abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50403270
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kut speelsteden ook.
Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?
pi_50403428
Ik zie het somber voor ze in.
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:23:36 #103
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50403782
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?
Mee eens.
Portugal zit trouwens in het Hotel Bloemenbeek waar Ajax ook altijd verblijft in de zomer, in de Lutte.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50404262
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat was minder gênant dan wat die Portugese "tolk" presteerde hoor
Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,
en heel vaak spreken ze ook geen engels bijv.
pi_50404417
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het somber voor ze in.
Ik niet. We winnen met 3-0. .
Hoi.
pi_50404452
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik niet. We winnen met 3-0. .
Zou mooi zijn.
pi_50404471
ik denk 2-1 voor portugal
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:43:46 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50404484
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,
en heel vaak spreken ze ook geen engels bijv.
Serieus Duits ja?
Vind ik redelijk apart

Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Die zijn er in Portugal volgens mij genoeg te vinden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:44:23 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50404505
Veel Duitsers op vakantie in Portugal toch?
29.10 Novastar HMH
pi_50404565
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:

Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Ze hadden Mourinho kunnen vragen.
pi_50404581
Ja inderdaad
pi_50404623
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Serieus Duits ja?
Vind ik redelijk apart

Zou je je serieus op verkijken, ken in mijn hele fam daar niemand die engels spreekt, er zijn dr 3 of 4 die een beetje duits kunnen
pi_50404884
Maar die zijn vast ook geen tolk...
pi_50405100
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar die vent is vast een omhooggevallen persvoorlichter die zich heeft binnengeluld met de mededeling dat hij vloeiend engels spreekt. En dus geen tolk.
pi_50405104
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
true ik snap dan ook niet waarom ze niet gewoon een nedergees hebben gevraagd
pi_50406820
Of Pedro Salazar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50406890
Kheb er zin in!
Dus dit is de opstelling?
Waterman
Zuiverloon- Vlaar - Donk - Jong-a-Pin
Jenner - Maduro - Bakkal - Drenthe
Rigters - Babel

Ik verwacht een heeel ander Portugal, vooral Antunes die een rol voor zich gaat opnemen vanavond.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:54:43 #118
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_50406935
2-0 voor Jong Oranje
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:55:42 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50406968
Vanavond maar even kijken.

Vooral even letten op Nani
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50406969
Ben beetje zenuwachtig.

Hopen dat Jong-Oranje die Portugezen van de mat af speelt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50407132
Voor deze wedstrijd ben ik minder zenuwachtig dan ik voor Israel was. Portugal is toch heel afhankelijk van die dribbelkezen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50407350
Precies. Nani is een lachertje. Met een potje straatvoetbal zou Royston hem alle hoeken van het veld laten zien.
pi_50407401
tuurlijk....
pi_50407624
Nee, maar ik vind Portugal erg tegenvallend. Nani en die Diallo ofzo zijn de spelers die met hun dribbels voor de verrassing moeten zorgen. Moutinho is het creatieve genie op '10', maar Portugal speelt vooral de lange bal op Almeida, waardoor hij niet ten volle wordt benut. De achterste vier zijn heel kwetsbaar, vooral omdat de backs vrij aanvallend ingesteld zijn, maar geen rugdekking krijgen als ze aanvallen. Daar ontstaan dus enorme gaten. Bovendien dekken ze niet door, zoals gister ook werd verteld, waardoor je makkelijk ruimte kunt creeeren tussen de linies (en wij hebben Bakkal die daar super gebruik van kan maken).
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:20:52 #125
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50407896
Wacht maar, Nederland gaat dit verliezen.
pi_50407923
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wacht maar, Nederland gaat dit verliezen.
Weet je ook met hoeveel? Dan blijf ik namelijk gewoon thuis.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:22:09 #127
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50407947
2-0, maar je moet wel gaan: d'r komt een mooi doelpunt aan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:24:03 #128
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50408012
Ik vind die Almeida wel aardig spelen.
29.10 Novastar HMH
pi_50408050
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nijmegen is nog wel te doen. Maar daar zijn -in ieder geval in de groepsfases- nou niet de meest aansprekende wedstrijden.
pi_50408107
Nani speelt wel tegenover Zuiverloon deze keer. Hij is wel verdedigend kwetsbaar.

Over Almeida maak ik mij minder zorgen eerlijk gezegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50408502
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
2-0, maar je moet wel gaan: d'r komt een mooi doelpunt aan.
Antunes met een van zijn overheerlijke vrije trappen
pi_50408533
Het is inderdaad afwachten hoe Nani en Yannick gestop worden. Maar als dat lukt is Portugal vleugellam.
pi_50408978
Dan heb je Moutinho ook nog als creatieveling, maar die lijkt er wel doorheen te zitten na een lang seizoen.
That's all folks!
pi_50409218
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je Moutinho ook nog als creatieveling, maar die lijkt er wel doorheen te zitten na een lang seizoen.
Ja, maar Portugal speelt ook vooral de lange bal. Dus veel aan de bal komt hij ook niet.
pi_50409290
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nijmegen is nog wel te doen. Maar daar zijn -in ieder geval in de groepsfases- nou niet de meest aansprekende wedstrijden.
Tot nu toe zijn in de groepsfase nog helemaal geen aansprekende wedstrijden, dus je mist niks.
pi_50409337
het probleem is gewoon de zo veel verschillen in stijl

Nederland voetbal rationeel, netjes volgens de regels zoals het hoort ..etc

Portugal is wat opvliegender daar zie je veel meer de passie in doorschijnen die het ook maakt dat ze af en toe zichzelf verliezen in het spel

Het eerste is misschien wel beter, maar het tweede is veeel mooier om naar te kijken
pi_50409373
Als je zegt dat Nederland zonder passie voetbalt, heb je Drenthe gemist zondag.
pi_50409448
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je zegt dat Nederland zonder passie voetbalt, heb je Drenthe gemist zondag.
Over het algemeen vind ik bij nederlands voetbal (ook al hebben ze het natuurlijk zeker wel) maar is het gewoon niet aan te zien, het ziet er suf en koeltjes uit... vreselijk saai om naar te kijken imho, nofi natuurlijk
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:03:42 #139
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50409465
Drenthe wordt enorm gehypt, omdat Tien weet dat je een type Quincy nodig hebt om een toernooi populair mee te maken. Zo goed is die jongen niet.
pi_50409501
Drenthe vergelijken met Quincy
pi_50409527
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef Logician het volgende:

[..]

Over het algemeen vind ik bij nederlands voetbal (ook al hebben ze het natuurlijk zeker wel) maar is het gewoon niet aan te zien, het ziet er suf en koeltjes uit... vreselijk saai om naar te kijken imho, nofi natuurlijk
Mwah... Nederlands voetbal vreselijk saai om naar te kijken, dat hoor je niet vaak.

Nederlanders zijn wel wat nuchterder dan Portugezen misschien, maar op voetbalgebied zoeken wij wel altijd de aanval. We proberen attractief en aanvallend te spelen, helaas lukt dat lang niet altijd, maar ik vind het wel leuk om te zien.
Portugezen (vergeef me als ik het mis heb) spelen toch meer vanuit een gesloten organisatie en hopen op een individuele oprisping voorin.
Dan vind ik het gedurfde Nederlandse voetbal toch wat aantrekkelijk persoonlijk.
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:06:01 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50409531
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef Logician het volgende:

[..]

Het is in elk geval realistisch, niet dat gemaakte en gehaaide van die zuid-Europeanen.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:10:25 #143
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50409672
als opwarmertje voor vanavond (geleend van nos.nl)
quote:

Het verdriet van '92

Nol de Ruiter tussen zijn spelers (onder meer Ronald de Boer, Athur Numan en Max Huiberts)

Eindelijk, eindelijk hebben de Nederlandse voetballers weer eens uitzicht op deelname aan de Olympische Spelen. Op het EK in eigen land is een plaats bij de beste 4 genoeg voor Olympische kwalificatie. Het is een hele tijd geleden dat Oranje van de partij was op de Spelen: in 1952 deden de voetballers voor het laatst mee.
Vijftien jaar geleden leek Nederland zich te plaatsen voor de Spelen van Barcelona. Maar op de valreep ging het toch nog mis, na twee playoffwedstrijden tegen Australië. Voor veel spelers van toen was het dé smet op hun carrière.

Een mooie generatie spelers, dat was het zeker. Met namen als Ronald de Boer, Marc Overmars, Arthur Numan moest Jong Oranje toch zeker de meerdere zijn van Australië. De eerste wedstrijd, 'down under', eindigde in 1-1. In Nieuw Galgenwaard had de ploeg van bondscoach Nol de Ruiter alles nog in eigen hand. De start van het duel, voor volle tribunes, was vals.
De Australische uitblinker Zelic opende de score. Maar Jong Oranje stapelde kans op kans en boog de achterstand om in een 2-1 voorsprong. De Spelen van Barcelona leken 'binnen'. Totdat opnieuw Zelic, vlak voor tijd, oprukte naar de achterlijn. Iedereen, ook doelman Edwin Zoetebier, rekende op een voorzet. Maar Zelic schoot de bal vanuit een onmogelijke positie in de korte hoek. 2-2. De droom van Jong Oranje was aan duigen.

Champagne en bloemen stonden al klaar in de catacomben van Nieuw Galgenwaard. Maar tot een feest kwam het niet. In plaats daarvan vloeiden de tranen. Spelers, technische staf, iedereen besefte dat Jong Oranje een unieke kans had laten liggen om voor het eerst sinds veertig jaar weer eens actief te zijn op een Olympisch toernooi.
Het was zoals Karnebeek het verwoordde. "De grootste domper op mijn loopbaan. Nog steeds als ik beelden zie van de Spelen denk ik: shit, daar hadden wij ook moeten staan."
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:11:25 #144
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50409710
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Drenthe vergelijken met Quincy
De manier waarop hij wordt gehypt, gaat dus niet om het type voetballer... Bij Tien roepen ze de hele tijd dat Drenthe een sensatie is, net als dat werd gedaan met Quincy in 2005.
pi_50409785
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mwah... Nederlands voetbal vreselijk saai om naar te kijken, dat hoor je niet vaak.

We proberen attractief en aanvallend te spelen, helaas lukt dat lang niet altijd, maar ik vind het wel leuk om te zien.
Ik was in slaap gevallen tijdens NL-Isr...
pi_50409835
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Smeich het volgende:

[..]

Heb je wel genoten van Portugal dan?

Ik heb bij Nederland Israel toch een hoop leuke dingen gezien. Al moest het vooral van de individuele kwaliteiten komen en niet van het goede positiespel.
pi_50409868
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de intentie. Dat ligt ten eerste aan de tegenstander die niks anders doet en wil doen dan tegenhouden, en ten tweede aan het feit dat jOranje voor het eerst 442 speelde, zonder dit ook echt eerst te trainen. Dan gaan er wel een wat dingen mis en loopt het niet zo soepel.
pi_50410051
Ik denk dat ze te snel in de verdediging gaan waardoor het saai word.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze prima voetballen, alleen ik kijk liever naar iets passioneler voetbal... maar misschien is dat ook wel het cultuur verschil waar het em in zit
pi_50410372
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heb je wel genoten van Portugal dan?
Ook niet jammer genoeg, had wel erg hoog verwachtingspatroon van die ventjes maar het mocht niet zo zijn, hopelijk wordt het vanavond vermakelijk want dat ze kunnen voetballen is zeker, wellicht wel het beste U21 elftal van Portugal sinds tijden, zoveel ervaring ook maar ja, dat zegt niet alles. Grote tactische fout vorige wedstrijd was dat Goncalves begon als linksback en niet Antunes waardoor de gehele linkerkant voor Nani was en hij geen support had van zowel Goncalves als Veloso en hij hierdoor drie man op zich kreeg. De rechterkant met Djalo was daardoor van belang met ook Oliveira en Fernandes waardoor Djalo toch als de beste Portugees uit het duel kwam vond ik. Vanavond hoop ik echt dat Antunes begint en dat het middenveld meer laat zien want tegen Belgie was het nada. Laat ik voorop stellen dat ik wil dat NL wint maar ik ben wel een fan van dit Portugese team
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:33:32 #150
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_50410540
Portugese Passie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')