Jammer, ik houd niet zo van wit.quote:
Als er een knutselaar 2x zoveel voor wilt geven als de sloop, waarom niet danquote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Breng dat ding naar de sloop, zeg. Lekker koppakking en ingedeukt chassis. Dat kost 5x zoveel om te repareren als dat ding waard is. Dat je zelfs maar het idee krijgt om hem te verkopen
Vanavond enkel als je intresse hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef Paaul het volgende:
Wanneer komt er een foto van de auto in huidige staat?
en wie ben jij om daarover te oordelen? als je niks toe te voegen hebt, tief dan lekker op naar sc ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Breng dat ding naar de sloop, zeg. Lekker koppakking en ingedeukt chassis. Dat kost 5x zoveel om te repareren als dat ding waard is. Dat je zelfs maar het idee krijgt om hem te verkopen
Misschienquote:
Nee, de beschadiging achter was al jaren geleden gebeurd. Daar is geen enkele reparatie aan gebeurd, behalve dat de trekhaak weggehaald is, die zat bijna tegen mijn bumper aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:05 schreef Paaul het volgende:
[..]
MisschienWil ik eerst foto's zien, hehe.
Is hij niet zó erg ingedeukt/ingedrukt dat de motor ed ook zijn beschadigd?
Nee, reparatie is stukje duurderquote:Op maandag 11 juni 2007 13:14 schreef Waxxer het volgende:
500 euro voor een auto met zo'n schade??
Ik neem aan dat dat de prijs na reparatie is..?
Als ie eenmaal gestart is ja. maar echt goed ook weer niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef ThuleWulf het volgende:
Rijd 't ding uberhaupt nog? of iig niet ver met de defecte koppakking :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |