idd.... Al zal hij daar ook vaak op de bank zitten. Maar dan nog. Vind dit onbegrijpelijk. Zeker nu Ten Cate Nog maar 1 jaar lijkt te blijven...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef manny het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat het om de persoonlijke verstandhouding gaat. Das toch zonde. Kan me niet voorstellen dat het om voetbaltechnische redenen is.
Verkopen aan PSV das zowiezo erg dom, je verterkt een directe concurent met een speler waarvan je weet dat hij wedstrijden vanuit niets kan beslissen.
Ik wil net zeggen, het is nog niet helemaal rond he, al lijkt het er wel verdacht veel op dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef manny het volgende:
Laten we hopen dat het "stoken" van het AD is, blijft natuurlijk een uiterst onbetrouwbare bende daar op de redactie.
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef SteveBallmer het volgende:
Wie weet draait Van Geel PSV wel een poot uit, zoals bij Feyenoord met Charisteas.
tja, of het verstandig is of niet; er zijn argumenten vóór en tégen.... Nogmaals; als hij vertrekt is PSV 1 vd enige kandidaten, dus er is weinig keus... (zie mijn eerdere bericht)quote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef manny het volgende:
Het heeft er toch alle schijn van dat het om de persoonlijke verstandhouding gaat. Das toch zonde. Kan me niet voorstellen dat het om voetbaltechnische redenen is.
Verkopen aan PSV das zowiezo erg dom, je verterkt een directe concurent met een speler waarvan je weet dat hij wedstrijden vanuit niets kan beslissen.
Delorgequote:Op maandag 11 juni 2007 10:20 schreef SiemeN het volgende:
Wel opvallend trouwens dat PSV erg actief is op de transfermarkt waar het bij Ajax qua feitenlijke transfers nog redelijk stilletjes blijft.
Het na lange en keiharde onderhandelingen binnenslepen van niemand minder dan Delorge vond ik toch opzienbarend nieuws. Komt vast ook hard aan bij de concurrentie.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:20 schreef SiemeN het volgende:
redelijk stilletjes
Nog zo'n klasbak waarbij de Europese topclubs mooi het nakijken hadden.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:23 schreef BigFire het volgende:
Heijblok
nu ben je nog sarcastisch maar straks......quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nog zo'n klasbak waarbij de Europese topclubs mooi het nakijken hadden.
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar al met al is er gewoon weer rust in de tent.
Dat laatste is niet helemaal waar. Ajax heeft meermalen aangegeven dat het Sneijder helemaal niet hoeft te verkopen. Dat komt pas aan de orde als we weer de Champions League mis zouden lopen, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef BigFire het volgende:
Sneijder moet nu eens verkocht worden voor een flinke prijs. hij zit allang met z'n hoofd in het buitenland en dan heb je niet veel meer aan een speler. Ajax heeft het geld hard nodig en het geeft een stuk duidelijkheid.
Och, opportunistisch gekeuvel. We roepen al jaren dat het verval van PSV volgend seizoen echt gaat beginnen, maar toch weten ze vriend en vijand keer op keer te verrassen door de juiste vervangers voor vertrokken dragende spelers aan te trekken. Laat Ajax het zelf maar eens waar maken, dan zijn we ook niet afhankelijk van de prestaties van PSV.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is maar tijdelijk, Koeman gaat de zaak komend seizoen pas echt ouderwets goed verneuken.
Snel volposten dit topic, anders kon de leegloop wel eens gaan beginnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
Topic 666: Bye bye Perez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |