Apple Paint?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:43 schreef Q. het volgende:
Steve zal nou toch echt eens met die geheime Leopard-features op de proppen moeten komen. Vind ik.
Daar word ik niet heel blij van. De onderkant van de markt wordt zo wel genegeerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:08 schreef Q. het volgende:
De Mini zal wel uitgefaseerd worden, aankondiging zal ook vandaag wel komen dan misschien.
Ondanks dat ik het er mee eens ben, de laatste Mac Mini update kwam op hetzelfde moment als de laatste iMac update.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:20 schreef Q. het volgende:
Tja, de mini heeft al zo lang geen update meer gehad dat dat de enige conclusie kan zijn.
Note the smiliequote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macosx/leopard/
Verassend.
Ik ben blij met allesquote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij zit dat spul ook in m'n good ol' Dell, dus als je nog wat nodig hebt?
Goed excuus om een MacBook (Pro) te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef snoopy het volgende:
Mijn dochter niesT net haar banaan-appel-hapje oVer mijn APple iBook![]()
![]()
Daar zeg je zowat!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed excuus om een MacBook (Pro) te kopen.
Must.... not.... click...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef magnifor het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)-2007-rumor-roundup/
Geef die Macbook Pro maar hier dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
Het enige dat me echt interesseert is Leopard. De rest kan me echt gestolen worden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geef die Macbook Pro maar hier dan..
Al dat stomme gehype rond die keynote's. Perfecte mediastrategie hoor, maar ik heb niet zo'n behoefte om de hele avond een site te gaan Appletje-R'en om te zien wat Ome Steve nu weer uit z'n reet tovert.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Doe niet zo gemaakt stoer Sjoewe.
Peter ? Moet je me iets vertellen ?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Terwijl 'Peter' kijkt of mijn Apple Certified RAM in z'n Windows-laptop past
Ja dat ik het Apple geheugen verkocht heb aan een zekere Peter uit de Bilt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Peter ? Moet je me iets vertellen ?
Ooh ja, alleen loopt ie nu moeilijk te doenquote:En over vertellen gesproken. je had vast al verteld over de nieuwe server, he ?.
Vertel 'm maar dat ie zich moet gedragen, anders komt er weer Windows op.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat ik het Apple geheugen verkocht heb aan een zekere Peter uit de Bilt.
[..]
Ooh ja, alleen loopt ie nu moeilijk te doen
The horror.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Terwijl 'Peter' kijkt of mijn Apple Certified RAM in z'n Windows-laptop past
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Al dat stomme gehype rond die keynote's. Perfecte mediastrategie hoor, maar ik heb niet zo'n behoefte om de hele avond een site te gaan Appletje-R'en om te zien wat Ome Steve nu weer uit z'n reet tovert.
quote:
Ja, Appeltje, eitjequote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef Jarno het volgende:
Heb je OSX86 draaien Sjoewe?
Vergeet de poes aaien niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef Jarno het volgende:
Op de bank zitten is op zich ook best leuk natuurlijk.
Ik heb mijn hp-printer gewoon in mijn Macbook geprikt, en dat werkte zonder problemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over drivers gesproken. Ik moet nu dus de cdrom van mijn HPprinter gaan zoeken, zodat we dat op Sjoe's Mac kunnen installeren, zodat we daar allebei mee kunnen printen.
Hoe prehistorisch is dat, drivercd's zoeken ?
Doet me denken aan de moeder van mijn vorige huisgenote. Die belde op en zei: "Ja, ik heb nou toch zo'n leuke site gevonden ! Het heet Wikipedia en je kan er zoveel vinden !"quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef Jarno het volgende:
st@@n z3 ni3T 0p h3t 1Nt3rN3T aU3?!
Een paar keer apt-get en je bent er al. Dan heb je maar een HDD van like 800 megabyte nodigquote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind Linux vooral een hoop gekut eigenlijk.
Ook dat het systeem tamelijk rap boot, je er geen omkijken naar hebt, je amper wat van je CPU vraagt en je qua geheugen bijna alle bankjes eruit kunt trekken.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
Harddisks zat hier, dat is het probleem niet.
Het lijkt te mooi om waar te zijnquote:WWDC Keynote Program
? Greetings
? Sales figures and market share of the Macs
? Apple net curtain:
? new Retail store in Italy,
? first store on European mainland,
? new stores will open shortly, among other things Munich, Barcelona, Paris
? iMac:
? Core2Duo selling great!,
? New Generation,
? new Design, which follows itself to iPhone, partly brushed metal
? even thinner,
? Santa rosa chip set,
? LED back light,
? Sizes: 20 ? and 24 ?
? Demo new iMacs
? Mac OS X:
? History, versions
? short outline of the tiger features: Dashboard, Spotlight, etc.
? new features in leopard:
? new Mail (with collecting mains, ToDos, Notes),
? new Spotlight (network scan, performance improved, etc.),
? new standard file system ZFS,
? new front Row (2.0),
? new iCal (with CalDAV, ToDos, etc.),
? Parental control,
? New Photobooth (2.0),
? Resolution Independence,
? new standardized Look of all Mac OS X applications
? been based on resolution Independence
? core contains animation (Icons, animations in Time Machine, Dashboard, spaces, etc. animated)
? none brushed metal more
? many black shining Elemen (Illumonous)
? Time Machine,
? Quicklook, (unknown application)
? new safari feature (new search, Dashboard integration, etc.),
? Multiple Dashboards (Dashboard for user specify, Dashboards administer, etc.),
? Spaces,
? iChat theatre (integration in applications, drop of baking, etc.)
? Finder reloaded (easily changed, improves performance, new Buttons),
? new ToDo application (and administers all ToDos from all applications collects)
? Demo new leopard feature
? .mac, iLife 07, iWork 07:
? new.mac release with smooth Google integration, but in the Apple Look,
? .mac services all on Google basis,
? .mac free of charge with each bought Mac,
? new handling on-line documents,
? iDisk integration in Finder,
? all documents can be worked on and administered also on-line with Google applications,
? new Spreadsheet software in iWork ?Charts?
? Demo new packages and .mac
? Guest appearance Eric Schmidt (Google CEO)
? iPhone:
? new secret features:
? iWork and iLife integration,
? .mac integration (iDisk access, Mail, documents on-line, etc. work on)
? Demo new features
? iPhone accessories, prices
? Demo accessories
? available in US Apple (without contract) and (with contract) net curtain, prices at&t
? Europe as promised in the autumn
? ?That' s it, but there' s one more thing?, new product ?iphone@home?:
? 10 ? multitouch screen,
? 30 GB Flash memory,
? iPhone user surface,
? 8 hours of battery,
? no connections except dock Connector,
? resemble functions as iPhone, except mobile phone, but iChat
? integrated iSight
? Demo iphone@home
? The End
Wat is de bron?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
Is het waarheid of slechts een grap.
[..]
Het lijkt te mooi om waar te zijn![]()
Hier dus:quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef JoMo0 het volgende:
Is het waarheid of slechts een grap.
[..]
Het lijkt te mooi om waar te zijn![]()
Binnenkort komt de beta van Leopard, dan kan het getest wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Remzz het volgende:
Zal Leopard gaan werken op een G4?
Ik heb geen Mac. Is er misschien een script voor FireFox of Opera?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Junkie het volgende:
http://www.onemorething.nl/live/ - Dit gaat zo hard falen... Waarom zou ik hun willen zien?![]()
OnemorethingDe podcast door Applefans waar je medelijden mee hebt...
![]()
![]()
![]()
Damian, -> http://www.macned.nl/news.php?id=3904 Download dat scriptje voor safari.
En dan zijn je kwartjes op ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog tot acht uur internet
Ja en daarna lopen zeveren dat je geen geld hebt om al die nieuwe leuke goodies te kopenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef DutchErrorist het volgende:Jullie zijn hilarisch... volgens mij gaan jullie jezelf aftrekken als je steve jobs ziet met zijn keynote
Ik begin om 7 uur met rukken en wil klaarkomen bij zijn 'One More Thing'.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef DutchErrorist het volgende:Jullie zijn hilarisch... volgens mij gaan jullie jezelf aftrekken als je steve jobs ziet met zijn keynote
Ahum.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en daarna lopen zeveren dat je geen geld hebt om al die nieuwe leuke goodies te kopen
Ik krijg nog 600 euro van de belasting... In 2008 GVD omdat ze m'n uren in Januari hebben opgeschreven.quote:
Ja, maar dat doen ze niet. Wat is je punt?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Stel je voor dat iedereen die windows heeft zo doet
Moet jij trouwens niet toffe dingen doen ipv alleen maar misbruik maken van iemand anders z'n internet?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Stel je voor dat iedereen die windows heeft zo doet
Ik ga een tweedehands mac mini opsnorren ergens van de winter denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Jarno het volgende:
Ik zou trouwens echt niet weten wat ik wíl kopen. Behalve Leopard dan, maja.
Tis hier half 9 's ochtends en ik zit bij mijn gastouders even te internettenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet toffe dingen doen ipv alleen maar misbruik maken van iemand anders z'n internet?
subnotebook!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Jarno het volgende:
Ik zou trouwens echt niet weten wat ik wíl kopen. Behalve Leopard dan, maja.
Ik lees het hier wel... zo tegen de tijd dat ik 2 kinderen op bed heb geparkeerd en de vrouw koffie met een kano klaar heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Stiekem hoop ik dat er gewoon niets bijzoners komt dan zit iedereen voor niets een uur te refreshen
Stiekum hoop ik dat er een vliegtuig op je neerflikkert!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Stiekem hoop ik dat er gewoon niets bijzoners komt dan zit iedereen voor niets een uur te refreshen
Ik zit hier in de middle of nowhere...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stiekum hoop ik dat er een vliegtuig op je neerflikkert!
Die Bin Laden schijnt aardig te kunnen mikken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zit hier in de middle of nowhere...de dichtsbijzijnde stad is 120 kilometer verderop ... de kans dat hier een vliegtuig neerstort- naja je snapt me wel
Als dit waar is, zou het wel een stunt zijn. Zit die Rus (lebedev?) jaren te ploegen en zweten op z'n LCD keyboard, en op het moment van uitkomen (die dingen zijn nu te bestellen toch?) pleurt Apple het in een eindproduct. Sorry!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef magnifor het volgende:
Hier die slide maar dan iets scherper gemaakt dmv photoshop:
[afbeelding]
Respect.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur met rukken en wil klaarkomen bij zijn 'One More Thing'.
Aaah het is de opper-fapperquote:
De meeste vliegtuigen storten buiten de stad neer dus ik zou maar een beetje uitkijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zit hier in de middle of nowhere...de dichtsbijzijnde stad is 120 kilometer verderop ... de kans dat hier een vliegtuig neerstort- naja je snapt me wel
De beta schijnt wel te werken op een G4. Als er een versie uitlekt zal ik het wel gaan proberen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Remzz het volgende:
Zal Leopard gaan werken op een G4?
De Mac Experience is toch al snel 400 euro waard!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De prijzen op www.tweedehandsmac.nl zijn om te huilen. Lui die voor een 2 jaar oude g4 nog 800-1000 euro vragen.![]()
![]()
Ja joh. Op Ebay koop je voor 1100 - 1200 euro een mid-range G5 Powermac met 20" scherm en alle andere toebehoren. Dat zijn de betere prijzenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De prijzen op www.tweedehandsmac.nl zijn om te huilen. Lui die voor een 2 jaar oude g4 nog 800-1000 euro vragen.![]()
![]()
2 jaar geleden waren er allang G5's. Als je het tenminste over de iMac's en PowerMacs hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
i know someonequote:Op maandag 11 juni 2007 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je je huidige imac aan de straatstenen niet kwijtraakt eigenlijk, of je moet een wel heel aantrekkelijke prijs gaan voeren.
Ja, dat weet ik wel. Meld jij het aan die op tweedehandsmac.nl?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren er allang G5's. Als je het tenminste over de iMac's en PowerMacs hebt.
Wat een mafketel met geld teveel? Of is er een Nigeriaan die een zoon heeft die een iMac nodig heeft en je 1500 euro via Western Union heeft geboden?quote:
Irritant, dat chatkanaalquote:[18:50] dfunct joined the chat room.
[18:50] colinjenkins left the chat room. (Quit: colinjenkins)
[18:50] nylock10 joined the chat room.
[18:50] Guntis left the chat room. (Quit: Guntis)
[18:50] ondesmartenot joined the chat room.
[18:50] zensmile joined the chat room.
[18:50] emanuele joined the chat room.
[18:50] russ joined the chat room.
[18:50] KSB joined the chat room.
Wat was de server ook alweer?quote:
Appeltje + R? Hij refreshed dan en gaat terug naar het punt waar je was..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is het voor Engadget nu zo moeilijk om ervoor te zorgen dat de nieuwste posts bovenaan de pagina komen te staan?
Sinds wanneer kun je tweedehands Macs niet voor een idioot hoge prijs verkopen dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je je huidige imac aan de straatstenen niet kwijtraakt eigenlijk, of je moet een wel heel aantrekkelijke prijs gaan voeren.
Dat weet ik wel, maar met al die foto;s duurt het toch nog wel een tijdje voordat hij volledig is geladen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appeltje + R? Hij refreshed dan en gaat terug naar het punt waar je was..
Waar zie je die? Of bedoel je die wafer?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een lelijk ding, die award.
EA is dan wel kut maar een paar echt grote titels kunnen mensen echt wel overhalen te switchenquote:
EA is ook de grootste game studio, dus het 'je kunt niet gamen op een mac' argument is nu wel zo'n beetje verleden tijd. Wat je ook van EA vind, dit is goed nieuws voor Apple.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef Q. het volgende:
[..]
EA is dan wel kut maar een paar echt grote titels kunnen mensen echt wel overhalen te switchen
hmm...quote:"later on, Steve is going to wave his hand and make candles float through this room - that's one of the features of Leopard" -EA CCO
Nee, de Duke is van de concurrentquote:Op maandag 11 juni 2007 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
id software premiering something. is dat Duke Nukem forever?
Ik zou nu meelezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Is deze huidige show trouwens dé show om te zien, of is het aan het einde van de WWDC dagen dat Jobs nog de tofste dingen zal onthullen?
Mja dan wordt het gewoon een kwestie van je imago verbeteren/jezelf meer in de kijker spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Als je gamen van de PC weghaald, wat is dan nog het nut om een PC te hebben?
Say no to aero!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
"We've been told we've had all these different looks over the years -- we've got a consistent new look. We've also got a new prominent front-window."
Wordt de rest geblurred of zo?
Wat houd dat in? (Mac n00b in da housequote:Op maandag 11 juni 2007 19:21 schreef Xilantof het volgende:
No more brushed metal interface!
Ze laten er 10 zien maar de 300 zitten dan wel in de beta die de mensen mee naar huis krijgen/quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Leopard is the 6th major release of OS X, it's got 300 new features, and this morning I get to show you 10 of them.
Dat klinkt niet echt Feature Complete.
Ze bedoelen de rand om programma's, titel en tabbalk en icoontjes enzo. Die was eerst gestreept grijs, soms glad schijnend grijs (of zilver) en zo waren er nog wat varianten. Dat gaat nu allemaal weg voor een consistente interface, lijkt het. Al is er nog altijd geen window getoond.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat houd dat in? (Mac n00b in da house)
Was er eerst iets heel lelijk metallic ofzo?
Ow dat bedoelt iequote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze bedoelen de rand om programma's, titel en tabbalk en icoontjes enzo. Die was eerst gestreept grijs, soms glad schijnend grijs (of zilver) en zo waren er nog wat varianten. Dat gaat nu allemaal weg voor een consistente interface, lijkt het. Al is er nog altijd geen window getoond.
Vooruit danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze laten er 10 zien maar de 300 zitten dan wel in de beta die de mensen mee naar huis krijgen/
ben jij op de wwdc?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef sanni het volgende:
sow ben er ook en ga meedoen met het posten van beeldmateriaal.
Veel.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Thuis: heb ik wat gemist..?
Ja idd, niet dat ik het veel ga gebruiken (helemaal niet voor apps) maar ziet er wel verdomme goed uitquote:
EA en ID brengen games voor Mac uit, en Leopard is tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Thuis: heb ik wat gemist..?
Niet de US store.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef JoMo0 het volgende:
De store is nog steeds up
"mac is duur"quote:Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef TwyLight het volgende:
en nu zijn alle windows n00bs hun enige argument kwijt
De mensen van Macosx.nl leren het nooit. Wat een pauperverslagje weer.quote:[19:20] nieuw: Quick Look
[19:29] Handig als je een bestand zoekt dat op een andere mac staat
[19:28] "Back to my mac" nieuwe functie samen met .Mac
[19:20] nieuwe Finder, met Stacks (stapeltjes) en Cover flow
[19:20] Geen brushed metal look meer
[19:16] Steve begint over Leopard
[19:15] John Carmack van ID Games komt op het podium
[19:15] EA games komen naar de mac
[19:15] Bing Gordon CCO van EA staat op het podium
[19:10] Paul krijgt stainless steel award van Steve, award is ontworpen door Jonathan Ive
[19:05] Paul Ottelini, CEO van Intel op het podium in bunnysuit
[19:00] Steve staat op het podium
[18:55] Kijk mee op http://www.onemorething.nl/live/
[18:50] We staan klaar om voor jullie hier een zo live mogelijk verslag van de WWDC 2007 keynote te doen.
echt he. ik haat die site ookquote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De mensen van Macosx.nl leren het nooit. Wat een pauperverslagje weer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef Q. het volgende:
Volgens mij kennen we de andere nieuwe features al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |