KNMIquote:Verwachting
Enkele (onweers)buien.
als het zo plotseling stopt denk ik dat het detectienet er ff uitligt. Goed tekenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef IHVK het volgende:
ZIjn er geen ontladingen meer, of is buienradar traag.
Ik zit er nu nog op 6 seconden ervan af. Het regent nu in ieder geval goed door.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef DemonRage het volgende:
Ja hoor... in Eindhoven komen 2 buiencomplexen bij elkaar.
Zie: buienradar
De onweersactiviteit is niet veel meer dan bij een normaal onweersbuitje trouwens.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het regent niet meer en het enige dat je buiten hoort is stromend water op plaatsen waar vroeger een weg was
Beginnen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef JohnFoK het volgende:
Jah hier gaat het beginnen Overijssel!
gewoon een goed stevig onweer... we gaan toch niet voor alles een weeralarm afgeven nu he!?!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
Is dit geen weeralarm waard vraag ik mij af? Gebied is groot, veel ontladingen, wateroverlast... toch behoorlijk maatschappijontwrichtend dit.
nee hoor, ik wil ook niet overdrijven, maar je ziet toch wel erg veel meldingen van overlast langskomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon een goed stevig onweer... we gaan toch niet voor alles een weeralarm afgeven nu he!?!
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:21 schreef thabit het volgende:
Mijn hamster is zojuist ook geraakt door de bliksem.
[afbeelding]
Ik zit precies in dat vlekje in ZH, zeemist volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wat is op de Wadden dan aan de hand? Mist
hangt al de hele dag een mistveld op de Noordzee, trekt het land op kennelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |