dat was niet helemaal wat Helga zei. Ze constateerde dat de buien boven Duitsland niet echt veel verder leken te trekken, alsof ze oplosten op het moment dat ze naar Nederland trokken. Dat ze Nederland niet zouden halen heeft ze volgens mij niet gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:34 schreef IkWilbert het volgende:
Wow, wat een weer gisteravond. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel en zwaar onweer heb meegemaakt![]()
Wel een blunder van Helga van Leur, ik kijk om 18:00 het nieuws+weer. Laat ze een radar zien van buien boven duitsland. Komt zij met de opmerking "de buien zullen ons land niet bereiken, ze sterven uit voordat ze de grens bereiken. Later vanavond is Zeeland misschien nog een bui...."
Tuurlijk Helga, we zijn zowat weggestroomd hier in het oosten!
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef tweakdsl het volgende:
Dat komt vast en zeker hierheen. kan gewoon niet anders als je naar de laatste dagen kijkt!
Al met al toch een behoorlijke blunder van de meteo dienstenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was niet helemaal wat Helga zei. Ze constateerde dat de buien boven Duitsland niet echt veel verder leken te trekken, alsof ze oplosten op het moment dat ze naar Nederland trokken. Dat ze Nederland niet zouden halen heeft ze volgens mij niet gezegd.
Het weerbericht bij het NOS journaal was veel erger. Die beweerden doodleuk dat het droog zou blijven, terwijl op dat moment de meldingen wateroverlast al binnenstroomden via P2000
Ze doen niet anders de laatste tijdquote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Al met al toch een behoorlijke blunder van de meteo diensten
Als je 't beter kan, doe 't dan. Dit soort buien voorspellen is niet triviaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:04 schreef IkWilbert het volgende:
Al met al toch een behoorlijke blunder van de meteo diensten
Lekkere dooddoener.... Je mag toch verwachten dat met de techniek van tegenwoordig dit te voorsppellen is? Er waren genoeg mensen op weerwoord die het wel konden... Ook estofex zat er goed bij.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je 't beter kan, doe 't dan. Dit soort buien voorspellen is niet triviaal.
Eh... nee?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener.... Je mag toch verwachten dat met de techniek van tegenwoordig dit te voorsppellen is?
Ik keek net ook ff en hij geeft wel een heel vreemd beeldquote:Op maandag 11 juni 2007 12:45 schreef Sonja27 het volgende:
Ligt het aan mij of doet die buienradar vreemd?
is gewoon een storing... zal straks wel weer opgelost zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik keek net ook ff en hij geeft wel een heel vreemd beeldvanuit het niets ineens heel nederland regen
![]()
Ik pak hier in Enschede vast weer de zwembroek uit de kastquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef HenkieVdV het volgende:
www.buienradar.nl ..Lijkt aardig op het beeld van gisteravond.
Idd. Vooral dat noordelijk lijntje ziet er lekker uit. Shelf/rolwolk...?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef tweakdsl het volgende:
Kans op 2 x MCS! Check Dld.
Lijkt me geen downburst; gewoon een regengordijn. Maar het is moeilijk te zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef tweakdsl het volgende:
Lijkt mij een downburstr te zijn iets verderop:
[afbeelding]
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |