Ik bedoelde meer dat als je met 2-0 van Portugal wint, zit het wel goed met je scorend vermogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, denk dat nederland anders een stuk sterker is. Vorig jaar was het ook niet altijd even goed, maar dat maakte huntelaar dan goed.
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
HOLLAND
sorry hoor maar de mensen die negatief zijn vind ik gay. We staan 1ste in de poule, en we zijn de huidige Europees Kampioenen gedraag je erna.
50 euro voor 5 potjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
ja bizar is dat he, kaarten lange zijde zijn FUCKING duur. Ik heb een tientje betaald voor mn kaartje in vak 28
Je bent een mooie vrouw maar ik vind je al een stuk minderquote:
Gelukkig heeft voetbal en uiterlijk erg weinig met elkaar van doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je bent een mooie vrouw maar ik vind je al een stuk minderBeetje denken dat Portugal gaat winnen
![]()
Obrigadoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Gelukkig heeft voetbal en uiterlijk erg weinig met elkaar van doenVoetbal is gewoon hard tegen hard en alles er buiten is
uma beijar voor BJ
Niet te hard van stapel lopen hè, BonJoviquote:
Ik heb het vroeger veel gedaan bij een cluppie het was zelfs zo erg dat ik op mijn 8e een seizoenplaats vroeg voor mijn verjaardag en kreegquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bent tenminste wel een vrouw die over voetbal kan meepraten![]()
Geniet je nou van het spel van FC Twente of vind je dat ook saai en zonder passie? Want dat is toch wel Nederlandse School pur sang. Of ben je stiekem voor Heracles?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger veel gedaan bij een cluppie het was zelfs zo erg dat ik op mijn 8e een seizoenplaats vroeg voor mijn verjaardag en kreeg![]()
![]()
Jij hebt hem de rest van het seizoen niet zien spelen zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
De manier waarop hij wordt gehypt, gaat dus niet om het type voetballer... Bij Tien roepen ze de hele tijd dat Drenthe een sensatie is, net als dat werd gedaan met Quincy in 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |