Apple Paint?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:43 schreef Q. het volgende:
Steve zal nou toch echt eens met die geheime Leopard-features op de proppen moeten komen. Vind ik.
Daar word ik niet heel blij van. De onderkant van de markt wordt zo wel genegeerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:08 schreef Q. het volgende:
De Mini zal wel uitgefaseerd worden, aankondiging zal ook vandaag wel komen dan misschien.
Ondanks dat ik het er mee eens ben, de laatste Mac Mini update kwam op hetzelfde moment als de laatste iMac update.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:20 schreef Q. het volgende:
Tja, de mini heeft al zo lang geen update meer gehad dat dat de enige conclusie kan zijn.
Note the smiliequote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macosx/leopard/
Verassend.
Ik ben blij met allesquote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij zit dat spul ook in m'n good ol' Dell, dus als je nog wat nodig hebt?
Goed excuus om een MacBook (Pro) te kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef snoopy het volgende:
Mijn dochter niesT net haar banaan-appel-hapje oVer mijn APple iBook![]()
![]()
Daar zeg je zowat!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed excuus om een MacBook (Pro) te kopen.
Must.... not.... click...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef magnifor het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)-2007-rumor-roundup/
Geef die Macbook Pro maar hier dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
Het enige dat me echt interesseert is Leopard. De rest kan me echt gestolen worden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geef die Macbook Pro maar hier dan..
Al dat stomme gehype rond die keynote's. Perfecte mediastrategie hoor, maar ik heb niet zo'n behoefte om de hele avond een site te gaan Appletje-R'en om te zien wat Ome Steve nu weer uit z'n reet tovert.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Doe niet zo gemaakt stoer Sjoewe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |