Er wordt een beetje gedaan alsof de messias weggaat, en volgens mij was er een tijdje terug nog de sfeer dat geen enkele speler groter dan de club isquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden nou van de op handen zijnde transfer van Perez naar PSV?
Had dit voorkomen kunnen worden door een andere houding van Ten Cate?
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
De dochter van Ten Cate.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
Je hebt gelijk, maar aangezien je juist hem specifiek noemand, naast Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder, dacht ik dat ik concrete interesse van een club gemist had.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.
Zonde, had nog zo gehoopt dat Kenneth Perez er eerdaags overheen mocht.quote:
Die doet het toch met De Mul?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
De dochter van Ten Cate.
Ze valt op Belgen.quote:
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..quote:
Bweheheheh.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef manny het volgende:
[..]
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef manny het volgende:
Niet meer, hij vond de sfeer in de slaapkamer een beetje intimiderend in huize Ten Cate..
Lelijk denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Hoe ziet dat mokkel er eigenlijk uit?
De eerste hit bij google afbeeldingen op "dochter ten cate":quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Halfbloedje, stewardess.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij ziet Daniel de Ridder al zitten...
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |