Link?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:59 schreef Sebasser het volgende:
Neuqseks. (uitgeven aan breezersletjes dus)
Zit ik al.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/844650
Maar als je nou geen vrienden hebt?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kan er ook mee bellen of SMS'en. Zeg maar datgene waarvoor beltegoed voor is bedoeld.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
Maar weet niemand nog andere websites?
kweeniet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:47 schreef Tournesol het volgende:
waarom zit dat er niet in? ik moest het aan laten zetten iig.
Ik zal eens proberen. Op dit moment heb ik meer dan 200 euro beltegoed en elke maand komt daar nog een paar euro bij (ik bel zelden mijn bundel op).quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:35 schreef Socios het volgende:
www.clubmeter.com? Echt meer dan duizend euro weggehaald met beltegoed. Betaalde toen door een fout veel minder dan die euro per minuut. Zo easy.
zoals de meesten hier aangeven zitten meeste nummers niet in een abonnement tegoed jammer genoeg... ik heb standaard per maand ook een 10 euro over... gelukkig maar een 20 euro abonnement dus dat scheelt.. ik zal eens mee zoeken.. altijd handig natuurlijk... en cashen vind ik ook primaquote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
(Behalve bellen en sms'en he?)
Wat en waar kun je tegenwoordig betalen met beltegoed?
Via www.123beltegoed.nl kun je 'cashen', maar da's een omslachtig tijdrovend gebeuren waar ik eigenlijk te lui voor ben, en waar je natuurlijk ook veel transactiekosten betaalt. Voor 1,30 krijg je 0,80 terug.
Ik kwam ook www.smsusenet.nl tegen, wel prettig sneller dan m'n casema-newsserver, maar qua bedragen schiet het nog niet echt op.
Verder ehm... www.freedigital.nl waar je bij de FRS films of muziek kunt downloaden. Maar dan zit je geloof ik vast aan WMP11 en allerlei beveiligde DRM-toestanden.
Dan kwam ik www.condoomfabriek.nl tegen, maar dat schiet ook niet op in mijn geval ().
Waaraan (behalve de game/ringtone/sekslijn-meuk) kun je nog meer je beltgoed uitgeven?
balen dat het er bij HI niet in zit...quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:33 schreef Tammymara het volgende:
T-mobile flex abonnement zitten die kosten er wel in (zo'n 1.30 nummer) , Heb het net bij ze nagevraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |