quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Gaat iemand die enge vent nog bellen die zn telefoonnummer gaf? hij had cradle of filth opstaan trouwens, volgens mij was het een seriemoordenaar.
je zag het goedquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef Hanstin het volgende:
Ik heb net zelf een kamer aan gemaakt kijken wie het eerste vind
JEWEETS!!!!
[afbeelding]
Erhm wtf zag dit net....
uuuh nee, ik ga geen geld uitgeven als ik toch niet kan neukenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Chau het volgende:
Moet je gaan smse, kun je een veeeeeeeet toffe chatoutfit winnen!
dat wijf is zo leipt he die gaat allemaal liedjes over je naam zingen enz]quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef yosander het volgende:
Wie wil dit mens ff plagen met namen zoals 'ikbenlelijk' (wordt ze boos), 'ROFLPWNDLMAO' (kan ze niet uitspreken) of 'ichbinscheize'.
[afbeelding]
Daarom moet je het juist doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Thomas_ het volgende:
[..]
dat wijf is zo leipt he die gaat allemaal liedjes over je naam zingen enz]
Fok! je moederquote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Hé...!
-edit-
Net stond er nog FOK!.![]()
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Fok! je moedernee serieus ...
stond dat er? dan was ik dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damnit werkt nietquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Crappery het volgende:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.solomio.nl/site/
je wiskundeschrift wat doe je!!12@!#quote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Dat was ik juistem!!! ben alleen gebanned
[afbeelding]
die met die bioyinyangstabilo?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef Sodeju het volgende:
Huh, hij heeft ons nog niet geblokt![]()
Die vent is overigens geweldigHet hoogtepunt voor vandaag op Solomio.
Ik kom wel lachen om die domme opmerkingen van hem.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die met die bioyinyangstabilo?
Nou ik val daarbij in slaap hoor pffffffff![]()
nah dat gemompel kan ik niet zoveel uit op maken maar hij is al 18 uur wakker, zei menquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik kom wel lachen om die domme opmerkingen van hem.
HAHAHquote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef yosander het volgende:
Wie wil dit mens ff plagen met namen zoals 'ikbenlelijk' (wordt ze boos), 'ROFLPWNDLMAO' (kan ze niet uitspreken) of 'ichbinscheize'.
[afbeelding]
Hij zat om 12 uur al aan het euroshopper bierquote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nah dat gemompel kan ik niet zoveel uit op maken maar hij is al 18 uur wakker, zei men
Waar wil je solliciteren dan bij de KGB?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Florian_ het volgende:
heuheu ik wil moderator worden daar man
kan ik het op mn CV zetten etc
Dats mijn buurjongenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef Ravii het volgende:
Dat ze dat Serieus nemen!
[afbeelding]
Ik ging pleitos omdat ik dat BreZahGeD0ew TERING lastig vond![]()
Kijk eens op die site zou ik zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef TryX het volgende:
Jullie geven steeds zo'n .ca site wtf is dat?
Als mensen daar echt in trappen dan is het wel heeeeeeeeeel erg met solomio. en is het maar goed dat de fokkers er komenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
lacheh zegt een gozer heb je dan msn?
Ik zeg ja hoor..
en type in
shit me pc loopt vaaaaaa
weg was ik! roflolllllllllllll![]()
fokkers to the rescuequote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Als mensen daar echt in trappen dan is het wel heeeeeeeeeel erg met solomio. en is het maar goed dat de fokkers er komen
Huh heb je dan al pics gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Pietklaaso het volgende:
Heul lijpe Mod nu @ soalomio
Tis nog Heul een lekker wijf ook BOH GEK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |