ow. leuk.quote:
Hoe was je weekend?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Anne04 het volgende:
Weekendje Zeeland zit erop.. nu even onder het genot van schoolwerk (Nog maar 2 weken!) naar Michiel luisteren. Request gaat zo deur uit!
Volgens mij heeft Michiel er vandaag weinig aan gedacht, die is de hele dag als een vogel over Hilversum aan het vliegen geweest (zo'n Google Maps-kloon van Microsoft heeft zéér gedetailleerde luchtfoto's van Hilversum online geplaatstquote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gewoon net zo zenuwachtig als michiel!!![]()
Dat is echt best wel verrot...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn request ook al klaarliggen.
Ik had vandaag toetsen, eentje was echt supermakkelijk, gelukkig. De vorige keer had ik een 4 en snapte ik er niks van. Maar mijn docent had vrijdag nog alles een keer uitgelegd
Nog 3 dagen naar school en nog een keer een half uur voor mijn rapport op te halen (niet dat t wat uitmaakt, want ik moet t jaar toch overdoen ws)
Wel geinig om te zien inderdaad. Ons huis staat er ook behoorlijk duidelijk op, zelfs de buitenstaande kliko is te zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michiel er vandaag weinig aan gedacht, die is de hele dag als een vogel over Hilversum aan het vliegen geweest (zo'n Google Maps-kloon van Microsoft heeft zéér gedetailleerde luchtfoto's van Hilversum online geplaatst).
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien inderdaad. Ons huis staat er ook behoorlijk duidelijk op, zelfs de buitenstaande kliko is te zien.
het staat toch nog net 1stapje hoger als die umbrrrrrellaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef MutZ het volgende:
Ohja, de MH van deze week vind ik echt HEEELEEEMAAAAAAAAAL niets.
Balenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer zeg, heb ik die fucking C&S-show gemist.
Dan heb jij gelukkig dat stukje beschamende engels niet gehoord van zequote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer zeg, heb ik die fucking C&S-show gemist.
Er zijn bands die nog véél minder gedraaid worden hoor...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
Ow hee Maricha, kan je ff bij jullie doorgeven dat er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig PEARL JAM gedraaid wordt. Dat kan echt niet hoor![]()
Porcupine Tree hoor ik ook nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn bands die nog véél minder gedraaid worden hoor...
Denk bijvoorbeeld aan The Feeling.
Dan kan ik wel ff doorgaanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn bands die nog véél minder gedraaid worden hoor...
Denk bijvoorbeeld aan The Feeling.
Er is gewoon een tekort aan programma's voor dit genrequote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dan kan ik wel ff doorgaan
Saybia
Royksöpp
Death cab for cutie
Postal Service
Ik heb hem al gestuurd..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is echt best wel verrot...
Ik heb m'n request ook al klaarliggen btwVanaf hoelaat mogen we sturen?
Royksoppquote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dan kan ik wel ff doorgaan
Saybia
Royksopp
Death cab for cutie
Postal Service
Maricha zit nu toch nog met haar gedachten bij Crowded Housequote:
Ik mocht ze ook een handje geven!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maricha zit nu toch nog met haar gedachten bij Crowded House
Echt tof! Je stond zeker ook met je vlaggetje vooraan te zwaaien toen ze aan het spelen waren...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik mocht ze ook een handje geven!!!!![]()
Wat een aardige mannen!
lekker nummerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
omg geweldig dit
weer die kut schoenen
en mijn vraag voor Neil, wat doe je!
Ik ook! Met doodshoofdjes erop!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
lekker nummerik heb ook nieuwe schoenen
Dat zouden dan inderdaad wel héél erg vermoeiende gesprekken worden...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
"stel je voor dat m'n ouders dat zouden doen"
En alwéér The Sweet Escape...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef purplerose het volgende:
and again
We luisteren allemaal FOK!radioquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Maricha het volgende:
Wat zijn jullie stil!
tttssskkkkkquote:
Ja eigenlijk best wel erg! 2 keer uit eten geweest, allemaal gezelllige dingen! Jij ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wel vet rustig hier. Leuk weekend gehad maricha?
Staat erbij op de eventueel draaien lijst!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jup. Naar comedy theater in a'dam geweest en daarna nog allemaal gezellige kroegjes opgezochtwas prima. Zondag lekker van het weertje genoten natuurlijk.
Kun je Liquido - Narcotic draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |