Jaquote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
Hangen hier z'n benen uit de monocoque?
Ziet er gevaarlijk uit
Race zit nog maar in de 35e ronde van de 70quote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Sally het volgende:
Shit man, haal die naam uit de titel!!
Ik vond het echt niet leuk om te lezen dat ie,mand had gewonnen toen ik fde reace eens opgenomen had!
Hij heeft toch poleposition gehaald??quote:Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Sally het volgende:
Shit man, haal die naam uit de titel!!
Ik vond het echt niet leuk om te lezen dat ie,mand had gewonnen toen ik fde reace eens opgenomen had!
mja wat kom je ook op een forum als je een wedstrijd opneemt en erna wil terugkijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Race zit nog maar in de 35e ronde van de 70
dan was hij beter terechtgekomen!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef sander89 het volgende:
Hij zou bijna over die betonnenmuur gevlogen zijn, ik wil niet weten wat er toen gebeurden![]()
Ik bedoelde een keer vorig seizoen....quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Race zit nog maar in de 35e ronde van de 70
Snap ik.. daarom vind ik je reactie ook iets wat overtrokken. We zitten nog niet eens op de helft van de race, vandaar.quote:
Yeah! Bij bewust zijn, niks gebroken, alleen een beetje pijn aan 't voetje!quote:
Zie je toch maar hoe veilig die auto's zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Yeah! Bij bewust zijn, niks gebroken, alleen een beetje pijn aan 't voetje!![]()
Ze raken elkaar niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |