou worden.
http://www.sport.be/nl/wielrennen/quote:Fitte Dekker mag naar Tour
Ploegleider Erik Breukink heeft het negental bekendgemaakt dat voor Rabobank op 7 juli in Londen aan de start van de Ronde van Frankrijk zal komen.
Thomas Dekker. (foto photonews)
Met Michael Boogerd, Bram de Groot, Thomas Dekker en Pieter Weening zitten er vier Nederlanders in het team.
Juan Antonio Flecha en Oscar Freire zijn de Spaanse vertegenwoordigers. Ook de Deen Michael Rasmussen, de Rus Denis Menchov en de Duitser Grischa Niermann mogen mee.
Achter de naam van Dekker staat nog wel een vraagteken, want hij sukkelt met een heupblessure. Als hij forfait moet geven neemt Pedro Horrillo of Koos Moerenhout de vrijgekomen plaats in.
Menchov is geen aanvaller (dat kan hij ook niet echt denk ik, hij moet het meer van temporijden hebben)quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, al betwijfel ik of de ploegleiding hem dit jaar niet wat meer controlerend laat rijden. Vorig jaar probeerde hij het een aantal keren en dan moest hij het verder op de berg nadat hij terug gehaald was lossen. Maar goed, het zou natuurlijk mooi zijn als hij in de aanval gaat en het wel een keer beloond gaat worden.
Buiten de etappes is Menchov inderdaad wel een aardig kleurloze renner ja.
quote:The Tour de Suisse is the last test for Rabobank before the Tour de France starts on July 7, and although Michael Boogerd came in seven minutes down on Stage 3 winner Alessandro Proni, there is nothing to worry about says team manager Adri van Houwelingen. "He is not yet at his strongest, and that probably won't change during the race. But next week when he is at home, rest will be his priority," explained Van Houwelingen. "Then he will be fully recovered from the race and from that will be stronger for the start of the Tour".
Boogerd is no longer suffering from the knee injury that sidelined him at the Volta a Catalunya in May. "No-one need worry about that, I will be fine. If I continue to ride as I am now, it should be no problem," he told Algemeen Dagbald.
Boogerd came to the Swiss climber's race in order to improve his condition for the Tour, the same preparation strategy he used last year. "Last year I came good after the Tour de Suisse, and even then I found it difficult during the first few days," he said. "I came here this year two and a half kilos heavier, I didn't do anything for 11 days and the week before that I only trained for a few hours a day so it is logical that the form is not there. In training I don't mind hurting, but in racing I hate it! I know it will pay off though, and I knew I would suffer here."
Boogerd's team-mate, Theo Eltink, is also suffering in the Tour de Suisse, a race that was not initially on his schedule, but one which he finds himself riding after having to pull out of the Dauphiné Libéré due to stomach problems. Eltink is here to gain form and show the team that he deserves a spot at the Tour de France, which he was originally pre-selected for. Van Houwelingen is not so sure though: "If this is the best that he has in him at the moment, then the Tour is going to be too hard for him," he explained. It seems Eltink is going to have to come up with something special to realise his Tour spot.
Ja ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
Cycling News: Boogerd still suffering, but no worries?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |