Dat 'wereldwijd gepantenteerd' zit er nog steeds in.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Was die eerste reclame niet een beetje anders? Misschien beweerden ze daar dingen in die ze niet meer mogen zeggen.. Als ze dat eruit knippen mogen ze in principe gewoon weer reclame maken.. De RCC kan een product niet weigeren, wel de manier waarop het wordt aangeprezen..
Ik vroeg me al af wat dat voor scheve duitse taal wasquote:Op zondag 10 juni 2007 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
RTL is een Luxemburgse zender daarom mogen ze toch veel meer!? Reclame bij Formule 1 bv. itt. tot SBS (En wie niet gelooft dat RTL een Luxemburgsche zender is: Letzeburgisches Nieuws, iedere ochtend om half vijf ofzo.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef andre347 het volgende:
Ik heb ook zo'n ding hoorwerkt erg goed, want ik bevind me nu in een magnetisch veld
RTL zendt uit vanuit Luxemburg volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:48 schreef Hyperdude het volgende:
RTL is een Luxemburgse zender daarom mogen ze toch veel meer!? Reclame bij Formule 1 bv. itt. tot SBS (En wie niet gelooft dat RTL een Luxemburgsche zender is: Letzeburgisches Nieuws, iedere ochtend om 5.29.Nog steeds jammer dat RTL Hei Elei er niet meer is.
![]()
Kijk maar uit nu loopt er ook magnetische flux door je heenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef andre347 het volgende:
Ik heb ook zo'n ding hoorwerkt erg goed, want ik bevind me nu in een magnetisch veld
ja check meteox.. is niet zo gekquote:
Wie wel, kun je een nieuwe tv gaan kopenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik wil zo'n vadsige zeug niet op mn tv![]()
of dat slakkenslijmquote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Kutproduct inderdaad die biostabiel.
Maar die fresh air globe..Damn hoe dom ben je als je zoiets koopt.
Het mooiste vind ik als hij zo voor gaat doen hoe dat ding werkt. Dan beweegd hij zijn hand zo heen en weer en die biostabiel draait mee. Kijk naar hou hij zijn hand houd, het is zo duidelijk dat hij daar iets van een magneet of stukje metaal in heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef .punt. het volgende:
gelukkig maar,
anders zou er toch weer een stukje oerhollandsche comedie van de buis verdwijnen
Dat ding reageerd toch op spanningsvelden van je lichaam? Waarom moet hij er dan een magneet bij houden.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:43 schreef MikePeek het volgende:
Eh, ja, dat doet ie om aan te tonen dat er een heuse magneet in de biostabiel zit.Dat dikke mormel is trouwens Tineke De Nooij, gij cultuurbarbaar!
Soort houdbaarheidsdatum dusquote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef Natalie het volgende:
Op SBS was ie onlangs ook nog.
Wellicht is het verboden vanaf een bepaalde datum?
Mind controls the body.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:24 schreef Aoristus het volgende:
Onzin, dat het oplichting is, is allang bij Tros Radar uitgespeld. Als mensen nou hoop vinden in een magnetisch kwartje, laat ze dan lekker. Gristenen doen het met een kruis.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:16 schreef SlimShady het volgende:
Biolabiel voor emo's.
In Nederland wrdt nóóit echt een reclame verboden. Ze moesten hem een beetje veranderen. De RCC heeft nauwelijks authoriteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik dacht dat die zooi verboden was? ik zag die reclame vandaag weer.![]()
Ik krijg al kotsneigingen als ik die dikke trol van een Tineke zie, dus de rest kijk ik al niet eens meer naar. Mensen die blindelings geloven in de kracht van een magneet om je nek die verdienen niet beter dan uitgezogen te worden door een of andere vage Italiaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef De_Postbode het volgende:
Issie die ganse vantelante met die Biostabiel!
Of ben ik nou de enige die echt geen woord verstaat van wat die spaghettivreter uitkraamt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |