kom eraanquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nee dan kom ik naar je toe op je een klap te geven
Ja sorry, het is niet zo dat ik haar profiel tussen mijn favorieten ga zetten omdat haar zo geweldig vindquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
jaa... ze heef sb... maar ik heb geen link
ja die ga ik echt geloven
dan heb ik geen probleem om jou GHB te geven en je flink uit te wonenquote:
nou dan moet je ff terug lezen..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja sorry, het is niet zo dat ik haar profiel tussen mijn favorieten ga zetten omdat haar zo geweldig vind. Bovendien typt ze ook niet als een breezer hoer.
.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
uhmm... 1912-1917 ofzoiets tog.
schijt aan zeg
verleden tijd![]()
strax ga je nog beweren..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja sorry, het is niet zo dat ik haar profiel tussen mijn favorieten ga zetten omdat haar zo geweldig vind. Bovendien typt ze ook niet als een breezer hoer.
.
dus jij wilt mij uitwonenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan heb ik geen probleem om jou GHB te geven en je flink uit te wonen
en je daarna op de rails te leggen
je hebt geen moederquote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
strax ga je nog beweren..
hee die foto`s... dat is me moeder.. oow nu ben je kloon![]()
maak jij je toch ergens nuttig voorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:32 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
dus jij wilt mij uitwonen
vuile slet![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
ow shit! nu weet ik weer wat ik moet posten.
omg
Zou je even abn kunnen typen? Ik heb geen idee waar je het nu over hebt namelijk. Het gaat er gewoon om dat jij óf een vadsig lelijk gedrocht bent, óf een lelijke kansloze rukker die het leuk vindt om laffe klonen aan te maken omdat je weet dat half Fok! er weer op gaat reagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
strax ga je nog beweren..
hee die foto`s... dat is me moeder.. oow nu ben je kloon![]()
alsof jouw neuken een nuttig doel is..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maak jij je toch ergens nuttig voor
en dan ben jij verleden tijd voor mij, dus kan ik je doden, want verleden tijd boeit jou toch niks?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
wat is het nou? een breezer of iemand die slecht nederlands typt?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je even abn kunnen typen? Ik heb geen idee waar je het nu over hebt namelijk. Het gaat er gewoon om dat jij óf een vadsig lelijk gedrocht bent, óf een lelijke kansloze rukker die het leuk vindt om laffe klonen aan te maken omdat je weet dat half Fok! er weer op gaat reageren. Allebei vrij jammerlijk.
zoek eens op google naar "bezittelijk voornaamwoord" en doe even je huiswerk.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
alsof jouw neuken een nuttig doel is..
ik bedoelde (je kan ook egt lomp zijn om mij niet te begrijpen) dat je strax nog ga beweren dat ik je moeder benquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je even abn kunnen typen? Ik heb geen idee waar je het nu over hebt namelijk. Het gaat er gewoon om dat jij óf een vadsig lelijk gedrocht bent, óf een lelijke kansloze rukker die het leuk vindt om laffe klonen aan te maken omdat je weet dat half Fok! er weer op gaat reageren. Allebei vrij jammerlijk.
Het kan dus nog in deze moderne tijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]!
Tubgirl posten zonder gebanned te worden.
heeeyquote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef Silven het volgende:
ik ben terug van pauze kim.
dit is trouwens wel een potentieel TTT !
Beide.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
wat is het nou? een breezer of iemand die slecht nederlands typt?
[..]
Beetje loze opmerking ditquote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ik bedoelde (je kan ook egt lomp zijn om mij niet te begrijpen) dat je strax nog ga beweren dat ik je moeder ben
vind dat over al je opmerkingenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Beetje loze opmerking dit.
Hahhaha, die verandering in je toon. Eerst keihard iemand onderuit halen en vervolgens kontenlikkend naar de admins toe. Jij toont ballenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
voor de admins, dat "tubgirl" was niet mijn link.. iig neit de bedoeling ervan iig. kromme shit..
maar goed. kimmz.. als je zoekt op "attention whore" op google plaatjes, weet je wat ik bedoel..
volgens mij heeft geen van hun ballen die hier reagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Hahhaha, die verandering in je toon. Eerst keihard iemand onderuit halen en vervolgens kontenlikkend naar de admins toe. Jij toont ballen
Ja, je weet dat ik gelijk hebquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
vind dat over al je opmerkingen
zeg ik og ook niet![]()
jij weet nix van mij of mijn ex vriendjesquote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je weet dat ik gelijk heb. Hoe heet dat ene ex vriendje van je uit Helmond ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |