Woon je wel leip dicht bij het centrum! En tering.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Okee, ik woon om de hoek van deze tunnel
dit is like, 3 meter water!
Ja klopt, raifeissenstraat, naast de rabobank jeweets!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef Mokz het volgende:
[..]
Woon je wel leip dicht bij het centrum! En tering.
Vandaar dat ik er zoveel van merkte. Woon op 100 meter afstand van Wijkcentrum West en probeerde via de Haaksbergerstraat over de rotondes langs het Dish naar het station te rijdenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef Drietel het volgende:
Het valt inmiddels wel weer mee. Het water is behoorlijk gezakt maar in west-enschede en het centrum stond echt wel zo'n 30 cm
Kon zonet de drempels niet eens meer zien.
De brandweer is met grip2 uitgerukt
Pics!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:04 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik woon aan de straat waar die winkel is ingestort![]()
Lekkere chaos hier!
K stond bijna tot mn knieen in het water. Geweldig !! Meerdere panden hebben lekkage hier trouwens !
Tunneltje bij de Auke Vleerstraatquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Mastertje het volgende:
die ook inderdaad haha welke tunnel is dat ?
Ja! Precies die grootte kwamen hier ook op mijn balkon en tegen de ramen aan.. Erg a-relaxed.quote:
Ja, hier leek het ook alsof iemand met een hamer op de ijzeren/stalen reling van de trap stond te meppenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja! Precies die grootte kwamen hier ook op mijn balkon en tegen de ramen aan.. Erg a-relaxed.
Bij Tim? (neef van me woont @ helmerhoek / honinglohoek)quote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef Skv het volgende:
Andere huisgenoten zijn nu gaan 'wakeboarden'. Alleen het water stinkt als een gek omdat het puur rioolwater is.
Bliksem is ingeslagen bij vriend van me in een boom voor zn huis. (Helmerhoek).
Dat onweer flitste ook echt is van 50 keer per minuut, gedurende 40 minuten ofzo. Wel tof.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Bron: www.nu.nl
Hengelosestraat (neem aan dat ze met Hengeloseweg de Hengelosestraat beoelen) werk ik ook, tegenover 't meubelplein. Zal Resink wel zijn, maar die was toch al failliet.
Het was Resink.quote:Hoe groot de exacte schade is valt moeilijk te zeggen, maar die lijkt aanzienlijk te zijn. Door het noodweer is meubelzaak Resink aan de Hengelosestraat in Enschede gedeeltelijk ingestort. "De meubels dreven door de straat", aldus de woordvoerster van de politie.
Valt mee, ik zit op West en de straten enzo is niks aan te zien. Zodra je bij de Haaksbergerstraat komt, staat alles pas (half) blank.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben ook langs wijkcentrum west gefietst, idd, ruim 30 cm water, heel west ligt onder water, hier in zuid is het gewoon droog
Eh.. Ja? Bij Tim! Die stuurde me net die fotoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef Petre het volgende:
[..]
Bij Tim? (neef van me woont @ helmerhoek / honinglohoek)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |