quote:Wat het gewoon afmaakt:Aldus dragonettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Trigalti op 12-06-2007 12:43:10 ]------------------
Dat die man zo goed kan zingen.. dat ik er kippenvel van krijg...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef SiemeN het volgende:
En wat is je klacht?
Dat het geen spam is?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef SiemeN het volgende:
En wat is je klacht?
idem .. ffiesquote:Op maandag 11 juni 2007 14:08 schreef Echo99 het volgende:
tvp (geen geluid op t werk)
Jij ook al kippenvel?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Echo99 het volgende:
Effe een andere PC opgezocht. Wat kan die gast zingen zeg!
En die gezichten van de jury die omslaan als een blad aan de boom
En bier??quote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Leia het volgende:
* Leia mompelt iets over een centraal topic met geownde gasten, bananen races en tieten plaatjes.
Ik was dus ook zo... impressedquote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Janetje het volgende:
Wauw... I'm impressed..
Mompel maar een end heen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Leia het volgende:
* Leia mompelt iets over een centraal topic met geownde gasten, bananen races en tieten plaatjes.
* Trigalti Gaat kijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef RecomServ het volgende:
zo had ik dat met dat meisje uit de US ....
12 jaar toen... en een strot!... zat te janken achter mn pc... uit bewondering wel te verstaan...
Gut, hoe heette dat meisje ook weer ...
Bianca Ryan
Dat dusquote:
Nja kijk hij mag verplaatst worden.. en de TT ff aanpassen.. Maar ik weet niet waarheenquote:
Ja pcies, het onverwachte is altijd een leuk verassing! haha wat die jurylid zei: A frog turning into a prince, lol ja alleen wat zijn stem betreft hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef RecomServ het volgende:
zo had ik dat met dat meisje uit de US ....
12 jaar toen... en een strot!... zat te janken achter mn pc... uit bewondering wel te verstaan...
Gut, hoe heette dat meisje ook weer ...
Bianca Ryan
Ik vind 'm wel goed staan hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja kijk hij mag verplaatst worden.. en de TT ff aanpassen.. Maar ik weet niet waarheen![]()
Juistquote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef Dragonetti het volgende:
Wat het gewoon afmaakt:
- Het feit dat ie onzeker is en dat ook aangeeft in een interview en toch de ballen heeft om daar te staan...Je kan zijn onzekerheid kan aflezen van zijn gezicht...
- De reactie van de juryleden VOOR dat ie begint
- Die emotie van dat oude vrouwtje terwijl ze een traantje wegpinkt(misschien zijn moeder!?) en die vrouwlijke jurylid...
- De reactie van de juryleden TIJDENS / erNA
- Die droge opmerking van die ene bekende jurylid dat "dus jij werkt in een autoshop" ....
- die "staande" ovatie tijdens het toppont van zijn show en het einde...
- De manier hoe hij die complimenten en het applaus ontvangt je ziet gewoon dat het hem wat doet terwijl ie zo onzeker is...
Ik ben echt geen fan van dat soort muziek maar hij zet wel ff een show neer zeg...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |