Hahaha ja zoiets idd, gewoon terug sturen met "papa" doorgestreept en "juffie" er voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Linda__ het volgende:
![]()
Vond ik ook Vivi. Er zit dus een potje bij met vergeet-me-niet-zaadjes. Ik krijg er echt een beetje een
'gescheiden-papa-die-zich-niet-aan-bezoekregeling-houdt' gevoel bij...
hoe kan ie Eva nou vergeten. Hij aanbidt de grond waarop ze tijgert
![]()
![]()
Dat vind ik nu ook altijd! En in het echt ziet Julia er nog erger gespikkeld uit dan op de fotoquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Vivi het volgende:
In het echt was het nog schetiger, foto's doen vaak toch de schattigheidsfactor teniet, vind ik
Ja moet je doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef Vivi het volgende:
Wat raar toch dat ze d'r flesje steeds wegduwtKonden ze maar praten he!! daarom ga ik zsm aan de gang met die babygebaren!
Mikael heeft eigenlijk altijd goed gegeten dus ik dacht misschien door de warmte enzo. Ga hem ook niet dwingen want dan word het denk ik alleen maar erger. Zit er alleen klein beetje mee dat hij nu eindelijk een beetje op gewicht is maar dat ie dat nu weer kwijt gaat raken. Tis al niks en als ie dan ook nog niks eet dan word het helemaal niet wat. Maar denk dat het gewoon komt omdat ie nu zoveel dinkt want dat vult natuurlijk ook de maag. Maar met dit weer heb ik liever dat ie veel dinkt omdat ie ook heel veel zweetquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef owlet het volgende:
Dag Anna![]()
Nicole, volgens mij is het heel normaal dat kinderen periodes hebben waarin ze minder tot niets eten. Gewoon aan blijven bieden, er geen strijd maken en je geen zorgen maken. Als hij verder gezond is dan zal hij niet verhongeren, ze hebben eigenlijk nog maar weinig nodig.
Ronja eet nu de laatste dagen heel veel, vorige week weer bijna niets. Ik zou niet weten waar het aan ligt, behalve dan dat we wat minder aandacht zijn gaan besteden aan driftige buien. Ze kan nogal gillen tijdens het eten omdat ze dan perse ons eten wil. Nu negeren we dat en dan kiest ze eieren voor haar geld en eet ze ook haar groente met smaak.
Hey Moonahquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Moonah het volgende:
Viefke, ik lag vannacht wakker en toen moest ik aan jullie denken.
Wat voor slaaptraining doe je?
Ik heb steeds maar het idee, op basis van jouw posts, maar mogelijk ook mijn eigen interpretatie (of projectie), dat hij overdag ook zo lang aan een stuk wakker is. Weet je, toen wij bij jou waren was Thies ook heel lang wakker. Wel 5 uur (en toen was hij een maand of 4/5). Daarna was hij strontvervelend. Ik dacht dat hij honger had. Pas later, toen hij een normaal slaappatroon had, besefte ik dat hij gewoon oververmoeid was... kinderen van die leeftidj slapen (gemiddeld...) 2 uur en zijn dan weer 2 uur wakker. Toen ik dat doorhad ging het stukken beter met Thies en het (in)slapen. Kan het zo zijn dat dat bij Dean ook zo is?
En Thies heeft ook een (klein) poosje zo veel eten gehad. Maar dat bleek een gewoonte te zijn. Ik heb het langzaamaan geminderd en hij heeft nog steeds geen honger.
En Suzanna, ik weet niets anders te zeggen dan maar weer sterkte...
Linda, wat lijkt me dat rot zeg, als je je kind daar achter moet laten. Bah.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef Lois het volgende:
Ah Dean![]()
ontroerend kwetsbaar zo Vivi, heel mooi
Ach, sliep Simon ook zo lastig in? Dat was me ontgaan. Fijn dat het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Hier doen we nu 's avonds de negeer modus aan, 1e dag 3 kwartier huilen - slapen. 2e dag - kwartier - slapen en gisteren 5 minuutjes huilen - slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |