abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2007 @ 11:43:22 #26
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50325609
In principe gewoon 1 wedstrijd op een avond, en als het dan uit komt gewoon de tweede er achteraan.
Dan ook geen dingen met de maps van te voren aangeven. Gewoon spelen op de maps die je voorgeschoteld krijgt. Ik neem toch wel aan dat iedereen nou wel alle maps had kunnen kennen.
(de betaalde maps uitgezonderd)
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50325844
ja, dat van de maps was een idee, maar het werkt niet echt en het zal misschien voor de meeste teams ook niet uitmaken. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen bij maps als escalation en rooftops niet weten waar alle maps liggen, door het simpele feit dat die maps niet vaak gespeeld worden.
pi_50325906
Nah, ik vind het wel leuk dat je je eigen maps mag kiezen, eigenlijk.
pi_50326321
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
  maandag 11 juni 2007 @ 12:13:52 #30
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50326640
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef buffelmaster het volgende:
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
idd, gewoon op het moment dat je een game start ff wat maps pakken en gaan.

Ik vind het best lastig afspreken welke maps we over een paar dagen gaan spelen aangezien dat via PM moet, en dan zijn er wel een paar die niet reageren en dan toch weer liever een andere willen op zo.

Als we moeten spelen kunnen we om kwart voor 8 ff een player match opzetten en bepalen welke maps we gaan spelen.

Het gaat tenslotte maar om 12 makkelijk te leren maps, als iemand ze nog niet kent is dat hun handicap.

Alleen als je op de nieuwe maps wil spelen moet je dat van te voren aangeven om te kijken of iedereen die heeft.
(Old Bones en Raven Down moet je wel zo kunnen kiezen. Iedereen zou die tenslotte moeten kunnen hebben. (Of anders ruim van te voren aangeven))
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50326653
Oh zo. Ik dacht dat je wilde dat de maps vooraf werden vastgesteld.
  maandag 11 juni 2007 @ 12:17:53 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50326785
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
pi_50327092
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal

Maar geen toevoegingen of ideeen??
pi_50327171
Je hebt een PM btw buffelmaster.
pi_50327207
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt een PM btw buffelmaster.
1 ding te gelijk he
  maandag 11 juni 2007 @ 12:33:42 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50327329
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal

Maar geen toevoegingen of ideeen??
Nee

Ohja, behalve dat het me beter lijkt om gewoon 7 ronden aan te houden. Vijf is wel erg kort, en die paar minuutjes langer dat een best-of-13 duurt valt ook wel mee
pi_50328334
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
pi_50328645
reservespelers worden idd een must, want als we de opzet veranderen moeten bijna alle teams tegelijk spelen. Dus ik stel voor dat de teams met nu 4 of 5 man nog wat mensen achter de hand hebben die mee kunnen spelen indien het nodig is.
pi_50329575
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Darow het volgende:
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
Ik heb buiten de mensen die hier spelen geen mensen in mijn lijst.. Het is idd nodig, gister hadden we er ook al bijna 2 tekort
pi_50331915
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_50332432
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
pi_50335544
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef buffelmaster het volgende:
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
ik vind alles zowiezo al beter dan hoe het nu gaat slechter kan volgens mij niet.

vind wel jammer dat mensen zich opgeven en niet aan de afspraken houden maargoed die discussie is al gevoerd.

ik vind het wel goed als teams samen worden gevoegd als het daarmee beter word dan heb ik er niks op tegen.
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  maandag 11 juni 2007 @ 16:28:09 #43
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50336151
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
On my sleeve.....
pi_50336984
we zijn een oplossing aan het vinden om het toernooi goed verder te spelen met de uitvallende teams. We zijn nu het idee aan het uitwerken waarin alle teams worden samengevoegd en iedereen tegen elkaar speelt.

Ik probeer hierbij iedereens mening te peilen om tot de goede format hierbij te komen. Alle punten die er tot nu toe zijn besproken hierover staan in de bovenliggende posts.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:24:36 #45
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50338220
Oprotten met die eikels die eerst hier inschrijven voor een toernooi en vervolgens gen wedstrijden meer spelen of met een of andere smoesjes komen. Krijgt de (..vul zelf maar in..)
  maandag 11 juni 2007 @ 17:39:43 #46
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50338743
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen

mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
pi_50338777
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
Sorry, maar dat vind ik een beetje een domme opmerking.
Iedereen is nog volop aan het discussieren en jij vraagt wat nou de bedoeling is.. De teams die morgen moeten spelen, die spelen gewoon. Daar verandert niets aan. Waarom zou er zo snel een oplossing moeten komen dan?
Geef het gewoon even wat tijd, zodat verdere frustraties voorkomen kunnen worden.

Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt

Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50338839
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef mustisuc het volgende:
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen

mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
Of je hebt gewoon vrij.. Volgens mij hoef je niet per se een vervangend team te regelen.

Het Hoerenteam zeurt niet meer!
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
  maandag 11 juni 2007 @ 17:48:33 #49
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50339033
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

<snip>

Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt

Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
7 rondes vind ik dus weer net iets te lang vooral als je uit en thuis spelen op 1 dag wilt houden dan vind ik 5 rondes beter, voor 4 minuten vind ik dat wel een goed idee opzich
pi_50339047
Ik ben ook voor 7 rondes en 4 minuten rondetijd.

Zie de redenen van Timmetjuh. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')