idd, gewoon op het moment dat je een game start ff wat maps pakken en gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef buffelmaster het volgende:
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
1 ding te gelijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt een PM btw buffelmaster.
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal
Maar geen toevoegingen of ideeen??
Ik heb buiten de mensen die hier spelen geen mensen in mijn lijst.. Het is idd nodig, gister hadden we er ook al bijna 2 tekortquote:Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Darow het volgende:
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
ik vind alles zowiezo al beter dan hoe het nu gaat slechter kan volgens mij niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef buffelmaster het volgende:
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
Sorry, maar dat vind ik een beetje een domme opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
Of je hebt gewoon vrij.. Volgens mij hoef je niet per se een vervangend team te regelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef mustisuc het volgende:
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen
mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
7 rondes vind ik dus weer net iets te lang vooral als je uit en thuis spelen op 1 dag wilt houden dan vind ik 5 rondes beter, voor 4 minuten vind ik dat wel een goed idee opzichquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
<snip>
Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt
Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |