Zal best, maar ze hebben Koeman ook nog die op 3/4 van het afgelopen seizoen lekker aan het clashen was met wat spelers. Koeman kennende wordt dat volgend seizoen gewoon voortgezet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Psv is uitstekend bezig op de transfermarkt,
Nummer is juist okay, titel is debiel.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef SiemeN het volgende:
Hilarisch. Het niveau is weer op peil geloof ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
snel dit topic volmaken, kut nummer
Ik moet toch een tvp hebben?quote:
Babel de rapper?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Ajax is er nog een neger die er een stokje voor kan steken.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Beetje meer respect.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
richting moet over zijn inderdaad.
Dat is al erg genoeg.....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Luco het volgende:
Zat eraan te komen dat Perez weg ging...
Dat dus. Ik vind een eventuele verkoop aan PSV niet verstandig, hoe je het ook bekijkt. Vanuit Perez' oogpunt is de keuze makkelijk, pakt ie toch ook CL-wedstrijden mee. Afwachten of 't ook daadwerkelijk definitief wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Doet mij een beetje denken aan het verkopen van Zlaten nadat je bij Juve in de poule wordt geloot.
Het is een tautologie Tonyquote:
Je snapt em niet.quote:
Op de playstation denk ik dan....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Babel zei toch van te voren dat hij ging vlammen op het EK U21?
Leg hem mij dan eens uit?ik snap hem wel degelijkquote:
quote:
Hij vlamde gisteren nog niet, maar hij speelde wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
Babel zei toch van te voren dat hij ging vlammen op het EK U21?
Mietje/feyenoordsupportersquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Leg hem mij dan eens uit?ik snap hem wel degelijk
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
Maduro is een hij,
Daarom zegt hij tautologie... Jij snapt hm dus nietquote:
quote:
Dat stond er net nog,quote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zij Maduro trouwens dat hij ging vlammen.
Jawel. Anyway, boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zegt hij tautologie... Jij snapt hm dus niet![]()
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.quote:
Of jij alleen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.
Ik kan er wel eeuwig over doorgaan, maar volgens mij hebben jullie allemaal naar een andere wedstrijd gekeken ofzo.![]()
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |