Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Schuifpui het volgende:
Deze is vast ook herkenbaar:
Vierkantjes trekken met de muis op je bureaublad.!
En dan na een zo groot mogelijk vierkant te hebben gemaakt weer heel langzaam terug gaan naar t punt waar je het eerst wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Schuifpui het volgende:
ja ik heb ontdekt dat het niet uitmaakt waar je begint of eindigt, in 2 klikken en 2 slepen kan je elk object perfect omlijnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef Schuifpui het volgende:
Damn weet niet of die moeilijke levels bij super monkey ball 2 moeilijk zijn maar bij 1 waren ze echt tergend ...... in die zomer moeten er bij jou toch wel wat controllers gesneuveld zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef Agiath het volgende:
Dit spel:
[afbeelding]
Helemaal perfect uitgespeeld
Tot en met de laatste masters-extra-uber level er aan toe
Dat was vorige zomervakantie, toen was het nogal vaak slecht weer
Voorderest wel 3 uur lang zo'n lomp flash spelletje moest doen dat je een kasteeltje had en dat moest verdedigen enzo
Ook weleens gedaan een paar jaar terug tijdens 3 tussenuren+pauze met een paar vrienden.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2. Met de bus heen en weer ging, puur uit verveling
Sommige waren echt een hel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Damn weet niet of die moeilijke levels bij super monkey ball 2 moeilijk zijn maar bij 1 waren ze echt tergend ...... in die zomer moeten er bij jou toch wel wat controllers gesneuveld zijn
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef beelz het volgende:
Ooit heb ik mezelf een klisma gegeven op een duistere zaterdagavond... Kwam er vrij goor uit en stonk nog erger
Vindt u ook dat al die Marokkanen op moeten rotten? zei ik dan altijdquote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
SCOOT !!![]()
Welkom bij SCOOT, wat kan ik voor u vinden?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
SCOOT !!![]()
Welkom bij SCOOT, wat kan ik voor u vinden?
Geweldig nummer was dat, heel veel profijt alsmede ook lol van gehad, jammer dat die service met en met doodgebloed is![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef GizartFRL het volgende:
Aantal jaar geleden snacht op SBS het programma "Gaan we links, gaan we rechts" kijken.
Topshow!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |