Wat denk je zelf...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mijn moeder zegt dat nu Meike ook draait in bed, ik de klamboe er om weg moet halen, zou gevaarlijk zijn. is dat echt zo? het staat zo mooi met klamboe!
is dit nou nodig?quote:
Haha, ik zie het al helemaal voor me. Geweldig !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef Linda__ het volgende:
K-P! Mijn schoonouders hadden ook een tweeling (mijn man is er één van). Mijn schoonvader moest tijdens de lunch twee peuters helpen met de boterham, en de babies moesten ook nog een fles. (ze waren al wel wat groter dan jouw flensjes nu...) Hij heeft toen een stellage gemaakt die boven de wipstoeltjes kon: twee steunen en een dwarsplank erboven. In de dwarsplanken twee gaten, en in die gaten pasten precies twee flessen. Als dat allemaal goed opgesteld werd, dan konden de jongens handsfree drinken. We moeten nog altijd erg lachen omde foto's, maar het is eigenlijk wel een slimme oplossing.
Wel afwisselen hoor, de handsfree kindertjes
Begrijpelijk! Succes!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Borstvoeding en braaf kolven. Dubbele borstvoeding af en toe fysiek te zwaar. Dan kan ik ff de energie niet opbrengen. Met deze wonderfles kan ik 1 aan de borst vastklikken en de ander aan de hands free...hahahaha
Precies!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik denk dat ik niet teveel moet willen.
Nee,eigenlijk alleen op FOK!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik heb het al eens eerder ergens gevraagd, maar noem jij ze nou IRL ook 'de flensjes'? Just curious!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Nee,eigenlijk alleen op FOK!
IRL komt aap of apenkop aan bod....of Floor de dikop en Pien de driftkop
oh ik zou het vreselijk vinden als max een eigen kamertje hadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:36 schreef owlet het volgende:
Wij hebben vannacht wegens logee's weer een keer Ronja naast het bedIs het gek dat ik daar echt al naar uit kan kijken? Het is heerlijk om wat minder stil te hoeven doen op onze slaapkamer maar ik mis het toch een beetje dat ze niet meer naast me ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |