Rook zequote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef purplerose het volgende:
Bah tis weer es vies warm buiten
Maar heb iig me wiet weer
dank, gaat zeker lukkenquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
hihhihihihihihihihiquote:
Vandaag gewoon gekookt. Morgen een belangrijke bespreking, misschien dan een rede tot een feestmaaltijd!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo de chinees opgehaald, ik ga eten
* Hij is weer thuis, heeft zijn balkondeur open en staat weer te schreeuwen door de telefoon. Rara....(quote:
Omg dat meen je nietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
* Hij is weer thuis, heeft zijn balkondeur open en staat weer te schreeuwen door de telefoon. Rara....()
WTF heeft ie het dan over elke dag, die moet een rekening van hier tot gunter moeten hebben ofzo.quote:
Volgens mij werkt hij in ploegen in het ziekenhuis ofzo. Dus probeert hij te contacten via de telefoon dun hele dag... Ach we doen het er maar mee, toch. De vorige buren waren erger... Dan valt dit echt heus wel meequote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
WTF heeft ie het dan over elke dag, die moet een rekening van hier tot gunter moeten hebben ofzo.kunnen we hem niet verdrinken ofzo
Dit is idd weer erm....heb er zelfs geen woorden voorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
herrie is een understatementjezus
Hai Maricha!!quote:
Ja hoor, dat mag! Kom maar door!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai Maricha!!
Mag je ook michiel emailen voor een vraag aan Crowded House?
Woeh! Thx, hij komt eraan!quote:
Goed plan... Oe ik heb ook een goede...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Anne04 het volgende:
Weekendje Zeeland zit erop.. nu even onder het genot van schoolwerk (Nog maar 2 weken!) naar Michiel luisteren. Request gaat zo deur uit!
Ik heb mijn request ook al klaarliggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Anne04 het volgende:
Weekendje Zeeland zit erop.. nu even onder het genot van schoolwerk (Nog maar 2 weken!) naar Michiel luisteren. Request gaat zo deur uit!
Aaaaaahhhh wat schattig!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gewoon net zo zenuwachtig als michiel!!![]()
waarvoor? ik luister niet echtquote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef purplerose het volgende:
Ik ben gewoon net zo zenuwachtig als michiel!!![]()
Ja, tis toch Neil fukking Finn Crowded Housequote:
Crowded House in de studioquote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waarvoor? ik luister niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |