hier ook niet! helaasquote:Op zondag 10 juni 2007 16:49 schreef Wokkel het volgende:
Ik krijg geen geluid?
TS is wellicht 9?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:47 schreef HuHu het volgende:
Lekkere wijven... d'r staat momenteel een meisje van 8 voor de cam.
Had dit topic dan over een kwartier geopendquote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef RandomJaguar het volgende:
Iedere 8 uur mag er een kwartier pauze gehouden worden, komt er een masseuse en dergelijke. Vandaar dat er nu eventjes niets te zien is.
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Dragoljub het volgende:
Er staan een tweetal mongooltjes voor de camera. Leuk he, een camera. Sjonge jonge.
Gaat het verder een beetje met je?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Dragoljub het volgende:
LOL! Moet je die dansende koe achterin zien.
Ik kan doorsnee cafeetjes niet uitstaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat het verder een beetje met je?
Het is toch gewoon een doorsnee cafeetje zoals er duizenden zijn in Nederland?
quote:Het doel van DJ DOLPHIN is minimaal 100 uur draaien, waarbij de opbrengst uit premie’s & sponsoring ten goede zal komen aan stichting de opkikker & dance 4 life.
Zou die ook een Seabert_rmx_extended_edition_part_1.mp3 hebben ?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
hebben jullie ook een iets schokkerig beeld?
Confirmed.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
hebben jullie ook een iets schokkerig beeld?
Op zaterdag 9 juni aanstaande zal “DJ DOLPHIN” in Nelly’s Cafe te Obdam zijn aanval op het wereld uur record dj draaien starten, de aanvang is 17:00 uur.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Waar staat die kroeg.
Tot komende woensdag non stop drinken!
MAar is wel lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Biogarde het volgende:
Die blonde met dat streepjestruitje maakt pijpbewegingen![]()
TS ga is met een blaadje van fok! voor de cam staan?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef RandomJaguar het volgende:
DJ Dolphin is momenteel bezig met een recordpoging voor het Guiness World Book of Records.
Hij gaat proberen 100 uur achter elkaar te draaien in een cafe bij mij in het dorp.
De poging is gisteren om 17.00 uur gestart en de 100 uur is woensdagavond bereikt. De kroeg is deze dagen 24 uur per dag geopend. De hele recordpoging is live te volgen via webcam.
Lekkere wijven kijken ->> mms://media.djdolphin.nl/dolphin
Vanavond! Dan ga ik weer effe heen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
TS ga is met een blaadje van fok! voor de cam staan?
Vanavond heb ik kermis.. maar ik zag net ook al een gast met een blaadje..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef RandomJaguar het volgende:
[..]
Vanavond! Dan ga ik weer effe heen!
Achter de cam is mijn wilde gokquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Roltrapfee het volgende:
Waar staat die knaap dan? Ik zie alleen niet-dj's.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:47 schreef HuHu het volgende:
Lekkere wijven... d'r staat momenteel een meisje van 8 voor de cam.
Postadres:quote:
Ja weet ikquote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Postadres:
Nelly's café
Dorpsstraat 152
1713 HM Obdam
Telefoon:
0226-453150
Mail adres:
info@nellyscafe.nl
Hij moet gewoon wat Dance/Trance gaan draaien, maar dan wel als een echte DJquote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef classpc het volgende:
Die gozert moet gewoon met z'n vingertjes van de volumeschuif afblijven. Het klinkt zo voor geen meter
"Maaaag ik je handteekening?"quote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef classpc het volgende:
Wel humor dat je kunt horen wat ze zeggen als er mensen met DJ Dolphin (of wie er ook achter de cam zit) praten
Wanneer kom je weer eens op msn?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef Tha_T het volgende:
Die chick op de achtergrond zou ik doen. En dan niet die dikke
Als het nou goeie trance was van old to new, dan had ik het zeker wel vol gehoudenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:29 schreef classpc het volgende:
Ik zou het niet kunnen volhouden om 100 uur lang naar hem te moeten luisteren
Ow, dat account gebruik ik echt al lang niet meerquote:
Die jaquote:
Ik doe het ook in etappes van zo'n 20 minuten per keerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:29 schreef classpc het volgende:
Ik zou het niet kunnen volhouden om 100 uur lang naar hem te moeten luisteren
Ik dacht je hebt me geblockt net als zunsjeezerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ow, dat account gebruik ik echt al lang niet meer. Zal zo eens kijken of ik de wachtwoorden nog weet
Nee gekquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt me geblockt net als zunsjeezer
istie weer xDquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef weasel85 het volgende:
omg.. zo'n gozer steekt middelvinger op en loopt als een mietje weg xD
Jammer, gaat iemand anders nu draaien of? en doet de camera het nog wel?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef RandomJaguar het volgende:
Voor de duidelijkheid:
de record-poging is afgebroken om 9 uur, na 52 uur.
DJ-Dolphin reageerde totaal nergens meer op, vergat zn cd's aan te zetten en herkende zijn zus en moeder niet meer.
Op verzoek van ma Dolphin is de recordpoging afgebroken.
Geen grap
Wat een pussy is het ook he. En maar roepen dat het goed gingquote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef RandomJaguar het volgende:
Voor de duidelijkheid:
DJ-Dolphin reageerde totaal nergens meer op, vergat zn cd's aan te zetten en herkende zijn zus en moeder niet meer.
Geen grap
Na 52 uur al? Wat een watjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef RandomJaguar het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Geen grap
Eeeh, 52 uur.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef JohnFoK het volgende:
9 uur is toch niks.
Nee hoor, is nog uit 2007quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:53 schreef GizartFRL het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een oud topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |