Wij wonen erg laag (Graven Es), dus wat dat betreft ben ik ook wel blijquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Nuna het volgende:
[..]
Is toch prima? Ik heb geen zin om straks te dweilen hoor
balen dat je thuis wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier in roombeek niks gemerkt van die erge regenbui.. Ja regen, maar t viel allemaal wel mee. Stond wel raar te kijken toen ik die foto's zag zeg. Gelukkig bevond ik mij op dat moment thuis
Ik ben er morgennacht omstreeks 0.00 uur te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Gronnaephos het volgende:
Heeft iemand al foto's of verslagen van mensen die wat meer weten van 't Gat in de Markt? Ik ben heel bang dat dat niet anders dan helemaal volgelopen kan zijn![]()
![]()
Ha, daar hebben HenkievdV en ik ook gewerkt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef SilverBullet het volgende:
De AH aan t van Heekplein heeft wel moeten dweilen van morgen. De riolering kon het niet meer aan en alles was omhoog gekomen. (ik werk daar, gelukkig hoefde ik pas 10uur te beginnen en was alles weer schoon toen ik er kwam)
Het gat is een een Audentis bolwerk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er morgennacht omstreeks 0.00 uur te vinden.
Ik zal mijn bevindingen later profileren.
De enige Henk die ik ken, die daar gewerkt heeft, is Henk Drent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ha, daar hebben HenkievdV en ik ook gewerkt.![]()
Werkt Henk er nog?
Het is van Audentis en zit er vol met Audentianen, maar ik zuip er twee avonden per week als niet-Audentiaan..quote:
Henk was zo'n ex alcohol verslaafde zeikerd die vulploegleider was toen Skv en ik daar paar jaar geleden werkten. Roeland en Thomas zijn wel chill.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
De enige Henk die ik ken, die daar gewerkt heeft, is Henk Drent.
Maar als je er gewerkt heb ken je vast Roeland, Thomas, Menno wel die werken er al heeeel lang
Ow Henk Bekkers! Heb verhalen gehoordquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Henk was zo'n ex alcohol verslaafde zeikerd die vulploegleider was toen Skv en ik daar paar jaar geleden werkten. Roeland en Thomas zijn wel chill.Goede oude tijd.
Thomas was mn oud-buurjongen nog. Henk zoop zich altijd helemaal kapot. Wat een gast was datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:31 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ow Henk Bekkers! Heb verhalen gehoord![]()
Wij kregen de opdracht om naar elke zaal te lopen, en beneden te kijken hoe hoog het water stond. Mede daaruit moest besloten worden om de zalen te sluiten of niet. Omdat het op dat moment over redelijk weinig water ging werden de films gewoon afgespeeld. Naderhand hebben we de nooduitgang geopend en stroomde alles teglijkertijd naar binnenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Henkmanz het volgende:
Ik was in de bios, in Cinestar, en heb van het onweer zelf niks meegekregen. Maar het mooie was dus, tijdens de film liepen er steeds personeelsleden de trap af etc, ik me al ergeren, wat blijkt, stond er in zaal 1 t/m 4 gewoon een dikke laag water onderin de bioscoopzaal. Maar goed dat het niet druk was, want je kon gewoon niet voorin zitten.
Ook door de hagel was de film soms niet te volgen (zoveel herrie), en er sloeg blijkbaar ergens bliksem in want er kwam een gigantische knal en de hele zaal viel half achterover van de herrie.
En voor de mensen die weten hoe het eruit ziet bij Cinestar, als je terug wil naar Enschede en je bent niet op de hoogte dat je achter het Arke Stadion langs kan ben je dus de sjaak, want het viaductje onder het spoor door stond hélémaal onder, dus allemaal n00bs bleven gewoon aan de kant van de weg staan met de auto omdat ze geen idee hadden hoe ze thuis moesten komen ;D.
Verder stonden idd bijna alle singels blank en is er bij de meubelboulevard een dak ingestord, de banken en stoelen kwamen je om de oren drijven. Rofl
En het studentenhuis van mn vriendin, zo brak als de tering, was helemaal droog![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Skv het volgende:
Zojuist enorm onweer gehad, hagelstenen als dobbelsteentjes.. Constant keihard flitsen en onweren.
Belt een huisgenoot op, of ik \'m ajb even op kan komen halen van \'t station omdat het regent.
Álle singels en straten staan compleet blank. Vanaf het Janninkmuseum tot aan het station kon ik niet eens door omdat het water daar zó hoog stond dat mn portieren anders niet meer open konden.
Overal gestrandde auto\'s langs de weg die de motor hadden verzopen of oververhit hadden gekregen.
Hoor net dat er nóg een onweersbui aan komt.. Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten om vanvaond maar eens géén pilsje te drinken op de Oude markt. Wat een pleurischaos.
Mensen stonden zelfs in zwembroek langs de kant en dan nog tot bijna aan de knie onder water..
;-)quote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef Hr-Flip het volgende:
Drink je maar water, daar heb je nu toch genoeg van ;-)
En ik maar denken dat het over een bui van vandaag ging, erg lokaal buitje danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:31 schreef DJKoster het volgende:
Ghehe, tof buitje was dat.. Halve centrum blank en alle tunnels vol met water.
Ja was lachen toen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:31 schreef DJKoster het volgende:
Ghehe, tof buitje was dat.. Halve centrum blank en alle tunnels vol met water.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |