De klodders zaten op een gegeven moment aan de muur...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dat was voor ons ook de voornaamste reden.![]()
En dan weer stinken uit zijn bekquote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De klodders zaten op een gegeven moment aan de muur...![]()
en stinken, en hij bleef maar aan zn ding likken....
En een lekkere lik op je neus!quote:
Ha ha ha, gezakt voor puppy training?!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:26 schreef SHE het volgende:
Ja ok, de josti hondjes uitgesloten inderdaad
Mijn benner, Bobby, had ook geen flauwe notie wat de bedoeling was met een loopse teef.
Die was serieus te dom voor woorden ( is ook 3 x gezakt bij puppy training)
Het enige wat hij verkrachtte was een konijn van badstof. Die gaf hij heel trouw elke maand een beurt en was dan heel tevreden met zichzelf.
Hoe heette hij eerst dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:30 schreef SHE het volgende:
Ja, heel ernstig. Ik schaamde me dood.
Hij had eerst ook een hele statige naam; dat is na die facade maar bobby geworden, want dat pastte toch iets beter bij die grote dombo.
Daar komt bij dat voorhuid ontstekingen bijna niet meer voorkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:21 schreef ANWB het volgende:
Dit zijn wel goede redenen:
Bijkomende voordelen van castreren:
-De hond plast niet meer overal tegenaan, hij zal grotere plassen in een keer gaan doen.
-Het territoriumgedrag van de hond kan verminderen.
-De hond zal minder vaak het gevecht met een andere hond aangaan.
Goed gevondenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:21 schreef ANWB het volgende:
-De hond plast niet meer overal tegenaan, hij zal grotere plassen in een keer gaan doen.
-Het territoriumgedrag van de hond kan verminderen.
-De hond zal minder vaak het gevecht met een andere hond aangaan.
1. Geen mediche noodzaak maar gemakzucht van de baas, dat zou nooit een reden mogen zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:21 schreef ANWB het volgende:
-1 De hond plast niet meer overal tegenaan, hij zal grotere plassen in een keer gaan doen.
-2 Het territoriumgedrag van de hond kan verminderen.
-3 De hond zal minder vaak het gevecht met een andere hond aangaan.
Wij hebben ook een teefje dat netjes een poot optilt om te pissenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef deedeetee het volgende:
@ ANWB reden 1 is idd een reden waarom ik het wellicht zou doen, maar dan moet je er wel op tijd bij zijn met castreren anders heeft de hond de gewoonte al aangenomen.
Ik bedoel het ergens TEGEN aan plassen, want daar heb ik een pest aan. Het vaak plassen kun je gemakkelijker afleren maar het poot optillen niet lijkt me.![]()
Ik zou me doodschamen als mijn hond bij mensen tegen de muur of heg zou plassen...... Ontiegelijk goor vind ik dat![]()
Ik heb zelf overgens een teef die ik netjes in de gaten houd als ze loops is.![]()
Tegen dat blaffen helpt castratie niet. Als die kutbeesten daar eenmaal aan begonnen zijn is het vrij lastig om ze dat wee af te leren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef ANWB het volgende:
De tweede reden is ook een belangrijk punt, ik word echt gek van dat geblaf naar voorbijgangers.
En derde rede is voor ons ook belangrijk aangezien ze de laatste tijd veel ruzie maken met elkaar.![]()
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wij hebben ook een teefje dat netjes een poot optilt om te pissen
die van ons maakt een halve handstand als ze er goed voor gaat zitten, en houdt dan vaak nog een pootje een beetje omhoog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wij hebben een reu die door zn poten gaat, nadat hij uiteraard eerste 6 keer een rondje heeft gedraait voor de juiste plek van zijn waardevolle plasje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |