Wat ben jij een sukkel zeg. Heb jij dan totaal geen respect voor mensen?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ging de bijbel toch lezen koninginderachtigedavid?
Nee heeft ie niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg. Heb jij dan totaal geen respect voor mensen?
Als je kunt typen vast niet, want ik zie altijd kleine kinderen op de tribunequote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef Rumille het volgende:
Ben ik btw een van de jongste Ajax-fans?.
Vind het ook onbegrijpelijk om een speler van dat kaliber aan je grootste concurrent te verkopenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Zul je zien dat ie daar de pannen compleet van het dak speelt
Nee ik bedoel hier op FOKquote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je kunt typen vast niet, want ik zie altijd kleine kinderen op de tribune
Ouder dan BonJovi in elk geval.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:28 schreef Rumille het volgende:
Ben ik btw een van de jongste Ajax-fans?.
Stel je daar maar niet teveel van voor....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef Gelderland het volgende:
Perez zal idd wel naar PSV gaan, ben benieuwd naar het uiteindelijk bedrag...
1,5 miljoen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef Gelderland het volgende:
Perez zal idd wel naar PSV gaan, ben benieuwd naar het uiteindelijk bedrag...
Ik vrees dat je daar nog wel eens gelijk in zou kunnen krijgen. Perez is niet op zijn mondje gevallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maar het wachten is op een interview met Perez waar heel Ajax een ongelovelijke veeg uit de pan krijgt... mark my words....
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan Ajax toch debiele dingen doen.
Opzich een hele goeie speler kan niet door 1 deur met de trainer, kan gebeuren. Maar dan laat je die niet voor weinig naar DE concurrent gaan!!!kansloos kutbestuur soms, onbegrijpelijk....
Kan wel jankenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan Ajax toch debiele dingen doen.
Opzich een hele goeie speler kan niet door 1 deur met de trainer, kan gebeuren. Maar dan laat je die niet voor weinig naar DE concurrent gaan!!!kansloos kutbestuur soms, onbegrijpelijk....
Mwoah, je mag van twee volwassen kerels toch wel verwachten dat ze in het kader van de profsport de strijdbijl kunnen begraven? Ze spelen niet in een zondagmiddag bierteam bij VV Bal op 't Dak. Bovendien worden mensen vaak vanzelf weer de beste vrienden wanneer er veel gewonnen wordt. Het is gewoon een domme zet van ons aller Ajax.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....
Weg, prima. Maar dan ergens anders heen dan naar de concurrent.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
PSV was oook 1 vd enige opties... ja misschien Feyenoord, maar dat weet ik niet.... Maar een 'morrende' Perez in de selectie is ook geen optie dus MOET hij wel weg... of je moet HtC wegdoen....
maar Perez is in de 30 en wilt gewoon elke wedstrijd spelen. Dat kan bij Ajax niet, omdat hij niet in het technische plaatje kan van HtC. Daarom wilt hij weg en ik vind dat logisch. Hij wilt persé naar een Nederlandse club en dan blijven alleen Feyenoord en PSV over.... (lijkt me?). Volgens mij hadden andere clubs geen interesse in hem, of is hij (qua salaris) te duur. Dan rest er voor Ajax niets anders dan hem te verkopen. Ik denk dat ze hem wel zouden kunnen houden, maar dan heb je ook een probleem; dan meld hij zich ziek, gaat etteren, loopt dagelijks met een slecht humeur, zal zich minder inzetten, zal minder gemotiveerd zijn etc. etc. Kinderachtig, maar dat is vaak genoeg gebeurd in dat soort situaties. Wanneer Perez niet op een basisplek kan rekenen (en dat kan hij niet) zal hij vertrekken. Nogmaals; de enige optie is eigenlijk PSV... Misschien Feyenoord, maar ik denk dat PSV hem en Ajax meer kan bieden...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah, je mag van twee volwassen kerels toch wel verwachten dat ze in het kader van de profsport de strijdbijl kunnen begraven? Ze spelen niet in een zondagmiddag bierteam bij VV Bal op 't Dak. Bovendien worden mensen vaak vanzelf weer de beste vrienden wanneer er veel gewonnen wordt. Het is gewoon een domme zet van ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |