Ja. een nieuweling merk ik. Welkomquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik nu een vraag verzinnen?
Heb N profiel. Dus ook natuurkunde enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef geertp het volgende:
[..]
Ja. een nieuweling merk ik. Welkom
Niet om je direct af te schieten hier hoor. Maarre, hoe kwam je achter het antwoord?
De puik-heid is van een meesterlijk niveau op dit momentquote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb N profiel. Dus ook natuurkunde enzo
Yep, moet er een groter plaatje?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
ritmische gymnatiek?
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Renske Endel?
Ik was even op de fiets ten tijde van je hintsquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je eerder had gemeld, had ik de laatste vraag helemaal niet hoeven stellen en had je zelfs een punt gehad...
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Oh wie staat er:')
Dat laatste staat nergens, maar ik kan me er wel in vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was even op de fiets ten tijde van je hintsen het punt voor mijn antwoord krijg ik ook gewoon hoor want je mag een 'open' vraag eantwoorden
![]()
Ik volg het turnen niet echt zie meer bij vlagen some een stukjequote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hint: Prongoleerde haar Nederlandse titel
Ik ook niet, maar zag het in de krant vandaagquote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik volg het turnen niet echt zie meer bij vlagen some een stukje
Heb ik niet gezien vandaagquote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag het in de krant vandaag
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef ScottTracy het volgende:
Loes Linders?
Nee en Neequote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ken alleen nog Suzanne Harmes, maar die is zwanger (of al bevallen). En Verona van de Leur? Maar dat zal wel niet.
Dat Anna Pobokova niet heeft gewonnen, natuurlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er in de hint wat we nog niet wisten
Vergat ff dat ik al een hint had gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er in de hint wat we nog niet wisten
O ja, de alom bekende Anna Pobokova...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat Anna Pobokova niet heeft gewonnen, natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |