quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:Ohhh hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Toffe wasbak btw
Word je af en toe niet moedeloos van dat eindeloze geklus? En doe je ook echt alles zelf?
Met de badkamer zijn we 7 weken bezig geweest
![]()
We hadden een paar problemen met het aanlegging van de afvoer en doortrekken van leidingen
![]()
En het maken van plafond op de badkamer schoot ook niet echt op.
We zijn heel lang opzoek geweest naar een passend wasbak
![]()
We hadden de deur al naar buiten laten draaien, want we wilde graag een wasbak waar we met zijn tweeen naast elkaar konden staan. Maar hij moest ook weer niet te breed zijn, anders konden we niet goed naar binnen lopen...
Ik ben ook heeeeeeel blij als we de laatste 2 slaapkamers afhebben
![]()
Soms wordt je er inderdaad behoorlijk moedeloos van en vooral als weer eens iets tegen zit
![]()
Maarja, we moeten daarna nog met de "buitenkant" beginnen. De garage/inrit moet worden opgeknapt en we willen de achtertuin ook gaan "ombouwen"....
Samen met mijn schoonvader doen we bijna alles zelf. Alleen electro durf ik niet zelf aan te leggen en het tegelen van de badkamer hebben we ook door een tegelzetter laten doen. Maar stucen, sierpleisteren, behangen, verven, vloeren storten, etc hebben we allemaal zelf gedaan.
Sommige dingen hebben we wel een paar keer opnieuw moeten doen en het schoot af en toe niet echt op, maarja dat hoort erbij