Nee Excelsior schijnt dit keer de boosdoener te zijn, die willen volgend jaar de grootste van Rotterdam worden. Ajax en PSV konden er al niet van winnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, er is duidelijk een samenzwering gaande van de door Ajax gestuurde media.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dordt is de club van Rotterdam
Goed topic
Ajax toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
ach, ik denk dat weinig Feyenoorders geloofden in een transfer Makaay
[..]nee, VVV is de club van Rotterdam
je onderschrift past mooi bij je suggestiequote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef DivineJester het volgende:
-->ONZ??
Ontopic, Sparta en Excelsior spelen onder een hoedje met de media, PSV en Ajax om Feyenoord zo klein mogelijk te houden. Ook Bosz en consorten zitten natuurlijk in dit complot dat dient om de Rotterdamse club omver te helpen en Mojo staat te trappelen om de Kuip over te nemen om er fulltime festivals en optredens te organiseren...
Die ene hersencel hebben ze al ''in gebruik bij het Feyenoord supporter zijn''quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef w00h00 het volgende:
De gemiddelde feyenoorder heeft toch wel minstens 1 hersencel om na te gaan dat Schaars en Makaay niet naar rottedam zuid komen?
Schaars wil een stap hogerop en niet lager. Makaay wilt gewoon nog wat jaren vlammen in de CL.
quote:
jij verbruikt je cellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Die ene hersencel hebben ze al verbruikt door Feyenoord supporter te worden![]()
Ga je mond eens heel snel spoelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dordt is de club van Rotterdam
Goed topic
Als er geen club is die 'de club van Rotterdam' wil/kan worden, moet de buurman het maar doen hèquote:Op maandag 11 juni 2007 13:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Ga je mond eens heel snel spoelen.Zijn geen onderdeel van Rotterdam en zullen het nooit worden ook.
Op kleine details mag het natuurlijk niet fout gaan op dit moment. Dat kan de club niet gebruiken, en dat zouden Bosz en co.ook moeten weten. En dan nog, laat het dan pas weten op het moment dat het al fout is gegaan, niet de indruk wekken dat het goed gaat koemn en dan toch weer met de billen bloot moeten.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het schijnt dat het nog best vaak 'bijna' is, maar mis gaat op kleine dingetjes. Dat kan, de buitenwereld krijgt daar normaliter weinig over te horen.
Tsja, dat is toch vooral wat er fout gaat bij Feyenoord. Roepen dat het bijna zeker is dat Co tekent enzo, foute info verstrekken, allemaal amateurdingetjes. Daar schrik je investeerders ook mee af.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Op kleine details mag het natuurlijk niet fout gaan op dit moment. Dat kan de club niet gebruiken, en dat zouden Bosz en co.ook moeten weten. En dan nog, laat het dan pas weten op het moment dat het al fout is gegaan, niet de indruk wekken dat het goed gaat koemn en dan toch weer met de billen bloot moeten.
precies, allemaal mensen zonder enig verstand van zakenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, dat is toch vooral wat er fout gaat bij Feyenoord. Roepen dat het bijna zeker is dat Co tekent enzo, foute info verstrekken, allemaal amateurdingetjes. Daar schrik je investeerders ook mee af.
zelfverzonnen naam?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Querzo Ma Pinto staat op het punt om een contract te gaan tekenen bij Feyenoord, aldus Gullit. Het is maar even dat jullie het weten. Oh ja en Gullit is dus géén jood.
Nee hoor, hij staat bekend als een van de grote beloftes in Portugal. Een echte versterking dus als ik de media mag geloven, én haalbaar.quote:
Daar kan insider Robbie wel alles over vertellen. Ik deel alleen hetgene met jullie wat door de media naar buiten komt.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Net zoals ajax achter het Noorse talent Nese Kjempestor aanzit zeker?
Voetbal International:quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef TerroRobbie het volgende:
De media pesten Feyenoord
quote:,,Ik ben opgegroeid in Rotterdam, daar is het heel anders,’’ legt Drenthe uit. ,,We woonden vroeger in West, in de Mauritsstraat. Als ik de deur uitliep, stond ik al in de stad. Gezellig, ik hou daarvan. Mensen om me heen. Nu wonen we in Oost. Iets rustiger, maar in winkelcentrum Oosterhof is altijd wel wat te doen. Kent u dat, winkelcentrum Oosterhof?’’
Als Drenthe dat zelf zegt, is hij Feyenoord niet aan het pesten dan? Zelfs de eigen spelers pesten Feyenoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de Mauritsstraat helemaal niet in West is. Dus het AD gaat Feyenoord nu ook al pesten
Boeeeeh
maps.google.nl. Of Royston weet zelf neit waar hij vroeger woonde, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de Mauritsstraat helemaal niet in West is. Dus het AD gaat Feyenoord nu ook al pesten
Boeeeeh
Nee, AD heeft het interview verdraaid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:18 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als Drenthe dat zelf zegt, is hij Feyenoord niet aan het pesten dan? Zelfs de eigen spelers pesten Feyenoord![]()
quote:
Ligt in het westen van het centrum volgens het kaartje (en mijn interpretatie).quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:39 schreef DRD het volgende:
[..]
maps.google.nl. Of Royston weet zelf neit waar hij vroeger woonde, dat kan natuurlijk ook![]()
Ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Robbie opent alleen maar goeie topics![]()
Nietesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt in het westen van het centrum volgens het kaartje (en mijn interpretatie).
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik gok dat jij niet de leukste thuis bent.
Van jou weet ik het zeker (aangezien fok je thuis is).quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik gok dat jij niet de leukste thuis bent.
Jammer voor je dat Meneer Barend wel gelijk heeft, sukkelquote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Het gaat al niet goed met Feyenoord en hoewel Feyenoord in sommige gevallen ook vooral zichzelf (ver)pest ( gedoe rond Adriaanse), lijken de media een nieuwe hobby te hebbem om Feyenoord te pesten.
Middels grote namen aan Feyenoord te linken, waardoor Rotterdam en omstreken weer hoop krijgt. En uiteindelijk blijkt het dan helemaal niet waar te zijn.
Eerst het sportjournaal met Makaay, en nu weer opperjood Barend met Stijn Schaars.
Ik vind het niet kunnen!!
Ow Schaars heeft getekendquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:02 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Jammer voor je dat Meneer Barend wel gelijk heeft, sukkel![]()
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Bovendien was Barend echt niet de eerste die daar mee kwam. Dus flikker een eind op voordat je anderen sukkel gaat noemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Kickmaster het volgende:
zegt de naam van marwijk je iets?
indirect voorspelde Frits dus de komst van Bert, wat een genie die manquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien bedoelt ie dat Bertje Makaay, Hofland en Schaars wel ff over de streep zal trekken![]()
Barend, een held!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Bovendien was Barend echt niet de eerste die daar mee kwam. Dus flikker een eind op voordat je anderen sukkel gaat noemen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord is het toverwoord
Je ken beter dit hele topic dichtgooien, wat veel nuttigs is er nog niet gepost!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef rubbereend het volgende:
-Het zou handig zijn als een aantal users hier normaal gaan doen tegen elkaar en elkaar niet aanvallen op een username o.i.d., ontopic graag-
dan moet je bij je moeder zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:16 schreef TerroRubbie het volgende:
Wat een kut topic!
Ik ben de baas, niet jij!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Terro.Robbie het volgende:
Ze posten ons! En dat terwijl wij de baas zijn hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |