Je surf gewoon met je browser alleen die start je op via het programmaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar, waarom zou het via zo'n programma wel werken en niet gewoon via de browser?
Het werkt wel, maar ik ben dan nog steeds geband.
jouw naam is?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Hanstin het volgende:
OK WHO THE FUCK LOOPT DAARZO ROND MET MIJN NAAM ! ZOOOOOO NIET COOL
hanstin... normaal heb ik hanstin maar nu heb ik ineens hanstin_1 zonder dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
jouw naam is?
En als er een _22 ofzo achter je naam staat betekend dat niet dat iemand jouw naam heb/
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef TryX het volgende:
[..]
Je surf gewoon met je browser alleen die start je op via het programma
Omdat je dan via een ander ip het net op gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel, waarom zou het niet werken als ik het invul in mijn browser (IP+poort) en wel met zo'n programma?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef TryX het volgende:
[..]
Omdat je dan via een ander ip het net op gaat![]()
Ik heb al tig van dat soort sites geprobeerd, maar geen één werkt er tegenwoordig meer op Solomio.quote:
pwnd:Dquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Crappery het volgende:
http://anonymouse.org/cgi(...)www.solomio.nl/site/
Ja dat komt ervan als je gezellige dames zoals Dientje pest.quote:
Niet lief wezen dusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Ravii het volgende:
hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel gabanned te worden!
doe ik tegenwoordig ook maar, al die lurkende solo modjes zijn irritantquote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef Ravii het volgende:
ohh.
ik zeg het meestal pas achteraf, en ik zeg nooit me naam
Omdat dat bagger langzaam isquote:Op maandag 11 juni 2007 16:40 schreef Pietklaaso het volgende:
Met dat anonymouse kom ik die chatrooms niet binnen btw
ik krijg dat loginscherm niet te zien :S
Vandaar dat we irc hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef Pietklaaso het volgende:
nog maar 3 en een half uur![]()
Maar we moeten eigenlijk wel iets bedenken om te blijfen herkennen maarja dat leest die pauperige mod ook
Nu misschien welquote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef PawPas het volgende:
Ach, die mods zijn nog best tollerant trouwens eerlijk gezegd. Je moet het alleen niet uitlokken met constant goatse.ca enzo te posten
Ik kreeg rond half 12 mn ban, dus ik kan pas morgen weer solomioenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef yosander het volgende:
Mijn, ban zit er nog niet op.
Terwijl ik gisteren rond 14:00/15:00 een ban kreeg.
Wat zei je dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Florian_ het volgende:
zeg ik een russisch zinnetje tegen iemand die Olga heet, krijg ik een ban
En als ik 14 ben?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Jij bent 13, dan hoor je lief te zijn. Behalve als je een kampert bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |