Heb je een EHBO cursus gehadquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Woutey het volgende:
Ah ik doe inspiratie op hier.
Een huisgenoot van me heeft een heel erg gaaf ding bestelt waar hij 3 tot 5 dagen op moet wachten, maar hij kan niet wachten tot dat ding er is.
Dus nu ga ik een oude doos intapen en wat stickertjes van het bedrijf erop plakken, en helemaal volstouwen met rotzooi. Dan die doos half in elkaar schoppen en op tafel zetten.
Kijken wat hij er van vindt morgen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Woutey het volgende:
Een huisgenoot van me heeft een heel erg gaaf ding bestelt waar hij 3 tot 5 dagen op moet wachten, maar hij kan niet wachten tot dat ding er is.
Dus nu ga ik een oude doos intapen en wat stickertjes van het bedrijf erop plakken, en helemaal volstouwen met rotzooi. Dan die doos half in elkaar schoppen en op tafel zetten.
Foto's !!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef Woutey het volgende:
Nou het is gelukt hoor. Netjes wat gloeilampen, autoboxjes, kabeltjes en koekjes in een doos met wat papier gedaan. Etiketje na gemaakt van conrad. De doos amateuristisch ingetaped. Even met een andere huisgenoot door de kamer gegooid, wat chocopasta erop, en de bel af laten gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Foto's !!!!
die reactie wil ik wel eens zien eins....2
overigens wel een goed idee
verder als ik me verveelmeestal op ut werk uhm rondje lopen / peuky roken / koffie halen / allemaal van die nuttige dingen
![]()
Ga boeken schrijven ofzo!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Komt niet erg geloofwaardig over als je om half 5 smiddags op Fok zit![]()
dude.. pics!!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:04 schreef JDude het volgende:
Een driezitsbank en een krat pils op een vluchtheuvel gezet (met vrinden) en zwaaien naar de auto's
Zulk soort aanvallen heb ik ook welis gehad ja, leren in de vakantiequote:Op maandag 2 juli 2007 16:57 schreef McDasha het volgende:
Als ik me erg verveel dan ga ik eten, in bed liggen, tv kijken (al is er niks op) maar echt ooit toen ik me verveelde ging ik leren ( in zomervakantie)Goed van mij
Ik vind het hier wel prima, want hier kan ik...quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef philana het volgende:
iedereen in mijn MSN lijst vragen waar ze heen willen nu op dit moment.. als ze elke locatie ter wereld kunnen kiezen.. en waarom dan daarheen?
~vraagt het nu aan jullie...~
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Burdie het volgende:
Toppunt van verveling: mensen die vroeger (1988-1989) brief van de week waren geworden in de Donald Duck opzoeken op hyves..
Ha, die's herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik schrijf nog weleens als ik me verveel alle staten + hoofdsteden van de V.S op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |