De absolute top in het rondewerk die nog niet in opspraak is gekomen is quasi onbestaande geworden ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat de absolute top niet naar de Tour komt, of dat er geen absolute top meer is? (de A-garnituur dan dus)
Overigens blijf ik natuurlijk de Tour (en de rest van het seizoen) volgen. Vroeger werd je belazerd, nu weet je dat je belazerd wordt. Zoals hierboven al gezegd, alsof ik daar aan denk als er een machtig gevecht in de Alpen bezig is, of een slotkilometer van een massasprint, of een kat en muis spel bij een ontsnapping. Wielrennen -->Dus ook de tour -->
![]()
Goh, hoeveel van de renners uit de tijd waar de tour voor jouw heilig was blijken nu clean te zijn ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:44 schreef Perico het volgende:
Je hebt gelijk, omdat de Tour van vorig jaar niet eens een winnaar kent nog steeds, is het een farce en interesseert het me geen biet meer, ook door alle bekentenissen. Ik kan voor haast niemand meer waardering of respect opbrengen.
En dat komt van iemand, voor wie de Tour ooit heilig was, waarvan niets werd gemist.
Idd. Het zou tegenwoordig juist relevanter moeten worden, omdat er echt wat aan de doping gedaan wordt tegenwoordig.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, hoeveel van de renners uit de tijd waar de tour voor jouw heilig was blijken nu clean te zijn ?
Dit doet mij trouwens sterk denken aan bv de Tour '77 , waar op Lucien Van Impe 54 renners waaronder de volledige top uit de Tour daags voor het einde positief bleken te zijn. Enkelen (Agostinho, Mendes, Ocana) werden geofferd om het zicht te redden en Tevenet mocht toch als winnaar Parijs binnen rijden. Enkele maanden later bekende hij zelf aan een krant dat hij cortisone had genomen.
Als het aan mij ligt dan doeken ze alle wieler en F1 sporten op.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik bedoel maar, de wedstrijd van vorig jaar heeft nog geen winnaar en bij elke overwinning moet je, sinds de brede dopingonthullingen van de afgelopen tijd, de nodige vraagtekens plaatsen.
Is de Tour nog wel van belang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |