Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kut speelsteden ook.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wees blij dat het eens niet in het westen is. En Nijmegen is toch niet zo ver van Den Bosch?
Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was minder gênant dan wat die Portugese "tolk" presteerde hoor
Ik niet. We winnen met 3-0.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het somber voor ze in.
Serieus Duits ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja In portugal leren ze over het algemeen als ze al een andere taal leren duits op school,
en heel vaak spreken ze ook geen engels bijv.
Ze hadden Mourinho kunnen vragen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:
Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Die zijn er in Portugal volgens mij genoeg te vinden
Zou je je serieus op verkijken, ken in mijn hele fam daar niemand die engels spreekt, er zijn dr 3 of 4 die een beetje duits kunnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Serieus Duits ja?
Vind ik redelijk apart
Maar je mag toch wel verwachten van een zogenaamde "tolk" dat hij fatsoenlijk engels beheerst.
Die zijn er in Portugal volgens mij genoeg te vinden
Ik heb het niet gezien, maar die vent is vast een omhooggevallen persvoorlichter die zich heeft binnengeluld met de mededeling dat hij vloeiend engels spreekt. En dus geen tolk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar die zijn vast ook geen tolk...
truequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar die zijn vast ook geen tolk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |