abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 22:50:04 #151
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50430843
Wat eet Dean al veel zeg Wij mogen blij zijn als Milo 5 x 180 cc drinkt op een dag.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:55:44 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431112
yep, hij eet en drinkt best veel vind ik, maar hij is keurig op gewicht dus tja, ik laat het maar zo..als ie honger of dorst heeft dan geef ik hem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50431249
Als Milo lekker op zijn buik slaapt, zou ik het idd zo laten Slaapmeisje. Eva draait ook vaak op haar buik, maar wordt daar heel chagrijnig van omdat ze dan meestal vast komt te liggen tegen de rand van haar bed ofzo. Dus ik leg haar in een slaapzakje en stop haar strak in.

PM-girl, ik maak er maar geen werk van, omdat het maar tijdelijk, en maar voor 1 dag is. Eva lijkt het prima te vinden (behalve dat ze de dag erna moe is), ík erger me vooral. We kaarten het overigens wel mondeling en in haar schriftje aan (bijvoorbeeld de keer dat ze een voeding te weinig heeft gehad, had ik die al genoemd? ). Kozakken, het is de Castagnet. Een heule grote! Ik geloof dat ik toch liever een kleinschalige heb, zoals ons 'eigen' kdv.
Eva en Maria
pi_50431275
Inderdaad veel Quinten drinkt vier keer per dag, geen idee hoe veel Als hij een fles krijgt, gaat er 180 ml in en dat drinkt hij makkelijk weg.

Slaapmeisje, bij Dylan vond ik het ook wat eng toen Dylan op zijn buik draaide. Ook omdat hij het eigenlijk helemaal niet leuk vond en dan hard ging huilen. Maar Quinten draait nu ook op zijn buik en gaat dan gewoon lekker liggen slapen. Alleen zijn arm haalt hij nog niet onder zijn buik vandaan, waardoor de bloedtoevoer wordt afgekneld en zijn arm een beetje verkleurt Die leg ik dus altijd maar even voor hem naast zijn lichaam
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:02:44 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431407
Linda, wat een raar vaderdagcadeau van het KDV!!!!
pi_50431615

Vond ik ook Vivi. Er zit dus een potje bij met vergeet-me-niet-zaadjes. Ik krijg er echt een beetje een
'gescheiden-papa-die-zich-niet-aan-bezoekregeling-houdt' gevoel bij...
hoe kan ie Eva nou vergeten . Hij aanbidt de grond waarop ze tijgert
Eva en Maria
pi_50431674
Eva moet toch juist papa niet vergeten met vaderdag?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:09:26 #158
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50431733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef Linda__ het volgende:

Vond ik ook Vivi. Er zit dus een potje bij met vergeet-me-niet-zaadjes. Ik krijg er echt een beetje een
'gescheiden-papa-die-zich-niet-aan-bezoekregeling-houdt' gevoel bij...
hoe kan ie Eva nou vergeten . Hij aanbidt de grond waarop ze tijgert
Hahaha ja zoiets idd, gewoon terug sturen met "papa" doorgestreept en "juffie" er voor in de plaats zetten
pi_50431798
Goed idee! Ik zat al te denken over een afscheidscadeau maar had ook al besloten dat ik dáár niet aan begin
Eva en Maria
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:14:16 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50431969
klinkt allemaal raar idd, Linda (ik heb trouwens voor moederdag ook ooit een beschilderd bloempotje gekregen met zaadjes erbij. weet alleen niet wat er uit moest komen.. Mijn niet zo groene vingers hebben ze nooit tot bloemen weten te brengen )

Wat eet Dean veel idd!
Tijn was vandaag naar het kdv en heeft dan 3 flessen van 140 ml. mee. Vanmorgen voordat ie heenging heeft ie bij mij gedronken en voor dat hij naar bed ging bij mij gedronken en een flesje van 100ml. En met een beetje mazzel haalt ie 't daar op tot een uur of 7 morgenochtend.
(en hij stijgt alle curves uit met lengte en gewicht, hoewel dat volgende keer wel minder zal zijn denk ik)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50439501
Jemig Linda, daar zou ik ook niet blij van worden. Gelukkig zijn jullie er over niet al te lange tijd van af.
Ik heb hier echt te lang niet goed bijgelezen om verder iets zinnigs te kunnen zeggen geloof ik
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:33:08 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441385
Gaat helaas nog helemaal niet goed met Julia, maar dat komt ook wel door de waterpokken hoor. Vorige week dronk ze héél slecht maar was ze een stuk vrolijker dan nu...
Ze heeft een beetje diarree/dunne ontlasting van de Nutramigen, hoort dat erbij? of hoort dat bij de waterpokken? Hopelijk weet iemand dat.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:38:49 #163
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50441548
Andere voeding kan er toe leiden dat de darmen even moeten wennen. Mijn eerste gevoel is dus de nutramigen. Maar, weet het dus niet helemaal zeker....
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:40:29 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_50441594
Pfff Linda, dat is echt balen.
(Maar goed, daar werkt vriendinnetjelief toch niet, dus hoef ik haar ook niet op d'r donder te geven )
Maar raar vind ik het zeker.
Juist omdat je verwacht dat ze gewoon heel zorgvuldig met je kleintje omgaan.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:42:36 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50441659
Suzanna, mijn jongste had ook al vroeg de waterpokken, en idd net zo erg als Julia. Ik zag dat er ook pokjes in haar mond zitten, dat was hier ook zo, en dus heel beroerd drinken idd. Geen idee of die diarree van de andere voeding komt, maar als ze zo beroerd zijn zijn de darmpjes al gauw van slag, denk ik.

Een zemelenbadje scheelde hier wel veel tegen de jeuk! En er is spul van VSM, hielp ook wel.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:51:45 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441934
Dat spul hebben we idd. Helpt een beetje, ze heeft nog steeds véél jeuk hoor. Veel meer dan Noa en Emma. Maar ja, die hebben er dan ook drieduizend minder...
Zemelenbadje heb ik in huis, ga ik straks dan eens doen als Emma in bed ligt.

Ja, misschien zijn de darmpjes zowiezo gewoon van slag. Ze heeft ook een aantal dagen zowat alleen diksap gedronken en nu krijgt ze weer melk, kan het ook van komen natuurlijk.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:54:14 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50442038
Het beste is om zemelen in een washandje te doen, en dat in het badje te laten drijven. Als ze eruit gaan washandje over haar uitknijpen en op laten drogen. Niet afdrogen dus. Werkt als een tierelier, echt.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:49:09 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50452943
Die heb ik niet in huis, alleen badschuim 'zemelenbadje' ... jammer. Heb nu helaas niet de gelegenheid om nog te gaan halen, maar vraag het straks wel aan m'n man of hij het op de weg naar huis meeneemt.

Ik vind het zó raar, als ik Julia de fles geef is ze echt hongerig, maar vervolgens drinkt ze nog maar 50/60 ml elke keer! En dat toch om de zoveel uur...dus niet elk uur ofzo. Dat is toch veel te weinig...
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:52:07 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50453069
Dat is zeker te weinig. Welke speen heb je erop zitten. Ik merkte bij Maud dat ze dus heel snel toe was aan een grotere speen / meer gaatjes.

Kan me nl voorstellen dat ze sowieso erg moe is van ziek zijn en te weinig voeding dus geen moeite moet/ kan doen om te zuigen. Het zou als het ware naar binnen moeten stromen en dat ze dan alleen maar hoeft te slikken.

Als het echt niet anders gaat zou ik proberen om eventueel met een spuitje bij te geven. Dus evt. naast de speen van de fles erbij stoppen. Heb je wel even een beetje tijd voor nodig en dat is iets dat bij jou niet echt in overvloed aanwezig is
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:49 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453286
En zo lag ie gisteren te slapen...eindelijk

donderdag 14 juni 2007 @ 15:59:40 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50453351
Oh, Vivi, dan smelt je uiteindelijk wel weer, ondanks de eerdere behoefte aan behang

Wat een droppie is het. En die knuistje
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:01:43 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453426
Het was wel een Kodak-momentje ja (in mijn geval dan Sony, maar goed )
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:01:47 #173
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50453429
Aaaah Dean ... Viv, wat een ontzettend ontroerend schattig plaatje... ooooh wat lief... (maar ja, ben dan ook een beetje Dean-fan hoor, tis zo'n leuk jochie )

Chaca, daar heb je wel gelijk in. Dat van het spuitje vind ik wel een idee, iemand anders (ik geloof Vicky) gaf me op msn ook die tip. Maar zelfs als ik de melk naar binnen spuit met de fles (in de speen knijp) dan laat ze het vaak uit dr mondje lopen en wordt boos als ik het blijf doen. Ze duwt dan echt met volle kracht alles weg (behalve haar speentje ...) dus dan krijg ik er zowat niets in.
Maar ik ga eens een 'makkelijkere' speen proberen, heb nu nr. 2 en nr. 3 heb ik ook nog wel liggen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:04:07 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50453506
In het echt was het nog schetiger, foto's doen vaak toch de schattigheidsfactor teniet, vind ik

Maar Suuz, tis er wel een he, die dochter van jou..

Misschien wordt ze gewoon een heeeeeele makkelijke puber!
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:48:31 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50455501
laten we het hopen...
Nee hoor, kan me niet schelen eigenlijk. Op dit moment ... als ze een moeilijke puber is zal ik wel anders piepen...

Pfft, ik probeerde net weer het flesje te geven, drinkt ze een paar slokjes en duwt hem dan uit haar mondje met haar tong, en duwt hem dan nog verder weg met dr handjes... wat is dat toch met haar, ik vind het zó vreemd. Sta bijna op het punt om weer de 'gewone' voeding te proberen, misschien drinkt ze daar wél genoeg van... (ze lijkt dit echt supersmerig te vinden)
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Vivi het volgende:
In het echt was het nog schetiger, foto's doen vaak toch de schattigheidsfactor teniet, vind ik
Dat vind ik nu ook altijd! En in het echt ziet Julia er nog erger gespikkeld uit dan op de foto ... maar ze lijkt er nu wel minder last van te hebben, gelukkig maar want het was echt superzielig. Ik heb haar eigenlijk een tijdje gedrugged...elke keer een paracetamol als tie uitgewerkt was. Anders trok ze het echt niet.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:52:11 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50455653
Wat raar toch dat ze d'r flesje steeds wegduwt Konden ze maar praten he!! daarom ga ik zsm aan de gang met die babygebaren!
  Jubileum moderator donderdag 14 juni 2007 @ 19:04:33 #177
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50460073
Ah Dean ontroerend kwetsbaar zo Vivi, heel mooi
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:17:28 #178
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50460584
Ik denk echt dat ze pijn heeft Suzanna, van die pokjes in haar mondje. Bijspuiten heb ik toen idd ook een paar dagen moeten doen.

Dean .
pi_50460658
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef Vivi het volgende:
Wat raar toch dat ze d'r flesje steeds wegduwt Konden ze maar praten he!! daarom ga ik zsm aan de gang met die babygebaren!
Ja moet je doen Soms is het zo makkelijk

Maar is het normaal dat kinderen van bijna 10,5 maand mnder eten? Mikael geeft steeds aan dat ie geen eten meer wil. Brood niet, warm eten niet, fruit niet, gewooon niks niet. Drinken doet ie nog wel genoeg dus druk kan ik me er niet druk om maken. Was gewoon ff nieuwsgierig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:19:56 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50460664
Viefke, ik lag vannacht wakker en toen moest ik aan jullie denken.
Wat voor slaaptraining doe je?
Ik heb steeds maar het idee, op basis van jouw posts, maar mogelijk ook mijn eigen interpretatie (of projectie), dat hij overdag ook zo lang aan een stuk wakker is. Weet je, toen wij bij jou waren was Thies ook heel lang wakker. Wel 5 uur (en toen was hij een maand of 4/5). Daarna was hij strontvervelend. Ik dacht dat hij honger had. Pas later, toen hij een normaal slaappatroon had, besefte ik dat hij gewoon oververmoeid was... kinderen van die leeftidj slapen (gemiddeld...) 2 uur en zijn dan weer 2 uur wakker. Toen ik dat doorhad ging het stukken beter met Thies en het (in)slapen. Kan het zo zijn dat dat bij Dean ook zo is?
En Thies heeft ook een (klein) poosje zo veel eten gehad. Maar dat bleek een gewoonte te zijn. Ik heb het langzaamaan geminderd en hij heeft nog steeds geen honger.

En Suzanna, ik weet niets anders te zeggen dan maar weer sterkte...

Linda, wat lijkt me dat rot zeg, als je je kind daar achter moet laten. Bah.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50462887
Ik merk dat de meiden wat langer wakker zijn na een voeding. Beetje huilerig.jammeren etc.Is dat "normaal"met 4 weken? Of hebben we te maken met een off day ?
pi_50463801
Ow Moonah, ik vind het niet rot hoor, het is hoogstens irritant. Nog maar een paar weekjes wel weer leuk, in het schriftje stond dat Eva in de gang had gezeten. Dus we hebben haar maar even ernstig toegesproken wat ze uitgespookt had . De gang is daar een speelhoekje . En ze had in haar wipstoeltje naast een 'Evy' gezeten en gezellig gebept.

Oei K-P, ik ben dat soort dingen allang weer vergeten. Maar ik denk altijd gelijk: sprongetje, regeldagen, fase... Meestal viel voor mij een week later ofzo het kwartje: hé, het ging lastig, en nu gaat het anders en makkelijker....
Eva en Maria
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:00:52 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50464179
Ik heb geen tijd om bij te lezen, maar wil jullie namens Anna even vertellen dat we op vakantie gaan. Na afloopt vertelt ze wel weer wat ze allemaal heeft meegemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:02:02 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50464215
Fijne vakantie, Anna en de rest!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:16:48 #185
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50464813
Veel plezier Anna. Ben benieuwd naar je verhaal.
pi_50465797
Dag Anna

Nicole, volgens mij is het heel normaal dat kinderen periodes hebben waarin ze minder tot niets eten. Gewoon aan blijven bieden, er geen strijd maken en je geen zorgen maken. Als hij verder gezond is dan zal hij niet verhongeren, ze hebben eigenlijk nog maar weinig nodig.

Ronja eet nu de laatste dagen heel veel, vorige week weer bijna niets. Ik zou niet weten waar het aan ligt, behalve dan dat we wat minder aandacht zijn gaan besteden aan driftige buien. Ze kan nogal gillen tijdens het eten omdat ze dan perse ons eten wil. Nu negeren we dat en dan kiest ze eieren voor haar geld en eet ze ook haar groente met smaak.
pi_50466024
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef owlet het volgende:
Dag Anna

Nicole, volgens mij is het heel normaal dat kinderen periodes hebben waarin ze minder tot niets eten. Gewoon aan blijven bieden, er geen strijd maken en je geen zorgen maken. Als hij verder gezond is dan zal hij niet verhongeren, ze hebben eigenlijk nog maar weinig nodig.

Ronja eet nu de laatste dagen heel veel, vorige week weer bijna niets. Ik zou niet weten waar het aan ligt, behalve dan dat we wat minder aandacht zijn gaan besteden aan driftige buien. Ze kan nogal gillen tijdens het eten omdat ze dan perse ons eten wil. Nu negeren we dat en dan kiest ze eieren voor haar geld en eet ze ook haar groente met smaak.
Mikael heeft eigenlijk altijd goed gegeten dus ik dacht misschien door de warmte enzo. Ga hem ook niet dwingen want dan word het denk ik alleen maar erger. Zit er alleen klein beetje mee dat hij nu eindelijk een beetje op gewicht is maar dat ie dat nu weer kwijt gaat raken. Tis al niks en als ie dan ook nog niks eet dan word het helemaal niet wat. Maar denk dat het gewoon komt omdat ie nu zoveel dinkt want dat vult natuurlijk ook de maag. Maar met dit weer heb ik liever dat ie veel dinkt omdat ie ook heel veel zweet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:27:52 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50467782
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Moonah het volgende:
Viefke, ik lag vannacht wakker en toen moest ik aan jullie denken.
Wat voor slaaptraining doe je?
Ik heb steeds maar het idee, op basis van jouw posts, maar mogelijk ook mijn eigen interpretatie (of projectie), dat hij overdag ook zo lang aan een stuk wakker is. Weet je, toen wij bij jou waren was Thies ook heel lang wakker. Wel 5 uur (en toen was hij een maand of 4/5). Daarna was hij strontvervelend. Ik dacht dat hij honger had. Pas later, toen hij een normaal slaappatroon had, besefte ik dat hij gewoon oververmoeid was... kinderen van die leeftidj slapen (gemiddeld...) 2 uur en zijn dan weer 2 uur wakker. Toen ik dat doorhad ging het stukken beter met Thies en het (in)slapen. Kan het zo zijn dat dat bij Dean ook zo is?
En Thies heeft ook een (klein) poosje zo veel eten gehad. Maar dat bleek een gewoonte te zijn. Ik heb het langzaamaan geminderd en hij heeft nog steeds geen honger.

En Suzanna, ik weet niets anders te zeggen dan maar weer sterkte...

Linda, wat lijkt me dat rot zeg, als je je kind daar achter moet laten. Bah.
Hey Moonah wat lief zeg dat je aan me (ons) dacht!

Ik doe die training van 15, 10, 5 minuten zeg maar...het werkt best aardig geloof ik!
Tevens heb ik nu een heel duidelijk slaapritueel 's avonds met knuffeltjes gedag zeggen en kusjes geven en voorlezen ( de eerste dagen door het gebrul heen maar ja )

Misschien heb je wel gelijk, ik zal er eens op letten en proberen hem overdag toch wat vaker in zijn bedje te leggen, maar hij lijkt helemaal niet moe dat is het rare....maar ik ga het gewoon proberen, baat het niet...thanks voor het meedenken beeb!
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:30:48 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50467959
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef Lois het volgende:
Ah Dean ontroerend kwetsbaar zo Vivi, heel mooi
pi_50481191
Wij lezen Eva ook elke avond voor. Elke keer hetzelfde boekje (Nijntje in de speeltuin) want die vindt ze leuk. op een dag zei vader Pluis: zeg Nijn, zullen we naar de speeltuin toe? Hoihoi zei Nijn, wat fijn! Ze begint tegenwoordig enthousiast te meppen op het boekje, glimmende oogjes . En naderhand mag ze ff op een hoekje van het boekje kauwen. Ze vindt het erg leuk dus. (de andere 20 boeken die ze heeft komen later wel )

Anna (en Yppy en Jarno): Geniet ervan!
Eva en Maria
pi_50481201
Memmel, mooi dat ze nu minder knoeit!! Het is ook zo'n mooi flesje....die wil je gewoon helemaal leeg drinken!!

Hier zijn we inmiddels van het kleine naar de grote variant van de s fles (nog steeds roze!! kreeg al een keer een opmerking of we haar yogho geven haha...."ja en op zijn tijd een stuk chocola")
Gaat zo hard met Meike, ze doet niks anders als de hele dag babbelen en gillen (en slapen)
Vanmo werd ik wakker van een kwebbeltante om 9.30uur, kwebbelen ging over in gillen, nog harder gillen....en toen ik naar haar toe ging lag ze op haar buik in bed! In de slaapzak nog wel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50481461
Manny gaat zometeen naar het "Twinkeltje". Je raadt het al...een winkel voor meerlingen. Daar kan je hands free flessen kopen. Slang zit aan fles (waar normaal speen zit)...uiteinde slang zit speen. Speen in mond en hopelijk niets meer aan doen... Hopelijk gaat het tegelijkertijd voeden dan makkelijker. Floor aan de hands free en Pien van mij de fles.

Vanaf as maandag ben ik alleen met de flensjes (manny moet weer aan het werk), dus we moeten een beetje zoeken naar crea oplossingen om het voeden zo eenvoudig mogelijk te houden.

Foto's volgen uiteraard
pi_50482933
K-P! Mijn schoonouders hadden ook een tweeling (mijn man is er één van). Mijn schoonvader moest tijdens de lunch twee peuters helpen met de boterham, en de babies moesten ook nog een fles. (ze waren al wel wat groter dan jouw flensjes nu...) Hij heeft toen een stellage gemaakt die boven de wipstoeltjes kon: twee steunen en een dwarsplank erboven. In de dwarsplanken twee gaten, en in die gaten pasten precies twee flessen. Als dat allemaal goed opgesteld werd, dan konden de jongens handsfree drinken. We moeten nog altijd erg lachen omde foto's, maar het is eigenlijk wel een slimme oplossing.
Wel afwisselen hoor, de handsfree kindertjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Linda__ op 15-06-2007 13:14:01 ]
Eva en Maria
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:39:53 #194
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50485070
Jeetje inderdaad KP, succes ermee!!

Linda, gelukkig maak je je niet zo druk om het kdv!

Vivi, wat een lieve lieve foto!!!

Hier doen we nu 's avonds de negeer modus aan, 1e dag 3 kwartier huilen - slapen. 2e dag - kwartier - slapen en gisteren 5 minuutjes huilen - slapen! Daarbij slaapt hij als een os voor en tijdens de late avondvoeding, dus zijn we aan het proberen wat hij zonder doet (20:00 nu de laatste) en dat gaat ook goed).
Ik probeer nu tussen elke 2 voedingen in wat water te geven met de rietjesbeker, want anders lijken me 4 voedingen wat weinig om de dorst te lessen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50490626
mijn moeder zegt dat nu Meike ook draait in bed, ik de klamboe er om weg moet halen, zou gevaarlijk zijn. is dat echt zo? het staat zo mooi met klamboe!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:10:58 #196
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50490742
Ik zou wel je moeders advies opvolgen Karin..
Als ze zich erin draaien en stikken.. brrrr
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:18:17 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50491026
Ik heb als Maud naar bed gaat de klamboe open. En als ze slaapt dan maak ik hem dicht. Nu kan ze er maar van 1 kant bij (andere kant wordt afgeschermd door hemeltje) en die krijgt ze niet in bed getrokken, maar toch.
pi_50491154
Fijn dat het lijkt te werken PM! Ik zou zeker water tussendoor geven als je dan geen BV wilt geven. Als Simon door het water minder aan de borst gaat drinken kan je altijd nog het water vervangen door BV.

Een klamboe lijkt me ook doodeng! ook bij een kindje dat nog niet kan draaien trouwens
pi_50491248
Eva heeft een hemeltje dat best lang is, en we hangen die nu echt achter het hoofdbord, zodat ze er niet meer bij kan. Ik heb haar wel eens in een onbewaakt ogenblik gevonden toen ze zich al redelijk in dat ding gedraaid had Als je het tegen de muggen doet, een hor!
Eva en Maria
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:26:04 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50491293
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef PM-girl het volgende:
Hier doen we nu 's avonds de negeer modus aan, 1e dag 3 kwartier huilen - slapen. 2e dag - kwartier - slapen en gisteren 5 minuutjes huilen - slapen!
Ach, sliep Simon ook zo lastig in? Dat was me ontgaan. Fijn dat het nu beter gaat.
Thies slaapt tegenwoordig super! Heel soms een klein mopperhuiltje, maar that's it! Dat had ik een maand of 3 geleden niet durven dromen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')