Jij was veel te jong in de jaren 80quote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Arno, ik heb niets te doen vanavond
Martijn neemt zijn privécollectie mee. Dus geloof maar dat we veel hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef remlof het volgende:
Heeft FR wel genoeg 80's platen in de lijst?
Ja, nou weten we wel dat ik alleen maar hulp-Sinterklaas ben, hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef FOKradio het volgende:
Schmoopy gaat trouwens de week doen omdat Nikky niet kan
De roem die je nu gaat krijgen gaat alles goed makenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, nou weten we wel dat ik alleen maar hulp-Sinterklaas ben, hoor.
Ik wil m'n eigen itempje! Met een jingle van Hobje! En een eigen kleedkamer ook nog!
En hoe kunnen we die aanvragen? Hier in het topic en IRC?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Martijn neemt zijn privécollectie mee. Dus geloof maar dat we veel hebben
dus sex is heel 80's voor je?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:34 schreef Bluezz het volgende:
'80s
Ik ga weer eens luisteren
Mijn kids zijn van '84 en '87 trouwens
Kylie in de 80'squote:
dan liever nuquote:
Hey verrek ik heb daar vroeger zo'n actiefiguur van gehadquote:
jaquote:
Shit, gemist.quote:
dank uquote:
quote:
Was bij mij ook zo, ff naar de site gaan en daar op nu luisteren klikken.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Geen enkel luisterlinkje doet het bij mij.![]()
Of probeer deze: http://icecast.netmastering.nl/highaacquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Geen enkel luisterlinkje doet het bij mij.![]()
Ja, geloekt!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo, ff naar de site gaan en daar op nu luisteren klikken.
Verwende bokito, ga eens weg heul snel.quote:
ksst ksstquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Verwende bokito, ga eens weg heul snel.
Die muziek was de shit. En het is 'nogsteeds' 1000x beter dan de stront van tegenwoordig op de radio.
Ik ben het een keertje 100% met je eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Die muziek was de shit. En het is 'nogsteeds' 1000x beter dan de stront van tegenwoordig op de radio.
Ik ga je voorstel voor het Toplessforum wel bespreken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Ben ik al genoemd?
quote:
Die is jaren 90 toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
waar blijft hanky panky girl van madonna?
Captain Caveman was nóg toffer!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond captain planet veel toffer!
quote:
Earth! wind! water! fire! heart! with your powers combined....... I AM CAPTAIN PLANET!!!!quote:
Blinky zong dit net ook hardop mee.quote:
doe danquote:
moet jij niet in bed liggen snotneus?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
Die oudjes hadden weer aandacht nodig, niet?
Moven slet, ga maar rellen in FB met die andere kneuzen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
moet jij niet in bed liggen snotneus?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moven slet, ga maar rellen in FB met die andere kneuzen.
Ging haske goedquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Het was volgens mij al wat minder debiel dan de vorige keer.
Je klinkt een beetje als Yvonne, was heel onderhoudend ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik vermaak me hier ook kostelijk. Heerlijke muziek!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, dit is een gouden zet! Jullie doen het geweldig
Briljant plan. Doen.quote:Ik stel voor om iedere eerste maandag van de maand een thema-uitzending te maken, dus 12 keer per jaar. Dat moet toch lukken?
Was topquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging haske goed
Leuk, en een gesprek mét inhoud
Alleen dat Wham, dat is een beetje jammer
Ik schrok echtquote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht: na 20 jaar kan ik er wel voor uitkomen, maar nog niet dus?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, dit is een gouden zet! Jullie doen het geweldig
Ik stel voor om iedere eerste maandag van de maand een thema-uitzending te maken, dus 12 keer per jaar. Dat moet toch lukken?
Bellen!quote:
quote:
Ach man, ga toch krassen...dan win je nog eens wat.quote:
op radio 2 de hele week nog 80'squote:
Ik ga morgen (als het er morgen opstaat? ) het eerst half uur terugluisteren, met onze hoolseendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Helaas gemist. Maar dit wordt de eerste keer dat ik een uitzending ga terug luisteren.
De uitzending is terug te luisteren op Radio.fok.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen (als het er morgen opstaat? ) het eerst half uur terugluisteren, met onze hoolseend
Rest was ook erg leuk tong, moet je echt doen.
ohnoes de hele uitzending staat er niet opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef FOKradio het volgende:
[..]
De uitzending is terug te luisteren op Radio.fok.nl
Wat ontbreekt voor ik ga luisteren ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohnoes de hele uitzending staat er niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |