Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
Holkruipjosties
Mooi woord, onthoud ik voor scrabble.
Sorry, carry on
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoor![]()
Wie weet word je wel zomaar geband toch Disana![]()
Die bouwlampen staan nog bij de Arena?? Ik zet ze wel weer aan als het donker wordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
Kom laten we er allemaal even schande van sprekenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef yvonne het volgende:
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!
Okee, ik zal je reden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
ik graagquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom laten we er allemaal even schande van spreken![]()
Nu moet ik douchenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, ik zal je reden.
Links af bij het likkerspijpje.
Vervolgens rechtdoor langs de dwarsbuis.
Dan naar rechts richting de kruipgang.
En dan met de bocht mee naar links het holletje uit.
Je moet ook een week zonder wasmachine??quote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag kan het in elk geval nog, ik ben al hysterisch wasjes aan het draaien!
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgeroldquote:
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook een week zonder wasmachine??![]()
Het was een sarcastisch oproep sufkip. Mezelf hoef ik niet op te roepen om er schande van te spreken, dat deed ik al. Nou de rest nog...quote:
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!
Gedicht:quote:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgerold![]()
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...
Beetje overdreven. Heb je niet een aardige buurman ofzo waar je even kan douche?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
Ik wist dus niet of dat een optie was, want dat werkt alleen maar als je geen inbouwvaatwasser hebt... en de mijne is idd geen inbouw, maar dat is niet overal zoquote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |