Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kut speelsteden ook.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?
Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was minder gênant dan wat die Portugese "tolk" presteerde hoor
Ik niet. We winnen met 3-0.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het somber voor ze in.
Serieus Duits ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,
en heel vaak spreken ze ook geen engels bijv.
Ze hadden Mourinho kunnen vragen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:
Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Die zijn er in Portugal volgens mij genoeg te vinden
Zou je je serieus op verkijken, ken in mijn hele fam daar niemand die engels spreekt, er zijn dr 3 of 4 die een beetje duits kunnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Serieus Duits ja?
Vind ik redelijk apart
Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Die zijn er in Portugal volgens mij genoeg te vinden
Ik heb het niet gezien, maar die vent is vast een omhooggevallen persvoorlichter die zich heeft binnengeluld met de mededeling dat hij vloeiend engels spreekt. En dus geen tolk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar die zijn vast ook geen tolk...
truequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar die zijn vast ook geen tolk...
Weet je ook met hoeveel? Dan blijf ik namelijk gewoon thuis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wacht maar, Nederland gaat dit verliezen.
Nijmegen is nog wel te doen. Maar daar zijn -in ieder geval in de groepsfases- nou niet de meest aansprekende wedstrijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?
Antunes met een van zijn overheerlijke vrije trappenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
2-0, maar je moet wel gaan: d'r komt een mooi doelpunt aan.
Ja, maar Portugal speelt ook vooral de lange bal. Dus veel aan de bal komt hij ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je Moutinho ook nog als creatieveling, maar die lijkt er wel doorheen te zitten na een lang seizoen.
Tot nu toe zijn in de groepsfase nog helemaal geen aansprekende wedstrijden, dus je mist niks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nijmegen is nog wel te doen. Maar daar zijn -in ieder geval in de groepsfases- nou niet de meest aansprekende wedstrijden.
Over het algemeen vind ik bij nederlands voetbal (ook al hebben ze het natuurlijk zeker wel) maar is het gewoon niet aan te zien, het ziet er suf en koeltjes uit... vreselijk saai om naar te kijken imho, nofi natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je zegt dat Nederland zonder passie voetbalt, heb je Drenthe gemist zondag.
Mwah... Nederlands voetbal vreselijk saai om naar te kijken, dat hoor je niet vaak.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik bij nederlands voetbal (ook al hebben ze het natuurlijk zeker wel) maar is het gewoon niet aan te zien, het ziet er suf en koeltjes uit... vreselijk saai om naar te kijken imho, nofi natuurlijk
Het is in elk geval realistisch, niet dat gemaakte en gehaaide van die zuid-Europeanen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik bij nederlands voetbal (ook al hebben ze het natuurlijk zeker wel) maar is het gewoon niet aan te zien, het ziet er suf en koeltjes uit... vreselijk saai om naar te kijken imho, nofi natuurlijk
quote:
Het verdriet van '92
Nol de Ruiter tussen zijn spelers (onder meer Ronald de Boer, Athur Numan en Max Huiberts)
Eindelijk, eindelijk hebben de Nederlandse voetballers weer eens uitzicht op deelname aan de Olympische Spelen. Op het EK in eigen land is een plaats bij de beste 4 genoeg voor Olympische kwalificatie. Het is een hele tijd geleden dat Oranje van de partij was op de Spelen: in 1952 deden de voetballers voor het laatst mee.
Vijftien jaar geleden leek Nederland zich te plaatsen voor de Spelen van Barcelona. Maar op de valreep ging het toch nog mis, na twee playoffwedstrijden tegen Australië. Voor veel spelers van toen was het dé smet op hun carrière.
Een mooie generatie spelers, dat was het zeker. Met namen als Ronald de Boer, Marc Overmars, Arthur Numan moest Jong Oranje toch zeker de meerdere zijn van Australië. De eerste wedstrijd, 'down under', eindigde in 1-1. In Nieuw Galgenwaard had de ploeg van bondscoach Nol de Ruiter alles nog in eigen hand. De start van het duel, voor volle tribunes, was vals.
De Australische uitblinker Zelic opende de score. Maar Jong Oranje stapelde kans op kans en boog de achterstand om in een 2-1 voorsprong. De Spelen van Barcelona leken 'binnen'. Totdat opnieuw Zelic, vlak voor tijd, oprukte naar de achterlijn. Iedereen, ook doelman Edwin Zoetebier, rekende op een voorzet. Maar Zelic schoot de bal vanuit een onmogelijke positie in de korte hoek. 2-2. De droom van Jong Oranje was aan duigen.
Champagne en bloemen stonden al klaar in de catacomben van Nieuw Galgenwaard. Maar tot een feest kwam het niet. In plaats daarvan vloeiden de tranen. Spelers, technische staf, iedereen besefte dat Jong Oranje een unieke kans had laten liggen om voor het eerst sinds veertig jaar weer eens actief te zijn op een Olympisch toernooi.
Het was zoals Karnebeek het verwoordde. "De grootste domper op mijn loopbaan. Nog steeds als ik beelden zie van de Spelen denk ik: shit, daar hadden wij ook moeten staan."
De manier waarop hij wordt gehypt, gaat dus niet om het type voetballer... Bij Tien roepen ze de hele tijd dat Drenthe een sensatie is, net als dat werd gedaan met Quincy in 2005.quote:
Ik was in slaap gevallen tijdens NL-Isr...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah... Nederlands voetbal vreselijk saai om naar te kijken, dat hoor je niet vaak.
We proberen attractief en aanvallend te spelen, helaas lukt dat lang niet altijd, maar ik vind het wel leuk om te zien.
Heb je wel genoten van Portugal dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen tijdens NL-Isr...
Dat ligt niet aan de intentie. Dat ligt ten eerste aan de tegenstander die niks anders doet en wil doen dan tegenhouden, en ten tweede aan het feit dat jOranje voor het eerst 442 speelde, zonder dit ook echt eerst te trainen. Dan gaan er wel een wat dingen mis en loopt het niet zo soepel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen tijdens NL-Isr...
Ook niet jammer genoeg, had wel erg hoog verwachtingspatroon van die ventjes maar het mocht niet zo zijn, hopelijk wordt het vanavond vermakelijk want dat ze kunnen voetballen is zeker, wellicht wel het beste U21 elftal van Portugal sinds tijden, zoveel ervaring ook maar ja, dat zegt niet alles. Grote tactische fout vorige wedstrijd was dat Goncalves begon als linksback en niet Antunes waardoor de gehele linkerkant voor Nani was en hij geen support had van zowel Goncalves als Veloso en hij hierdoor drie man op zich kreeg. De rechterkant met Djalo was daardoor van belang met ook Oliveira en Fernandes waardoor Djalo toch als de beste Portugees uit het duel kwam vond ik. Vanavond hoop ik echt dat Antunes begint en dat het middenveld meer laat zien want tegen Belgie was het nada. Laat ik voorop stellen dat ik wil dat NL wint maar ik ben wel een fan van dit Portugese teamquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je wel genoten van Portugal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |