Dat levert Rabobank idd een leuk zakcentje op. Elke dag dat een renner in het geel rijdt voor de ploeg krijgen ze daar een bedrag voor. Hoeveel dat is zou je moeten opzoeken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef Gelderland het volgende:
zou de RABO-ploeg hier nu veel mee verdienen, door nu dagelijks in het geel te rijden? wat zijn de ovordelen?
ik vind het overigens wel leuk, is niet vaak gebeurd
Rabo stond nummer 2 in het geldklassement.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat levert Rabobank idd een leuk zakcentje op. Elke dat een renner in het geel rijdt voor de ploeg krijgen ze daar een bedrag voor. Hoeveel dat is zou je moeten opzoeken.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://wielrennen.blog.nl(...)bobank-de-strijd-aan
Geen Nederlandse ploeg![]()
quote:Thomas Dekker (Rabobank): "I used to watch the Festinas do this. This shows that I am in good physical condition because there is no way you can do this if you are not. In the end I limited my own losses to five minutes. It is very satisfactory that I can take on this role in my first Tour de France and it proves that much can be expected from me in the future."
Das gewoon weer pestenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef Sethje het volgende:
Gelukkig niets gevonden in de rabobussen bij de doorzoeking....kutfransen paranoide gekken zijn het
Zonder je te kennen weet ik nu dat je een nerd bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:25 schreef Yestuuur het volgende:
Contador gaat toch Rasmussen in zen kontje pwnen
het is een wonder! de nieuwe Char!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:27 schreef AllHipHop.com het volgende:
[..]
Zonder je te kennen weet ik nu dat je een nerd bent.
Dan is het hek toch echt van de dam als ze zometeen Rasmussen uit de Tour zouden flikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef Frutsel het volgende:
rasmussen uit de tour?
UCI vergaderd vanavond of ie alsnog de tour uit moet?
WTF is dit voor gekloot zeg![]()
Meen je niet..wat is je bron?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef Frutsel het volgende:
rasmussen uit de tour?
UCI vergaderd vanavond of ie alsnog de tour uit moet?
WTF is dit voor gekloot zeg![]()
Werd verteld in het Tourjournaal op NED3 door Mart Smeets dat de UCI vanavond in Laussanne een vergadering heeft belegt om te bespreken wat ze met de situatie van Rasmussen gaan doen ofzoiets.quote:
Michael Rasmussen #3: Ze zien geel van jaloezie !quote:
Ik snap niet dat mensen zich zo door sentiment laten meeslepen. Iedereen heeft wel een paar skeletten in de kast. Wat de neuk is dat nou voor bullshit dat hij eerst een berisping krijgt voor die out of competition controles en het is geen big deal, en nu is het ineens een mega big deal waardoor hij uit de tour geschopt zou moeten worden. Ik snap het niet, die fransen schieten er geen reet mee op, er gaat niet ineens een fransman winnen als je Rasmussen er uit trapt hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Gitanki het volgende:
Als ze hem eruit donderen moet gewoon de complete raboploeg eruit stappen.
En de rest van de tour kijk of volg ik dan in elk geval niet meer, en met mij hopelijk meer.
Nee, maar dan hebben ze hun frustratie alvast een beetje afgereageerd, op naar de nieuwe geletruidrager (contador in dat geval, die was toch verdacht tijdens het Fuentesverhaal? ok, daar kunnen we vast wel weer vage bewijzen van vinden die we opblazen).quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich zo door sentiment laten meeslepen. Iedereen heeft wel een paar skeletten in de kast. Wat de neuk is dat nou voor bullshit dat hij eerst een berisping krijgt voor die out of competition controles en het is geen big deal, en nu is het ineens een mega big deal waardoor hij uit de tour geschopt zou moeten worden. Ik snap het niet, die fransen schieten er geen reet mee op, er gaat niet ineens een fransman winnen als je Rasmussen er uit trapt hoor![]()
Dat ook, rennersstakingen zoals in 1998 enzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat andere renners dan ook in opstand komen.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. De vorige staking kwam er niet door onterechte beschuldigingen, maar omdat renners tot een stuk in de nacht werden ondervraagd en omdat ze zich dus niet op normale wijze konden voorbereiden op de volgende rit.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat andere renners dan ook in opstand komen.
Jahoor...quote:Na Rasmussen ook Contador in opspraak
LOUDENVIELLE-LE LOURDON -
Na Michael Rasmussen is nu ook Alberto Contador in opspraak geraakt. De Spanjaard uit de Discovery-ploeg, tweede in de algemene rangschikking van de Tour de France, zou door zijn rol als kroongetuige in de Spaanse dopingzaak rond arts Eufemiano Fuentes van de lijst verdachte wielrenners zijn geschrapt.
Dit zou blijken uit informatie waarover de Süddeutschen Zeitung zegt te beschikken. Contador zou in de stukken, afkomstig van de Spaanse politie en de internationale wielrenunie UCI, voorkomen als geregelde klant van Fuentes. In één document komt de afkorting A.C. voor. Alles zou stammen uit de tijd dat Contador bij Liberty Seguros fietste.
Contador zou in 2006, toen de hele zaak in Spanje aan het licht kwam, de Spaanse wielerbond in het onderzoek te hulp zijn geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |