abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:27:13 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50491327
Oeh, dat is eng Linda.... Dan ben je toch ook heel erg blij dat je net dán binnen loopt...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:28:39 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50491381
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mijn moeder zegt dat nu Meike ook draait in bed, ik de klamboe er om weg moet halen, zou gevaarlijk zijn. is dat echt zo? het staat zo mooi met klamboe!
Wat denk je zelf...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50491468
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat denk je zelf...
is dit nou nodig?
Ik vraag het niet voor niks hoor

Kan ook overbezorgdheid zijn van mams
Kan me ook nog niet zo goed voorstellen hoe ze erin moet gaan hangen
maar ik moet er niet aan denken dat ze erin stikt
Dus ik haal hem weg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:34:58 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50491583
Ja sorry, ik bedoel het echt niet lullig verder, maar ik vond het een beetje domme vraag idd
Lijkt me overduidelijk hoe zo'n kindje zich in de klamboe kan draaien..toch!

Nofi
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50491585
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef Linda__ het volgende:
K-P! Mijn schoonouders hadden ook een tweeling (mijn man is er één van). Mijn schoonvader moest tijdens de lunch twee peuters helpen met de boterham, en de babies moesten ook nog een fles. (ze waren al wel wat groter dan jouw flensjes nu...) Hij heeft toen een stellage gemaakt die boven de wipstoeltjes kon: twee steunen en een dwarsplank erboven. In de dwarsplanken twee gaten, en in die gaten pasten precies twee flessen. Als dat allemaal goed opgesteld werd, dan konden de jongens handsfree drinken. We moeten nog altijd erg lachen omde foto's, maar het is eigenlijk wel een slimme oplossing.
Wel afwisselen hoor, de handsfree kindertjes
Haha, ik zie het al helemaal voor me. Geweldig !

Uiteraard moeten we wisselen met het hands free gebeuren. Pien en Floor hebben het de testronde goed doorstaan. Alleen Pien heeft nog niet genoeg zuigkracht, maar Floor al wel !!! Dus Floor heeft alleen gedronken en ik kon Pien rustig voeden. Echt een geweldige uitvinding !

Geeft de burger moed om vanaf as maandag de tweeling toko alleen te draaien
pi_50491621
Wij hebben vannacht wegens logee's weer een keer Ronja naast het bed Is het gek dat ik daar echt al naar uit kan kijken? Het is heerlijk om wat minder stil te hoeven doen op onze slaapkamer maar ik mis het toch een beetje dat ze niet meer naast me ligt...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:40:43 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50491781
Moonah, hij sliep niet zozeer slecht in, maar hij huilt 's avonds nogal flink, dus we haalden hem eruit, soms tot de laatste avondvoeding en ik vond dat hij weinig sliep (7:00 uur wakker tot 12:00 uur, dan 15:30 eruit, rond 17:00 een klein tukje en dan verder niet). Mijn verstand zei steeds harder hem er een keer doorheen te laten huilen, want moe was hij wel. En dit had al vlug resultaat. (ik ben er mede aan begonnen door de positieve verhalen hier). Niemand had er last van zoals het was, maar dit is beter.
En toen hij eenmaal vroeger sliep, vroeg ik me af waarom ik hem zou storen in de slaap voor die late voeding.
Het zal zo nu en dan nog wel anders gaan, maar ik weet nu dat hij het kan zo.

KP, misschien heb ik iets gemist, maar geef je geen bv meer? Of doe je dan 1 meisje bv en de ander de fles?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:49:50 #208
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50492062
ik heb de klamboe onder de poten van het ledikant geklemd staan. Tijn kan nog een heel klein stukje stof naar binnen trekken, zo klein dat ie daar niks mee kan. (zit er nog wel aan te denken om de kant waar ie open gaat iets van bevestiging te maken om de onderste rand van het ledikant zodat ie daar ook niet meer naar binnen kan trekken maar dat is er nog niet van gekomen)

Heb ook overal horren, maar evengoed nog genoeg muggen in huis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50492094
Borstvoeding en braaf kolven. Dubbele borstvoeding af en toe fysiek te zwaar. Dan kan ik ff de energie niet opbrengen. Met deze wonderfles kan ik 1 aan de borst vastklikken en de ander aan de hands free...hahahaha
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:53:20 #210
94046 PM-girl
pi_50492165
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Borstvoeding en braaf kolven. Dubbele borstvoeding af en toe fysiek te zwaar. Dan kan ik ff de energie niet opbrengen. Met deze wonderfles kan ik 1 aan de borst vastklikken en de ander aan de hands free...hahahaha
Begrijpelijk! Succes!
*
pi_50492359
ik heb de uiteinden van de klamboe vastgeknoopt, dus ze kan er nu niks mee eigenlijk
pi_50492384
het lijkt me gewoon helemaal vet zwaar met 2 baby's!!
hoe ervaar je het KP
Op zich heb je nog wel PC tijd of niet?
pi_50493055
De afgelopen 3 weken was vriendlief ook thuis, dat scheelt natuurlijk enorm. Het is fysiek af en toe pittig. Maar als ik dan ergens weer 2 uurtjes slaap, dan kom iktoch wel weer aardig de dag door.

Ik denk dat ik niet teveel moet willen. Flensjes eten geven, zelf eten, lekker wandelen, boodschapjes doen en verder is alles mooi meegenomen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar daar wil ik toch echt naar toe. Ik ben gewoon aan het leren dat het in huis rommelig is, niet alle was is klaar, de afwas staat overal etc etc. Meest belangrijke voor ogen houden, de rest komt wel.....

En de aandacht over 2 babies verdelen. Betekent gewoon niet teveel tutten en knuffelen, in een uurtje klaar zijn met de voeding en hup bed in...dat kan nu nog, ze slapen lekker veel
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:27:28 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50493307
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik denk dat ik niet teveel moet willen.
Precies!
Ik heb het al eens eerder ergens gevraagd, maar noem jij ze nou IRL ook 'de flensjes'? Just curious!

En PM, wat een ander slaapritme heeft Simon zeg! (anders dan Thies dus, maar dat snap je wel).
Slim om het eens te proberen, dat laten doorhuilen. Dan doorbreek je wel iets.
Thies is rond 7 uur wakker, 9.30 weer naar bed, tussen 10.30/11 uur weer wakker, 14 naar bed, rond 15.30 wakker, 19 naar bed. 23.30 laatste fles, maar die proberen we binnenkort ook te laten vervallen, soms wordt hij er wakker voor, soms moeten we hem wekken.
Maar Simon heeft dus 1 grote middagslaap. Dat is qua planning van je dag wel fijn lijkt me.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:06:42 #215
94046 PM-girl
pi_50494304
Ik heb nu wel de dinervoeding zeg maar (half zeven/zeven uur) telkens gerekt naar een uur of 8. Maar wie weet!

Ja en plannen is makkelijk, als je niks 's middags wil. Want soms wordt hij pas om half 5 wakker
*
pi_50496271
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:27 schreef Moonah het volgende:

[..]

Precies!
Ik heb het al eens eerder ergens gevraagd, maar noem jij ze nou IRL ook 'de flensjes'? Just curious!
Nee,eigenlijk alleen op FOK!

IRL komt aap of apenkop aan bod....of Floor de dikop en Pien de driftkop
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:32:47 #217
108648 cattie
lieve moeder
pi_50496963
KP, je moet idd niet te veel willen. 2 baby's is al hartstikke heftig en je moet zelf ook nog herstellen van de zwangerschap en de bevalling. Maar zo te horen lukt het allemaal goed bij jullie. Ik was trouwens ook wel even zenuwachtig voor de eerste dag met Ive alleen (en dan is hij maar alleen), maar het ging prima. Veel succes ermee en het komt wel goed allemaal.

Ive krijgt nu 1 flesvoeding per dag minder en nu eet hij 's avonds wel gewoon zijn groente! Hij eet al lekker met ons mee en hij lust eigenlijk alles wel! Ik ben helemaal blij.

Hij ligt nu in zijn bedje, leuke geluidjes te maken. Met zijn vingertjes overzijn lippen terwijl hij uitblaast.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:38:56 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50497189
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Nee,eigenlijk alleen op FOK!

IRL komt aap of apenkop aan bod....of Floor de dikop en Pien de driftkop
ach, ik noem Maud ook liefkozend mijn kleine spuugkipje

En Moonah, Maud heeft bijan hetzelfde slaapritme als Thies...hihi.
tussen 6 en 7 uur waker, half 9 slapen 10 uur wakker
half 1 slapen 3 uur wakker
half 5 dutje tot kwart over 5
half 7 naar boven en 7 uur naar bed.
dan ergens tussen half 10 en 11 uur laatste voeding (dit is afhankelijk van hoeveel ze bij mij drinkt)

Ze rust dus iets meer dan Thies. Maar dat komt denk ik ook omdat ze bij de oppas is. Dus veel invloeden om zichheen om te verwerken.
pi_50501434
Vandaag is Lis naar de kinderarts geweest in het ziekenhuis voor een extra controle ivm dat ruisje in haar hartje. Gelukkig was dat helemaal goed maar er zat wel wat slijm in haar longetjes.We moeten nu 6x per dag zoutoplossing druppelen. Dat schijnt te helpen. Gisteren kreeg ze 's middags koorts op het kdv maar dat is nu weer over en ze is heel vrolijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:12:32 #220
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50502733
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:36 schreef owlet het volgende:
Wij hebben vannacht wegens logee's weer een keer Ronja naast het bed Is het gek dat ik daar echt al naar uit kan kijken? Het is heerlijk om wat minder stil te hoeven doen op onze slaapkamer maar ik mis het toch een beetje dat ze niet meer naast me ligt...
oh ik zou het vreselijk vinden als max een eigen kamertje had erg eigenlijk he, maar ik ben het zo gewend op deze manier en zou het echt nog even niet anders willen gezellig om 's ochtends wakker gemaakt te worden enzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50507241
ik weet niet of het al genoemd is maar je hebt speciale klamboes voor ledikantjes en campingbedjes, echt alleen functioneel bedoeld en dus niet mooi maar vast handig soms bij prenatal kost eentje voor een campingbedje nu 8 euro.

Fijn dat het wel goed gaat met Lis, Snoopy!
pi_50512364
Zo te lezen slapen heel wat kindjes bij jullie op de kamer. Doe je dat voor de gezelligheid of ivm de voedingen ? Of is hij/zij gewoon "blijven liggen"na de (thuis) bevalling ??

Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken, volgens mij zou ik bij ieder geluid gaan kijken. Maar misschien wel je daar ook wel weer aan...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:15:20 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50512551
DIe van mij heet waterpokje op t moment!

Gaat wel wat beter weer hier, ze drinkt weer 'redelijk' in mijn ogen. Maar wel nog steeds met veel moeite. Gisteravond anderhalf uur over een voeding van 150 ml gedaan.... maar hij ging erin!!

Julia slaapt ook hier op de kamer, ook omdat wij op zolder slapen en de kamers beneden wat minder goed te horen zijn. Nu ze wat groter wordt wil ik binnenkort wel die kamer in orde gemaakt hebben, maar nu vond ik het fijn haar zo dichtbij te hebben, kon overal op reageren, ze was zó zielig en moest natuurlijk ook extra vocht binnenkrijgen. Dat was gewoon nogal belangrijk!
Maar als het gewoon goed gaat met je kindje is het vaak lekkerder om een eigen kamertje voor ze te hebben als ze wat groter worden. Ik kan nu vaak (ook overdag) niet veel doen in onze kamer omdat ze ligt te slapen en snel wakker wordt, en dat is soms gewoon erg onhandig.
pi_50512641
Lis slaapt ook bij ons op de kamer. We hebben op het moment geen extra kamertje. En haar bij Morris leggen leek ons ook geen goed idee. Ze ligt wel aardig afgeschermd met een klamboe om haar ledikantje. In ons nieuwe huis krijgt ze wel een eigen kamer. Dat is begin volgend jaar klaar.

Hee, ik lees nu dat het wat beter gaan met drinken Suzanna! Gelukkig maar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50513178
Sarah heeft de eerste nacht bij ons geslapen, maar ik was gebroken! Van elk geluidje en elk zuchtje schrok ik.. De volgende ochtend was ik kapot. Overdag sliep ze weleens bij me in de kraamkamer, maar verder lag ze in dr eigen bedje!

aaahh.. Julia de waterpokken, gelukkig gaat het al weer 'iets' beter!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')